Muzeul El Greco

Muzeul. Desigur, în primul rând am fost interesați de picturi, așa că am ales muzee de artă. Academia de Bellas Artes San Fernando). Acest muzeu este situat în centrul orașului Madrid pe Alcala (metrou. În cazul în care acum își are clădire principală și un muzeu construit in 1689 de arhitectul Jose Benito. Lucrările efectuate în maniera obișnuită a artistului. Muzeal timpul de început, am văzut ce numărat cel mai mult. Nici unul imaginea unui politician proeminent în Muzeul Prado. Aici nu vreau să pună spaniolii lui. muzeu al Academiei acolo și munca lui Rubens. Plin de vitalitate a imaginii „Sussan și bătrâni.“ I.

01.12.07 Koval, Marina

Orașul care a inspirat ElGreko în secolul al XVI-lea a rămas relativ neschimbat. și ornamente de aur și argint, care sunt stocate în muzeul culturii vizigotice din biserica San Roman. - Muzeul Fondului Ducele de Lerma, cu o colecție de picturi, care include picturi de El Greco. Tintoretto. cele mai mari biblioteci publice din Spania. În muzeu puteți vedea modelul plastic al cetății din 1939. Lepanto, cântată de Cervantes. Muzeul are o cantitate incredibila de munca ElGreko. există mai multe lucrări. Titian, Goya, Bellini și, bineînțeles, ElGreko. fără care, se pare, nu poate face nimic.

altar ca și cum puteți vedea ultima pânză a lui El Greco "Botezul lui Hristos". Dar nu am căutat intrarea. Manastirea este inclusa in traseul turistic legat de ElGreko. Marele artist a trăit mult timp. 1575, este demn de remarcat faptul că fiul său ElGreko a fost terminat de arhitectul Jorge Manuel Theotokopuli. și care numai nu. Dar toată lumea plictiseste "Îndepărtarea lui Hristos" (Espolio), tot ElGreko. apa este un remake. Acum găzduiește Muzeul Armatei. În fața clădirii există un monument pentru cei morți. După ce am admirat castelul-cetatea, am mers la Muzeul Santa Cruz.

cu camere cu un focus funcțional diferit: Sacristy, transformat într-un muzeu de artă .... toți arhiepiscopii din Toledo, printre care se numără și lucrările Velasquez, Goya, El Greco. am vizitat deja anumite locuri "legate" de aceasta. Adică creațiile lui El Greco. până la moartea sa. ElGreko a primit cea mai mare recunoaștere pe teritoriul spaniol. Prin urmare. Deci nu am înțeles de ce mai multe picturi ale lui ElGreko sunt în spatele gratiilor și nu pot fi abordate îndeaproape. care este acum și muzeu, puteți vedea și câteva imagini ale lui El Greco.

așa că copiii merg gratuit la muzeu și primesc gratuit un ghid audio. Sunt pentru mine însumi. După ce am rămas în muzeu timp de aproximativ trei ore, am decis să mai lăsăm acest loc minunat. Mi-a plăcut foarte mult muzeul. mastercard face ca fiecare să fie prezent la organizarea admiterii libere în muzeu în fiecare zi de luni. Din păcate. ElGreko este o înmormântare - Contele Orgas. După aceea, s-au dus la muzeul ElGreko. Muzeul este împrejmuit. Tagus, care a fost admirat noaptea trecută la casa lui El Greco. Calea frumoasă era liniștită de pod.

Toledo, Cuenca, Segovia, Salamanca, Manzanares el Real. Un flux de conștiință și fotografii. Partea 1. Juan de los Reyes, biserica din Sao Tome, Muzeul El Greco. Muzeul Santa Cruz, Catedrala din Toledo. Și asta e tot. seniori, cu fețe nobile, ușor alungite, foarte asemănătoare modelelor portretului lui El Greco. Prima zi în Madrid. Plaza din Spania, Muzeul Cerralbo, West Park, templul Debod, zona Oriente. zi în Madrid și ne-am mutat în principal din muzeu la muzeu. dar ziua a fost foarte intensă. cu o sută de ani în urmă. Foarte detaliate și interesant descrise Muzeul Cerralbo în revizuirea lui Irina Polishchuk http.

5. Casa-muzeu ElGreko din Fodele. Și mentalitatea, în ciuda tuturor lucrurilor, a rămas. Grecii sunt pașnici în masa lor și, dacă auziți. ElGreko (de altfel, în Fodele sunt minunat, din nou restaurat casa-muzeyElGreko .. „Ele sunt greu de lucru inca din copilarie, acesti indivizi greci. În contrast cu tradiția comună să nu vină. Este interesant de observat modul în care grecii este destul de simplu, dar decorate cu bun gust, cu tavernele sale. care va ateriza în. timp de noapte, gelos că sărăcia aparentă a grecilor țării păstrează demnitatea lor umană.

în weekend vine grecii locali cu familiile lor, oamenii devin mai mult, dar nu încă. satul Fodele, unde sa născut faimosul Domenico Teotokopulos, în simplul nostru ElGreko -) Casa-Muzeu ElGreko. restaurat pe ruinele sale, se află de la satul înconjurat de aproximativ 1 km. Dreapta. decât noi, printre altele, atrage munca lui El Greco. Așa este. pe care la scris în stil. sentimentele nu sunt suficiente, atunci doar spune că ochii ei ca ElGreko și totul devine clar :-). casa-muzeu fără lucrări autentice Nu există stăpân, buni prieteni, că au venit cu lumina.

a servit pentru noi ca o "rotunjire" a temei ElGreko. Fiind indiferenți față de pictura și arta în general. du-te la Muzeul de Arheologie din Heraklion, bun (pentru unii) acum este sub reconstrucție și totul. o excursie la Fodele, în plus față de biserică, există și un muzeu-casă ElGreko. uitându-se la fereastră care. originalele acestor picturi și aspectul casei lui El Greco nu au avut nimic autentic în interior. Încă pe drumul spre platou se află muzeul amuzant al lui Homo Sapiens, apoi am plecat la Cnossos și la Muzeul Arheologic din Heraklion (a se vedea frazele de mai sus)

Muzeul maritim Marele Muzeu. pentru a vizita pe care am recomanda să aloce cel puțin o jumătate de zi. Admiterea este gratuită, dar. Muzeul Național al Prado. deoarece biletele sunt vândute cu 2 săptămâni în avans. De asemenea, nu am ajuns la muzeul ElGreko - a funcționat. Am putut vedea ElGreko numai înmormântarea contelui. nimic de făcut nu sa uitat în muzeul de tortură. finisaj. Sala cu uimitoare tapiseri uriașe și un muzeu. Club simplu și terasă.

și văzând interesul meu, un grec prietenos ma apropiat și a început să ofere mașini. Aveam nevoie de o mașină. există un muzeu maritim. nu poate fi. ea a numit-o un lunar =) Ei bine, în general, un amator. Grecii. ploaie, atât de puternică încât chiar și de greci. și s-au oprit să aștepte. Am avut timp. drumul spre satul Fodele, locul unde ElGreko a lucrat. Mi-a plăcut foarte mult locul, am ajuns. intrați, în sus pe scări există muzeul El Greco și o mică cafenea. Această parte a satului.

este clar numai când am ajuns acolo. Muzeul ElGreko pare să funcționeze până la ora 15:00 și am fost deja acolo. bagajele, o coadă fără sfârșit către o greacă meticuloasă somnoros privind controlul pașapoartelor, din cauza căreia suntem așa.