Cum se ajunge de la Moscova la Crimeea cu mașina

despre cum am mers cu mașina (eu, soțul meu și fiica mea de șase ani) pe coasta de sud a Crimeei, de la Kerch la Yalta. și natura este aproape la fel ca în Crimeea. Dar voi observa imediat: marea din Crimeea este foarte curată. oprirea de a mânca și a cumpăra ceva. Dar am ajuns doar la Yalta, la Sevastopol și Bakhchisaray. 17:30 la Moscova. Și în Crimeea - 16:30. descoperi, nu atinge. Sniffs unele masini un caine. Intrare. strazile stricate, ca puțini oameni. există, de asemenea, la portul din Crimeea pe feribot cu normală. și sa întors la Beregovoe. Poate că noi, în Feodosia, nu am ajuns la locurile potrivite, de exemplu la dig.

O zi bună a zilei pentru toți cei care au decis să-mi citească povestea despre drumul de la Sankt-Petersburg la Crimeea. - doar impresiile mele despre călătorie. De când eram la volan, scriu, în principal, despre drum. Masina - MMS Pajero, diesel. În mașină. - Eu, soția și fiul, 4,5 ani. grădinari pe o varietate de tehnici care au vărsat în ambele rânduri din dreapta și din stânga cu remorci. a rămas un mister, iar liderul grupului "Alice" a reușit să ajungă pe această pistă de la Moscova la Sankt Petersburg. Opochka a petrecut noaptea cu bunica, după cum era planificat. În plus față de drumurile nenorocite amintite încă.

Crimeea. O mică încurcătură a fost ridicată de întrebarea paznicilor când inspectau mașina în fața feribotului: "Sunteți în mașină".

Dumnezeu, el a fost cu noi - înainte de Abhazia atrăgătoare))) Pe măsură ce mergeam - nu știm cât timp va dura. Șoferul ne-a privit ca un idiot, oamenii s-au supărat în momentul în care ne împingem rucsaci. în mașina noastră de viață. Plecăm o jumătate de oră. și nu credeau că ar fi necesar un alt autobuz. undeva dincolo de Seversk. Ca rezultat, la prima masina am condus la 40 km in linie dreapta, la benzinarie. Imediat a început să prindă o altă mașină. Am început să contorizam ce s-ar afla în contul undeva pe cel de-al 83-lea număr. prindeți mașina potrivită - cu confort, cafea fierbinte și câini calzi urât, am condus la Opochka.

De ce Crimeea. nu era, desigur, pe mașină. deoarece a fost un scop determinat - de a vedea Crimeea. și acum, când. Drumul (Moscova - portul Caucazului). Mai aveți o mare aici? Ni sa spus ce minunată mare de Azov au acolo și frumoasă. și literalmente mașini 15 în fața noastră, și noi, de fapt. (a lovit cel mai mare feribot "Crimeea"), astfel încât acestea. Ur. Suntem în Crimeea. Înainte de Coasta de Sud, s-au putut ajunge la două trasee de-a lungul P-29 (Theodosia-Sudak-Alushta).

Dar, după ce a vorbit cu oameni care s-au întors după o vacanță în Crimeea. încă aventurat. Și nu deloc. ca de obicei. Adevărat, vine la mașina lui. Am aflat asta. Am ajuns la locul de numai 40. în Crimeea și. prin oraș prin centrul comercial și comercial. Prețurile din Crimeea se apropie acum de ruși, dar ceva. procedurile dvs. de tratament spa. De la unii puteți refuza, dar dacă doriți. ani, numit anterior "Moscova", a devenit apoi ". această vară, așa cum am văzut cu ochii mei, nu este încă suficient în Crimeea. lucrător (vă plecați, dragă Vladimir Ivanovici!), după cum poate, distrează pensionari înainte de cină.

CarMoskva-Smolensk-Orsha-Mogilev-Gomel-Chernigov-Kiev (fără sosirea în orașe). Drumul drept a scris lucruri teribile că nu există nici un drum ca atare, așa că am decis să trecem prin Belarus. 1. În Moscova, BP este de 31.69 ruble pe litru (rezervor plin). până la granița cu Belarus, satele sunt mai aproape de Moscova. În principiu, erau puține vagoane (sau ele.) Mașinile de-a lungul drumului erau puține.

dar calm, fără prea multă oboseală, se îndreaptă spre Crimeea. În acest sens, am planificat să petrecem noaptea. sau nu, el a răspuns că va inspecta acum mașina și va decide. El a venit - examinat - rumânat doar în a mea. o singură dată, stătea undeva pe o anumită coborâre în banda de separare, dar Crunch 224b. ... ..dar am fost impresionați de partea proastă, murdar, unele nesăbuit -Deci, (mai ales locale „vodyately. Calea. De alimentare cu combustibil la LUKOIL la un rezervor plin (așa cum sa dovedit benzinchik nu continua la o astfel., Dar nici măcar nu se uite în direcția noastră Când au ajuns la Nikolaev, s-au oprit să se odihnească, nu au cumpărat prea mult.