Cum sa faci o navă din plastic spumos

Lerika 25 mai, 7:34

TH „“ Oceans. „Prima zi“ navă „alerga un maraton“ Oceans. „Sănătos și foarte distractiv de a bate o clasă, cota, poate fi util cuiva)) Ideea de a călători pe mări, oceane, Glory percepute cu entuziasm) Și când am spus că astăzi vom face nava, fetita mea a fost foarte fericit! am început cu selectarea navei, pentru acest aspect, ceea ce ei sunt (vă carduri mulțumesc „lumea pe un palmier“). am decis să facă o barcă cu pânze. din fericire, Am găsit foile de artă potrivite în primele mele creații, iar Slava a început pentru a lucra la aplicații.

Nava În grădină a spus - face orice ambarcațiune cu un copil - la expoziție. Tema - orice, puteți spune, în primăvară sau până în 9 mai. Ne-am gândit și am decis că ar fi bine să faceți o barcă. Deși nu au existat fluxuri de mult timp, toată lumea a plăcut ideea. Am fost o familie tot weekend. Incredible Unity! La început, tata a făcut o scurtă descriere (pentru nave trebuie să facă două - romi și iunie) sub vasele de spumă. Apoi, romii și Yuna și-au pictat fiecare baza în culorile lor preferate cu vopsele acrilice. Ya

Geografia noastră. Clasele 1-5 Ziua 1. Ne-am amintit cu copiii că pământul este planeta noastră, locuința noastră comună, oamenii, animalele, insectele, păsările, păsările, etc., trăiesc pe pământ. Pământul are forma unei sfere. Considerând globul, își amintea că Pământul se rotește în jurul axei sale. Ei și-au adus aminte de locul în care Rusia a fost lipită de fotografiile familiei noastre. Lanterna era soarele nostru. Rotirea globului, amintindu-mi cum trece ziua si noaptea). Apoi am început să lucrăm. Prima guașă pictase cerul, apoi pământul, iarba. Frunze de toamna decojite din crep măcinat. hârtie, lipită, a făcut nori de bumbac. Mai departe.

Ziua 3. Nava. Raport Continuăm să participăm la FM "Transport pentru copii mici" de la www.odin-k-odnomu.ru. Astăzi ne-am familiarizat cu nava. Ei bine, până astăzi am fost și mai indiferenți față de el decât de avion. Cu toate acestea, am sugerat dimineața să vă dau seama ce fel de transport se află. Ea a schițat mașina, saniele (iarna la urma, iar noi ne-am schițat recent), avionul și nava, și vizavi de drum, de mare, de nori și de munte cu zăpadă. Bineînțeles că nu știm cum să conectăm liniile, dar l-am sortat împreună. Apoi ne-am uitat la componentele navei. Au încercat să meargă mai departe.

Ziua 17 din 21. Tema zilei "Harbour" Ziua 17 din 21. Tema zilei "Harbour" de la Svetlana 1. Au fost angajate pe parcursul zilei. Snatches deoarece oamenii mei sunt bolnavi de gripa. 2. Imagini considerate. unde există un port. Discutați despre ce este. Ilya a fost foarte interesată de acest subiect. Imaginile au fost expuse pe podea și au vorbit mult timp despre port, comparând porturile moderne cu porturile vechi pictate de artiști. Fiul său îi plăcea pictura "Portul Boston". Ei au considerat navele, iahturile și bărcile care au fost adăpostite în port. În general, în detaliu am discutat totul! Când temperatura a scăzut la.

A alerga cu o barcă cu pânze de primăvară. Îmi amintesc cum, ca și copil, am lansat bărci de-a lungul cursurilor de apă. Deci, ei au decis să facă ceva similar cu cel al lui Platon. Barca cu pânze a făcut-o în avans din spumă, a tăiat forma cu un cuțit, a fixat pilonii verticali pe pava, a pictat-o ​​și apoi a întărit-o cu scobitori. Hârtie ondulată făcută. O panglică lungă era legată de catarg. Și fugi în iazul cel mai apropiat, adevărul era că există vânt mic, iar pe de altă parte, nava noastră se lipi de țărm. Va fi necesar să încercați în râu sau într-un alt loc vânt))

TN "Navele" Dimineața. Gătesc în bucătărie pentru terciul lui Sasha. Sashik la ora 8 dimineața, de obicei, încă mai adormit. Am intrat în camera ... a decis să-l trezească, atât de devreme a putut să doarmă noaptea, pentru că mâine la grădiniță, iar el nu a spit..sidit masa copiilor și atrage. Sashik: "Mamă, uite ... marea este o furtună. Norii s-au îngroșat. Fulger. Căpitanul rotește volanul, este acum nava se va transforma ... „Asta este de fapt ceea ce el a pictat acea dimineață (el mă atrage rău, dar fiecare imagine postat pe perete ca o operă de artă): Și tocmai am cumpărat.

FM "Transport" Ziua 3. Barca! Astăzi am avut o zi minunată, de a cunoaște barca datorită materialelor Svetlana Mai întâi am citit o carte și am privit bărcile acolo, citesc poezii, am făcut noastre preferate de tip deget joc: Barca plutește pe râu, inele de ieșire a apei.

Seas DIY joc de bord „peste mări, valuri“ în acest joc de bord neobișnuit încă prezent - bărci, insule, stânci zimțate, vânt sălbatice și, desigur, marea însăși! Este necesar să se umple tava cu jocuri de apă și puteți merge la pericolele complete și aventurile în jurul plavane.V mondial au voie să joace 2-4 căpitan curajos la vârsta de 5-101 goda.Materialy: măsurare tavă de plastic sigilată de aproximativ 40x30 cm și o adâncime de 2-3 cm .Raznotsvetny plastilin.Zubochistki sau spichki.Tsvetnaya bumagaProzrachny skotchProbka sau penoplastInstrumenty: NozhnitsyMaketny nozhKak face terenul de joc: Ia-o tavă de plastic. Dacă el.

Navigarea regatta în caseta de primăvară pe nas, astfel încât tema mării sună din ce în ce mai des. Periodic, cu fiicele luăm în considerare cărțile pe tema marii, citim despre mare, studiem animalele de mare. Prima casetă senzorială marină poate fi citită AICI. De data aceasta am avut ideea de a organiza o regatta de navigatie. În timp ce Yanochka dormea, barcile cu motor se pregăteau pentru competiție

14 idei interesante pentru a te juca cu apă. Jocurile de apă sunt foarte utile pentru un copil. Apa este un mediu complet unic. Curăță, liniștește, se relaxează, dă tot felul de senzații tactile: poate fi rece și fierbinte, poate alerga într-o țărână subțire sau se împrăștie în petreceri cu stropi vesel. de la 0 la 1 an 1. Slap-slop. Spanking pe apă este de divertisment preferat pentru cei mai mici jucători. Afișează copilului că poți să-ți dai palmele în mod diferit: doar cu palma ta dreaptă sau numai cu mâna stângă, cu două palme la o dată, cu fiecare stilou și la temperaturi diferite, apoi mai repede, apoi mai lent.

Jocurile noastre de mare. Anul acesta am petrecut pe mare nu foarte mult, ci o lună întreagă. Atât de mult nu m-am odihnit, mai ales întreaga familie! Ei s-au cumpărat, au suflat în aerul mării, au plecat la soare, au călătorit. De cele mai multe ori, probabil, tot același lucru petrecut pe plajă, cu atât mai mult a fost aproape sub fereastră. Am jucat în același loc.

Cum sa faci o barca cu mainile tale Cum sa faci o barca cu mainile tale Unul dintre cele mai multe jocuri de primavara este sa faci si sa lasi barcile in pârâu. Pe barcă trebuie să ai grijă în avans, chiar și acasă. Poate fi făcută din hârtie simplă, carton, crengi de copac, polistiren, cochilii de nuc și chiar capace de sticlă. Desigur, puteți utiliza o jucărie achiziționată, dar este mult mai interesant să o faceți împreună cu copilul însuși. Cum să faci o barcă cu mâinile tale, vă vom spune în acest articol. Găsind o scurgere pe stradă, mai întâi goliți-o cu copilul cu o lopată, îndepărtați zăpada în exces.

Distracție de primăvară cu copii pe stradă și la domiciliu Primăvara este un moment minunat al anului. Vă puteți bucura de zile calde, devin mai lungi, iar plimbările cu copiii sunt mai lungi și mai interesante. Vă ofer o selecție de divertisment de primăvară cu copii pe stradă și acasă. Cercetași Puteți să jucați "cercetași" și să găsiți cât mai multe din primăvară (lăsați copilul semnele cele mai notabile și numiți cele mai complexe, pe care copilul nu le acordă încă atenție). Iată o scurtă descriere a semnelor primăverii. Soarele se ridică mult mai mult decât în ​​timpul iernii. Zilele au devenit mai lungi. Pe stradă, se încălzea. Cerul este albastru și ridicat în primăvară.

Primul pancake cu bucăți. Așa că am ajuns la navă. Ieri a fost DR-ul cumnatului, vom sărbători în week-end și am pregătit astfel de "Igor". Când mi-am făcut întrebările, nu le-am putut găsi răspunsuri în clasele de master.

TK „Die Hard“ Ei bine, TK aici suntem deținute cu întârziere „Die Hard“ de la Svetlana, cu situația noastră intensă în oraș, care se înrăutățește, ocuparea forței de muncă suntem acum foarte mult nevoie (ploconire tuturor organizatorilor fleshmodov!) TK - este, de asemenea, o modalitate de a Distrași de viața teribilă de zi cu zi și se aruncă într-o poveste bună cu copilul! Astăzi am făcut o excursie la Insula Cocos, iar compania, am făcut prietena nostru preferat Natasha și Katya, împreună cu distracție!

Săptămâna spațiu Subiect Postul extraordinar pe veselă noastră și plin de „spațiu“ nedelePonedelnikKonechno același spațiu nu poate fi imaginată fără racheta și astronaut, motiv pentru care acestea sunt cele mai importante atribute ale în primul rând a evidenția noastre.

35 de jocuri pentru dezvoltarea inteligenței unui copil de 3 ani (c) Primele "bătăi" de curiozitate preiau copilul atunci când începe să se târască și devine capabil să ajungă la noi obiecte interesante. Și la vârsta de 3 ani, copilul are deja cunoștințe suficiente pentru a pune întrebări și pentru a începe să fie interesat de natura lucrurilor. Această funcție de vârstă poate și trebuie utilizată pentru a extinde concepția copilului și pentru a-și dezvolta intelectul. Cum se face acest lucru? desigur, în jocuri. Propunem să luăm la bord 35 de jocuri care vor ajuta la satisfacerea dorinței crescute a copilului de a cunoaște lumea. Jocuri pe teren

Plimbări în primăvară Încă nu în zadar scriu posturi. A început să caute ce să facă în primăvara de pe stradă și își amintea că deja scrisese ceva de genul acesta. Mi-am gasit postul vechi, corectat dupa varsta si asta sa intamplat))) In cele din urma e cald afara si petrecem aproape tot timpul pe strada. Și, desigur, de ce suntem acum joacă acasă și de a face mult mai puțin, dar nu este nimic, este necesar pentru a prinde vreme bună și de mers pe jos cât mai mult posibil, și multe nazanimatsya și toamna-iarna uspeem☔❄, de altfel, este posibil să se mute la stradă, da.

Timothy 4 ani 3 luni: experiența noastră în jocurile lumii :-) Timothy, la fel ca mulți copii de vârsta lui, ca și jocurile de rol și, recent, el este din ce în ce mai înclinat spre figuri mici, designeri etc. Dacă înainte, mașinile au căptușit întregul apartament în prize uriașe, jucăriile au fost luate mari, domeniul de aplicare a fost necesar, dar acum atenția sa mutat la obiecte mai mici, situații specifice în joc. Și el poate juca atât malyavochek lui în bucătărie de pe masă, și în camera de unul și alte camere și toate acestea vor fi diferite jocuri și.

Jocuri în bălțile de primăvară. Este timpul pentru fluxuri și bălți. Pentru cei care au îmbrăcat deja îmbrăcăminte impermeabilă, am publicat cum să diversifică plimbările de primăvară: JOCURI ÎN LYUSHA Construiți canale. (Pentru copiii de 2 ani și peste) pentru joc au nevoie de o lopată sau un băț și o piscină situată pe teren (astfel încât să puteți săpa). Cereți copilului să conecteze cele două bălți cu un canal. Priviți cum apa curge într-o altă băltoacă. Sau, dimpotrivă, construiește un baraj pe calea apei. Faceți un râu. Sapa o piscina artificiala si umple-o cu apa. Printr-o rețea de canale.

30 de jocuri cu apa plimbate cu apa - este un generator de bună dispoziție pentru întreaga familie, și mai mult - una dintre cele mai plăcute moduri de obucheniya.Osnovnaya parte din jocurile de „apă“ a avut loc în cada prismotrom.Perelivaem de umplere cu apă posudku sub curent și de la duș, palmă pe bulele de săpun și de suprafață.1 "Plăcuțe-chiuvete". Pentru a verifica dacă plutește și ceea ce se scufunda, arunca apa toate într-un rând: diversificat o pânză, hârtie și carton de diferite dimensiuni (mai bine să ia o naturale, cum ar fi ambalajul, acestea sunt devin foarte clar umed), cauciuc, lemn, de pluș, metal și jucării din plastic, oprit și.

30 JOCURI CU APĂ Jocuri pe apă sunt un generator de bună dispoziție pentru întreaga familie și una dintre cele mai plăcute moduri de a învăța. Principala parte a jocurilor "apă" are loc în baie sub supraveghere. Vărsăm apă, umplem vasul sub curent și ieșim din duș, batem pe suprafața netedă și bulele de săpun. 1. "Plăcuțe-chiuvete". Pentru a verifica dacă plutește și ceea ce se scufunda, arunca apa toate într-un rând: diversificat o pânză, hârtie și carton de diferite dimensiuni (mai bine să ia o naturale, cum ar fi ambalajul, acestea sunt devin foarte clar umed), cauciuc, lemn, de pluș, din metal si plastic.

Montessori dimineața 6 La sfârșit de săptămână, m-am relaxat atât de mult, sa aruncat într-o atmosferă de sărbătoare, care a uitat complet de orele noastre de luni. Și numai în seara de duminică am venit la simțurile mele. Nu am vrut să anulez clasele, așa că am început să gândesc rapid ce să fac și chiar să combin cu săptămâna noastră marină. De data asta am primit o dimineață puțin "leneșă" de Montessori.

TN "Pirates" Am decis să îl cunosc pe Kirill cu pirații. Subiectul este destul de complicat, având în vedere că pirații, de fapt, nu au reprezentat nimic bun de la ei înșiși. dar ca un interes de vaccinuri în răufăcători nu vreau să. Cu toate acestea - aventurile maritime, romantismul și aventurile asociate cu pirații sunt foarte interesante. Și, mi se pare, merită atenție