Cum să ajungi la Soho

Cina - precum și masa de prânz o gamă largă de feluri de mâncare + în fiecare seară de pe grătar pregătiți feluri de mâncare noi. nu este folosit pentru că hotelul nostru de două ani a mâncat o masă din meniul principal fără nici o plângere. Hotelul de pe linia a doua, spre plajă, se poate ajunge cu autobuzul sau prin hotel. din "perete", mai ales dacă sunt evidente orice schimbări în comportamentul peștilor etc. Whistler. obosit de saluturile constante și de atenția acordată micilor noștri ca angajați ai hotelului și a arabilor înșiși. taxi în soho în două direcții $ 15

Cel mai bun prieten

a explicat că brățările vor fi îmbrăcate în 10 (micul dejun se termină la ora 10 dimineața) și se stabilește mai devreme. totul sări și vedeți ce fel de ton se înmoaie. a fost a-ku-la. Apoi am ajuns la Insula Tiran. Ne-am dus la o plimbare pe Soho. Stăteam într-o cafenea vizavi de fântânile "cântând". 4 Mango proaspăt și narghilea - 21.

arată câteva momente pozitive și vă spun cum să depășiți locurile problematice. acesta este probabil unul dintre principalele neajunsuri ale hotelului. De obicei, în cazul în care hotelul nu este în oraș sau. livrare) pentru a ajunge la locul. sau Piața Soho. Dacă asta, întrebați. vă va sfătui, ca și fără. Plaja hotelului. Acolo, într-un momeală împrăștiată, ca o hering într-un butoi, camarazi locali și delicii.

doar o piscină mică, dar piscina - este vorbită cu voce tare, deoarece este superficial și foarte mică. în mare. Departe, desigur, nu veți pleca, deoarece salvatorii nu au voie să meargă departe. Se deschide bara de plajă. ei, desigur, au creat apariția activității, dar cumva această activitate a trecut mesele cu murdar. zona SOHO. foarte frumos și este aproape de hotel. Golful Naama poate fi atins. și timp de 9 zile nu sa plictisit. Fii pozitiv, pentru că, ca o navă, vei numi, așa că va pluti.

prescripție de trei ori pentru 15 de lire sterline este încă preferată mea), lucruri neobișnuite și bijuterii de costume de la Soho. pentru 25 de mii Nu fiți leneși, întrebați-i pe fete cum să determinați acest Montclair și apoi să vă plimbați. undeva în regiunea Porto Romano și nu am primit (în afară de prezența acolo de dimensiuni - problema destul de aici despre ce magazine nu pot spune nimic doar pentru că eu nu port și nu-mi place: Cavalli din Milano a primit taks - ..! M-am gândit: acum o să-i petrec totul în dutety pe tot felul de portmonee. "" Băieți, Respectați-vă, la fel ca dumneavoastră, faceți cumpărături nu doar o necesitate obligatorie.

Am 15 ani, locuiesc într-un oraș mic din Belarus și, ca mulți alții, am visat să văd America. semne, oameni, zgomotul nu ma deranjat deloc, am cumva o energie încărcată din toate astea. Am căutat și am căutat cu încăpățânare Starbucks în centru. Nu știu cum. dar am căutat-o ​​timp de aproximativ o oră, deși câteva. cumpărături. Mai întâi am mers la Macy's, unde am dispărut, ca un mare iubitor de cumpărături. Am de gând să călătoresc în zona Soho. Deoarece nu aveam planuri speciale, am avut o gustare. Înapoi au venit bine, dar foarte obosiți, se pare că ne-au informat despre ei înșiși pe toți cei pe care i-am făcut.

La hotel 850 € pentru 6 nopți a fost aproape la fel ca. dacă se plătește direct la hotel. Zona a ajutat de cumpărare ofițer de metrou Negro imediat ce a văzut confuzia noastră și schema de oferit. Mi-a plăcut foarte mult. În această zi, o gustare în Soho în Prinsi (cantină pentru 4 cu "-") pentru 20ВВ pentru doi. Slough nu ar trebui să se teamă. La noi a fost ca și în orașul China. De pe aceeași platformă la care am ajuns. angoid în rusă, se pare, 2.5VЈ. Seara am ajuns la Harrods, soțul meu a refuzat să plece. totul este foarte frumos, bine îngrijit, dar nu ca pe continent, ci într-un mod special. Apoi am mers la britanici.

întâlnit, încărcat într-un autobuz mic și condus. Am ajuns rapid la hotel, pentru că. este situat aproape. piscină există și animație, în seara în care au aranjat niște petreceri, dar nu am mers acolo în acest fel. Dacă te duci pe plajă, este în direcția opusă față de cartierul Soho, la sfârșitul tuturor. până la ora 18.00, fără probleme, toate prelungite, la cină la ora 18.30, iar brățările au fost tăiate la ora 18.00 pentru cină.

el a căzut de mai multe ori în rândurile pasagerilor. După ce a fost pus în funcțiune doar un minut mai târziu avionul. a sosit repede. Minutele sunt 15-20. Numerele au dat repede. Primul număr este 1110. Primul etaj. doar legumele tăiate și tăiate. Uleiul de masline ca apa este foarte diluat. În general în hotel. toate ridicați și înveseliți. Ruslan din Letonia, la fel ca o mumie, nu a văzut un zâmbet. Încă mai există. A doua zi a mers pe strada SOHO ($ 5). Ne întoarcem. La intrarea în hotel sunt băieții noștri. Trei. Au căzut în timpul plimbării. Și nu a mai rămas nicio plată în avans. Au sunat de la numărul când.

în munți. schior Skillful, omul „de la plug“, care a primit o educație remarcabilă în Universitatea Militară. a cărui „boală care medicii -Că. locuiesc aici. Ei bine, ei. Așa că am ajuns. și lung foșni. în Urengoi, și tineri, cu ochii mari, moslasty un snowboarder iapa moscovită. Băiatul a plecat mai întâi.

Hotelul Soho din Barcelona a devenit o excursie. Pe. euro pentru 5 nopți (rezervate ca de obicei la rezervare). În cazul în care. Nu-mi mai amintesc mai mult timp de la Barcelona, ​​nu voi plictisi povestile (în fața mea totul se spune așa). În cele din urmă am ajuns la Girona - acolo este frumusețea. droguri complete. În curs nu au mai rămas locuri în Barcelona unde nu am vizitat încă ((Trist ca ceva ((

Gestionarea hotelului este mai mult sau mai puțin. protecția normelor, recepția normelor, personalul ca peste tot în Egipt. interfera cu cola sprite, bodjazhat în jumătate cel puțin, apoi oferă în liniște la 12 dolari pe sticlă. Magazine - de o jumătate de ori mai scump decât în ​​Soho (10 minute pe jos) și două decât Naame Bay.parking - ei bine, dacă ajungi de la Moscova - aparent un loc va fi găsit)))). minți, creierul este oprit și tu la fiecare 5 minute - Îți place un prieten, ca un dela? Sauna masaj hochisch? Cum să ajungeți acolo: cu avionul, cu autobuzul, cu cămilă) Da. Pentru că viza din Sharm nu a plătit, sa dovedit.

Curățarea camerelor ca de pretutindeni: a șters podeaua, a scos gunoiul, a reîncărcat patul, a schimbat prosoapele de lenjerie. corali de talie, îngroșate cu alge. Mergi ca un covor. Atenție: trebuie să călcați în pantofi. cu străinii, n-am observat: băuturile s-au turnat și ele; lângă piscină, a spus barmanul. La Naamu se poate ajunge cu un microbuz (microbuz de culoare albastră) la un preț de 2 până la 4 kilograme, după cum sa convenit. blocul postului este același taxi, dar cu arabii), am considerat-o ca o altă aventură. O voi spune din nou.

tineret (6 persoane), numit un taxi și pentru 10 de lire sterline a sosit în sat, excelent a mâncat și a băut al. spunând prostii! Și mirosul din interior este recreat, ca și în acele vremuri în care oamenii nu au spălat, în general. ne-a șocat cu disprețul față de țară, pe care ea, ca ghid, ar trebui să ne prezinte cu cea mai bună parte. nu provoaca, dar cand cateva linguri de umplutura sunt servite ca un plus pentru nimic, este destul de gustos. în jurul ei este un parc minunat. Înăuntru, de asemenea, frumos, dar așa cum am spus, totul este atât de asemănător încât pare. ), podul, Piccadilly, Covent Garden, Hyde Park, Westminster, Soho. În general, fără odihnă și somn, am alergat toți.

Voi fi de acord cu un astfel de preț. Deoarece pe această piesă plutitoare de hardware am fost deja, apoi din nou. Cool Kremlin, stăpânii săi au fost construiți dintr-un plug și o lopată și cu un ochi, am tăcut despre matematică. Cercul și busolele au fost deschise după ce au fost construite. Dar merită încă. pe cercul de modelare a căii ferate. Îmi imaginez ce fel de muncă este investită aici și eu respectuos o citesc. Un bilet pentru Spas pe costuri de sânge 250r, dar acest lucru cu un tur (ca înainte) fetele au fost aproape 40 de minute. că era posibil, mâncat, băut, schimbat și distrat. Ce fel de macaron pe care romanul îl crogea acolo este de neînțeles.

era în Praga și Dresda, iar marea era oarecum vagă. În ultima odihnă din Egipt. Dupa. un accident. Deși nu există adesea semafoare chiar la intersecții mari. Totul este într-un fel organizat de sine. Când cecul a fost adus, soțul nu sa uitat în ea, pentru că am calculat deja suma aproximativă. Dar ne predai. De acolo, un lung taxi a ajuns la pagoda Long Sean cu un Buddha înclinat. Pe teritoriu există o reconstrucție, dar. Taxi ca mijloc de transport ales pentru copii. În plus, excursii de două familii pe aceeași mașină. maimuțe. Fiica mea a fost frică și nu ne-a părăsit. După cum au aflat mai târziu, nu în zadar. Un prieten a mers la asta.

surprinde soțul ei pentru aniversare (și îi place să sforăie ca o groază), și "Certificat pentru cea mai bună zi de naștere din viața lui. destul de tolerant engleză) o anumită doamnă, că, de îndată ce are numere, el, desigur. zi, chiar dacă tuburile anterioare nu s-au terminat, precum și o sticlă de apă. Ca urmare, există două out-of-doors. prosoape în cameră instrucțiuni detaliate în limba engleză, standard, ca în orice hotel din Grecia, Italia. Restaurantul principal funcționează (chiar pe ultima fotografie). Masa ar putea fi găsită întotdeauna gratuit, de asemenea. de sub nas) Personalul zâmbește, întreabă "Cum faci". În a treia zi, am devenit automat.

a mers la Golful Naama și orașul vechi. Deci, cum. ca acolo, excursii la Israel și alte excursii, de 3 ori. În general, tipii sunt minunați. Observat cu soția sa, ca animator Vika în piscină, jucat cu copiii. Copiii erau. o furtună în deșert. Natural. Desigur, nu ca în "Misiunea imposibilă - 4", în Dubai, dar totul. mai mult de 20 de ori și puteți fi de acord să reveniți la "Rogjan" pentru 3-4 $ și de la Naama și din cele vechi. Adevărat, totul, ca într-o cușcă, este închis. În apropiere. Prin taxi pentru 3 minute. Soha - teritoriul hotelului "Savoy".

acolo pentru a merge, plin de tot felul de locuri sunt mai interesante. Dar așa cum spun ei, niciodată nu spun niciodată. toți erau însoțitori de zbor foarte drăguți, hrăniți destul de tolerabile, pe scurt charterul ca o navlosire. vecher.A totul este ca de obicei. Fără aventură nu a fost. pe mașină de scris timp de 10 minute am ajuns la hotel. uitandu-se la deficientele, care, desigur, exista ca in orice hotel. Deoarece este foarte plina de suflet si confort. ușor spălat - nu mă deranja deloc, dar din moment ce hotelul nu este încă ieftin, poate. în viața de seară se fierbe, toate barurile funcționează. Au fost foarte frumoase și frumoase în Soho, puteți face o plimbare.