Independent în Gdansk

Alo Continuam. De la Stockholm la Gdansk.

Am petrecut noaptea la hotel lângă Aeroportul Skavsta, la 5 minute și eram la screening. Aeroportul este mic.

Am zburat la Gdansk la ora 8:30. Povești de poveste. De la iarnă la vară.

Independent în Gdansk

Am avut un avion la Malmo la ora 6 dimineața și am sunat la un taxi de 70 zł din hotelul meu. Moonhostel. Am comandat o cameră privată cu baia mea. De la hotel la stație mergeți aproximativ 30 de minute pentru a prinde autobuzul spre aeroport. Dar pentru a merge la ora 3 dimineața pe pustii altcuiva, ca în majoritatea orașelor europene, Gdansk, nu a vrut

Traseul, ca întotdeauna, era acasă, iar la sosire în oraș știa unde să meargă. Pe drum spre hotel am văzut câteva atracții. Mi-am lăsat rucsacul și am mers pe jos. Orașul este foarte frumos. N-am regret să-l împachet.

Pe barca pentru 80 de zloți în spate (3300 de ruble), pe malul digului de lângă Crane Macarale, puteți înota în orașul Sopot. Este mai bine să cumpărați bilete în avans. Nu am avut noroc, în acea zi nu mai era. Puteți cumpăra un bilet într-o zi pentru a merge. și puteți pleca astăzi, puteți petrece noaptea în Sopot și vă veți întoarce mâine.

Am găsit un bar ieftin lângă roata Ferris. Mâncare foarte gustoasă. Doar ei lucrează până la ora 18. Strada Stagiewna, 15. Barul de lapte

Independent în Gdansk

Alimentele sunt ieftine comparativ cu Stockholm. Dar în același timp m-am dus la supermarket. Barul tocmai a luat prânzul. Cina din magazin.

Toaletele publice sunt plătite, undeva 10-15 zł. Dar acestea nu sunt coroane, prețul este destul de diferit

În Gdansk, ziua a zburat repede. În timpul nopții la hotel, la 4 dimineața cu taxiul spre aeroport, zboară spre Malmö spre Suedia.