sundial

A trebuit să petrec două săptămâni aici, a fost asociat cu munca, dar nu am regret: la urma urmei, localnicii oraș numit reciproc „Raradiso“. Locul preferat de odihnă pentru cetățeni, așa cum o înțeleg, a fost piața centrală a orașului. Totul a fost trimis de un drum pietruit. În piața orașului se găsea o catedrală renascentistă cu un turn clopot original. decorațiuni elegante și basoreliefuri ale caselor comerciant breslelor, înnegrit aurire totul este personalizabil la un mod sublim. Casele de pe piață erau strâns unele de altele, ca niște cărți vechi cu legături scumpe. Aici am fost deosebit de conștient de spiritul antichității, ale cărui asocieri magice au inspirat inspirația cu frumoase povesti de Crăciun.

Într-o seară am decis să merg. În piața orașului am privit-o pe bătrânul cu părul gri care hrănea porumbei. Miezurile de pâine aruncate asupra lor pe pământ au fost îndepărtate imediat de păsări mâncătoare. Observând că l-am urmărit, el sa apropiat de mine. Am vorbit.

"În fiecare zi, vin aici pentru a hrăni aceste creaturi cerești!"

"Există atât de multe convenții în lumea noastră!" - bătrânul, în acest moment, ascultând cu atenție la mine, a continuat să arunce în jurul valorii de zgârieturi, păsările. - Lucru ciudat: toată lumea a recunoscut fără ezitare simbolul lumii, și-a ucis fratele până la moarte, simțindu-se cel puțin un semn de slăbiciune cu el! Porumbelul - o pasăre crudă și egoistă!

Bătrânul sa uitat în ochii mei:

- Am cunoscut-o aici cu mulți ani în urmă. A hrănit porumbei. Recent, a plecat ... Râul de timp și cu mine purtăm cu rigurozitate o ramură în vânt în ocean deschis. Dar mă bucur pentru asta. În curând voi putea să-i ating mâinile din nou. Ești încă atât de tânăr ... Trebuie să înveți să apreciezi fiecare secundă din viața ta!

"Nu știam ... Scuzați-mă!" Vă rog să acceptați condoleanțele mele sincere! - M-am simțit foarte inconfortabil pentru mine. Deci, vorbind despre vicisitudinile vieții, ne-am apropiat de bancă și ne-am așezat pe ea.

- Da! Aici într-o călătorie de afaceri.

- Au fost acolo în Valea Trandafirilor?

- Vizitați neapărat! Există un sunet neobișnuit! Ei spun că ajută oamenii în vremuri dificile.

- Bine! M-ai intrigat chiar acum cu acest ceas! - Am zâmbit însoțitorului meu.

"E timpul pentru mine!" Se întunecă! Mă bucur să vă cunosc! - și la despărțire și-a ridicat palaria.

Întorcându-se la hotel, se așeză mult timp pe pat, cu ochii deschiși. Corpul era plin de apatie si oboseala mintala. Visul nu a mers, așa că m-am sculat și am hotărât să mă plimb în orașul de seară: am decis, după sfatul unui nou prieten, să mă uit în Valea Trandafirului - să mă uit la ceasul neobișnuit.

Era deja târziu. Am coborât pe un drum pietruit până la râu, lângă care era o grădină de flori, care se compunea numai din trandafiri. Prin urmare, acest loc a fost numit "Valea Rozelor".

Am văzut-o de la o distanță: a fost o pasăre din fier forjat, cu capul ridicat în cer. Ciocul ei a servit drept pointer, aruncând o umbra, care, la rândul său, a jucat rolul unei săgeți. Aripile ei delicate au fost coborâte la pământ, de parcă ar fi obosit și s-au hotărât să se odihnească pentru un timp după un zbor lung. În jurul ei, o potcoavă, stătea în douăsprezece, din fier îndoit, scaune cu numere pe spate. Trecând încet în jurul lor, l-am ales pe cel în care a fost scris "Fără cinci minute, doisprezece".

Lumina moale a felinarelor a creat iluzia unui lucru ireal, poate chiar mistic. Lumina rece a stelelor a întărit această senzație.

M-am așezat pe un scaun să mă odihnesc puțin. Dintr-o dată a izbucnit o rază subțire, care, încet, marcând pe fiecare scaun, se apropia încet de mine. L-am privit cu interes sporit. În cele din urmă, ajungând la mine, el ia atins pieptul: o durere ascuțită ia străpuns inima și și-a pierdut ritmul ...

Trecând de mine, tipul care conducea mâna fetei, a întrebat:

- Poți să-mi spui, la ce oră este acum?

Își luă mâna din inimă și se uită la cadranul ceasului, dar nu vedea nimic - era destul de întunecată. Apoi i-am ridicat la o rază subțire și am spus:

- Nu cinci, doisprezece!

- Mulțumesc! - și tânărul a început să se îndepărteze de mine, spunându-le unii altora, uneori chicotind în același timp.

"Este ciudat că nu au observat raza!" Se pare că numai eu îl pot vedea! Se uita la iubitorii și-și simți singurătatea chiar mai puternic.

Râul a izbucnit, a început să strălucească mult mai strălucitor decât înainte și sa mutat pe scaunul următor cu inscripția: "One" ...

În fiecare noapte am vizitat piața în speranța că am găsit un bătrân acolo: am vrut să împărtășesc impresia făcută de mine de ceasul ceasului. Dar nu a fost ... Upset, sa scufundat pe bancă. Atenția mea a fost atrasă de fată. În jurul ei, ca într-un film lent, circulau porumbei. Își întinse mâna cu mâncarea.

- bătrânul avea dreptate: ei sunt, de fapt, creaturile cerești ... Gândurile mele au fost întrerupte de flapping aripilor. Pe lângă mine pe banca de rezerve, a scăzut pasărea: era alb ... Am căutat o vreme unul la altul ... a avut loc încet mâna, și ciudat, ea nu era frică, ci mai degrabă calm așezat pe palma mea ... trecu o mână prin penele ei ... Un val cald mi-a atins inima și în suflet a venit liniștea mult așteptată pe care o căutam atât de mult timp.

M-am uitat din nou la fata care hrănea porumbeii. Apoi, sa ridicat și sa îndreptat spre ea.

Când Fericirea ne îmbrățișează, timpul își suspendă funcționarea. Nu ai observat asta?