Clermont Ferrand

Partea a doua este Auvergne. Vichy, Montclair-Ferrand. Moulin și câteva castele din regiunea Auvergne. an de cărămidă și lemn pentru căpitanul Clermont-Tonner, care a oferit protecție monarhului. În fotografie. Casa Orange - cabana Claremont - Tonnerov, dar lângă miezul cu turnul pentru mine a rămas un mister. Am intrat. Dimineața au luat micul dejun și au mers la Clermont-Ferrand. Calea este de 60 km într-o direcție. Cum sa întâmplat asta? Da, este foarte simplu, Clermont-Ferrand, nu vrem să vizităm deloc, ci după plan.

Traseul turului complet arăta astfel: Lyon - Clermont-Ferrand-Mont-Dor-Le-Puy-Avignon-Cassie. Două zile la Lyon am plănuit să mergem la Clermont-Ferrand pe un tren direct, bilete la care ne-am întâlnit. Saint-Etienne Châteauucreux, apoi autobuzul spre Clermont. Vă rugăm să scrieți și ora plecării și a timpului. puteți vedea din fereastra trenului, dar autobuzul spre Clermont sa dovedit a fi foarte pitoresc, prin pădure. În cele din urmă a sosit la Clermont. du-te mai departe, dar ei încă sunt în grevă! Din Clermont sa dus la Mont-Dor, în ajunul plecarii verificate de sncf.

Ziua 18. Drumul către Clermont-Ferrand. Scurtă oprire în Marsilia. Întoarceți-vă în partea centrală a Franței, prin Clermont-Ferrand, și rămâneți câteva nopți în ceea ce privește. în această zi trebuia să ajungem la Clermont-Ferrand, unde am rezervat o cameră pentru o noapte. a părăsit Marsilia și a continuat pe drumul spre Clermont-Ferrand. A trebuit să trecem o mare parte. doar în cazul în care am scris în prealabil cu hotelul din Clermont-Ferrand. unde trebuia să petrecem noaptea și am ajuns.

18.03.2009 Elena Burova

în alte excursii, orașe precum Clermont-Ferrand. Perigue, nu am văzut niciodată același Bamberg. Mai aproape de cină am urcat în capitala Auvergne, Clermont-Ferrand. Orașul este înconjurat de o serie de vulcani dispăruți și. în Clermont-Ferrand. Întregul centru istoric este desenat în izometrie și culoare, pe o parte a orașului Clermont. Nu l-am sunat pe Montferrand, ne-am limitat la Clermont. Două părți ale orașului sunt împărțite de un gigant de anvelope.

com). La început, ei urmau să vadă pentru a vedea centrul din Clermont-Ferrand. dar a realizat că nu avem timp. Din nou, a trecut pe Kermon-Ferran și a decis să vină încă să vadă centrul, dar când eram deja.

Ziua 19. Drumul Clermont-Ferrand-Losch. Check-in la hotel. Castelul regal din Losch. În general, Clermont-Ferrand, nu ne-am uitat. Nici măcar o singură fotografie nu rămâne. Nu știm.

Mai departe drumul nostru a fost prin Clermont-Ferrand. Un oraș francez destul de mare, și-a adus aminte.

Clermont-Ferrand și vulcanul Puy-de-Démé. Du-te 2:40 pe TER la Clermont (35,5 euro), apoi aproximativ o oră (p.