Sursa vindecătoare a anastasiei sfinte - o nouă lumină

Despre această sursă, am învățat destul de accidental de la o gardă locală bună-naturală a ordinii dușurilor (din păcate, nu-mi amintesc acum numele ei). Ea ne-a spus o legendă mic, dar frumos despre o fată curajoasă pastorita Anastasia (așa cum s-ar putea ghici), care a salvat turma lui, a fost ucis de fiare sălbatice. În dimineața următoare, direct de la stâncă, a început să curgă un izvor - piatra neacoperită sa întristat peste sufletul copilului ruinat. Ca turist curios, nu ne-am putut abține să ne interesăm într-o sursă atât de uimitoare și misterioasă. După ce-mi cer mai mult despre cum să ajungi acolo (sa dovedit că există trasee de drumeții și taxa de intrare se realizează ghiduri, deși simplu și destul de sigur, și cel mai important util (!) Pentru a merge prin), ne-am decis să amâne călătoria pe spate arzător. Am luat două borcane goale de sub apă și acum suntem în drumul nostru ...

Calea către primăvară începe brusc, brusc spre stânga spre stația de autobuz de pe drumul de la Sudak și se desfășoară paralel cu coasta. Calea către sursa de Sf. Anastasia, nu a început accidental dimineața devreme (deși a ratat micul dejun, dar nu am regretat cu privire la aceasta), pentru că soarele în această perioadă nu este atât de inexorabil către turiști. Mirosul de gudron, ace și ceva misterios este în aer. Este ușor de mers pe jos, deși urcăm în sus, dar urcarea nu este abruptă, se vântură cu serpentină. Și când ne-am oprit să respirăm și ne-am întors spre sat, au fost uimiți de vederea deschisă. Lumea Nouă - atât de frumoasă, liniștită și confortabilă, sa deschis, ca și în palma mâinii tale.

Sunt de acord, nu este posibil să nu te îndrăgostești de această frumusețe uimitoare a zonei înconjurătoare! Și cu cât ne ridică mai mult, cu atât mai mult această zi de veghe surprinde.

Sursa vindecătoare a anastasiei sfinte - o nouă lumină

Întotdeauna vreau să mă uit înapoi spre golf. Vederea este pur și simplu fascinantă.

Și pe această panoramă puteți aprecia în mod independent frumusețea naturii înconjurătoare:

În jurul o mulțime de vegetație - pinii vechi Stankevich. o varietate de arbuști, cactuși.

Sursa vindecătoare a anastasiei sfinte - o nouă lumină

Un loc frumos pentru fotografii

Nu uitați să vă întoarceți din când în când, astfel încât să nu ratați cele mai frumoase colțuri.

Chiar și printre pietre întâlnim vegetație. Doar mândrește-te la ceea ce este terenul fertil din jurul primăverii! Plantele nu numai că cresc, dar reușesc, de asemenea, să înflorească. O slavă.

Sursa vindecătoare a anastasiei sfinte - o nouă lumină

Florile, enumerate în Cartea Roșie, nu sunt, de asemenea, neobișnuite. Multe dintre ele cresc numai pe coasta de sud a Crimeei.

În 30 de minute ne întâlnim aceiași turiști ca noi, care se întorc deja în sat. Ne întrebăm cât de departe este sursa, dacă există obstacole. Se pare că indicii încep un pic mai mult, dar mai mult despre asta mai târziu. De asemenea, suntem avertizați că pe șosea puteți întâlni șerpi - uneori periculoși. Îi place să se încălzească dimineața la soare, pentru că nu mulți turiști știu despre sursă, ceea ce înseamnă că oamenii nu sunt oaspeți frecvenți în aceste locuri. Mulțumim celorlalți călători și mergem mai departe, examinând cu atenție terenul și tot ceea ce se întâmplă în jur. Și doar câteva minute mai târziu, am speriat șopârla care se încălzea la soare. Dar nu se grăbește să se ascundă de noi, dar se lasă să fie examinată, deși la o distanță sigură.

Se spune că aici se găsesc șerpi, dar nu au venit peste noi, deși am mers de-a lungul căii de mai multe ori.

La un moment dat, drumul devine mai puțin plăcut. Ei bine, ne îndreptăm încet drumul spre semnele mult așteptate.

Sursa vindecătoare a anastasiei sfinte - o nouă lumină

Aceasta este cea mai dificilă parte a căii. Nu fi speriat, este atât de singur aici și destul de scurt.

Acum suntem la o furcă. Din nou o mică odihnă și timp să te uiți în jur. Și este ceva de văzut.

Vedere la golful Lumii Noi pe drumul spre izvorul Sf. Anastasia

În depărtare, se poate vedea un munte. Nu presupun să garantez, dar în opinia mea este Muntele Falcon. Pare atât de aproape, totuși, de fapt, la o călătorie de câteva ore.

Sursa vindecătoare a anastasiei sfinte - o nouă lumină

Fotografia summitului muntelui Sokol. Realizat la 300-400 de metri de la sursa Saint Anastasia.

Săgeată de pietre, indicând calea către sursa Sfântului Anastasia.

Și aici este primul indicator promis. Desigur, nu este deloc ca pe drumurile marilor orașe. Este doar toată săgeata, așezată din pietre de oameni buni, cel mai probabil pelerini care au avut grijă de turiști. Apoi am citit inscripția inscripționată cu grijă "Rodnik". Suntem foarte mulțumiți de aceste indici. Aceasta înseamnă că nu ne-am pierdut drumul și pe calea cea bună.

Tot drumul înainte indicat fie aceeași piatră încrustat sau cărămidă sau săgețile de cretă scrijelite pe ruinele stâncilor. Constat la fel de bine că indicatorul următor, după ce a spus, „de primăvară“, a fost rotit la o furcă în cealaltă direcție și a trebuit să meargă câteva minute în direcția greșită înainte de a ne-am ghicit și sa întors.

Pe drum spre primăvară, am găsit rămășițele conductei vechi - bucăți mici de țevi ruginite. Chiar și printre aceste roci exista o conductă. Potrivit unei versiuni, construită special pentru fiica printului Golitsyn. Potrivit altei - călugări pentru mănăstire.

Sursa vindecătoare a anastasiei sfinte - o nouă lumină

Pinul lui Stankevich, un copac care a supraviețuit cu succes dinozaurilor. Este considerat foarte vechi și crește numai în Crimeea

Pe drum spre primăvară, există o mulțime de peisaje frumoase, ca și cum ar fi fost luate din povești orientale.

Ne apropiem de sursă și natura se schimbă înaintea ochilor noștri. Pini mari dau drumul la razlog de stejar și tufișuri groase. Ultimul obstacol este să sară peste un canal mic și în fața ochilor se deschide o priveliște minunată - o poiană mică, în mijloc este sursa Sfântului Anastasia Uzozreshitelnitsy. El a fost deja înnobilat și scos prin conductă. Sursa este observată periodic de către novicele mănăstirii de la Sfânta Adormire de la Bakhchsarai, care monitorizează puritatea apei. Apa este foarte rece, dar și gustoasă. Primăvara curge de la grota inconspicuoasă la prima vedere. În spatele sursei, o cruce creștină este sculptată, iar dedesubt - o mică depresiune - pentru icoane, lumânări, note. Mulți părăsesc ceva. Nu suntem excepții. Se spune că înainte de grota era o colibă ​​dărăpănată, cu un pat dărăpănat pentru femei, "permisă de povară". Din nefericire, până în zilele noastre, toate acestea nu au supraviețuit.

Calea înapoi a fost rapidă și chiar mai ușoară. La furculiță, unde am mers pe un drum greșit, am trimis direcția săgeții, astfel încât și alți turiști să poată găsi un loc sfânt. În ciuda oboselii, am fost fericiți. Și, nu veți crede, a doua zi a mers acolo, luând cu ei prieteni. De data aceasta am vizitat nu numai primăvara, ci și muntele Sokol.

Spunându-vă despre acest minunat loc, am scăpat din nou în frumos. Pentru mine, ca un credincios, izvorul Sf. Anastasie a devenit deschiderea unui alt loc sfânt. Ei spun că dacă au făcut o dorință acolo și o pot bea cu apă, puteți fi siguri de împlinirea ei.

Trebuie să recunosc că dacă voi veni din nou în Lumea Nouă, în primul rând nu voi pierde ocazia de a vizita sfântul primăvară.

Sursa vindecătoare a anastasiei sfinte - o nouă lumină

Colectăm apă de la sursa Sfântului Anastasia.

Traseul către sursa din Saint Anastasia, hartă

O hartă destul de convenabilă a căii spre sursa Sfântului Anastasia:

Sursa vindecătoare a anastasiei sfinte - o nouă lumină

O hartă detaliată a căii spre sursa Sf. Anastasia. Călătoria într-o direcție durează aproximativ o oră și jumătate

Harta interactivă a rutei către sursa Sfântului Anastasia:

Toate informațiile de pe site sunt complet gratuite și verificate personal de noi.

Putem scrie doar despre acele locuri și țări în care erau într-adevăr!

Puteți să vă scormoneți

Facebook Twitter ЖЖ OK Mail.Ru

Sau utilizați serviciile dovedite pentru turiști: