Sigurt Park

din completitudinea opțiunilor selectate (muzeu, parc, etc.) ale sticlei umplute (otschekknot). Iată schema. pentru excursii la numeroase centre de divertisment, parcuri. Acesta este butucul de transport al autobuzului. 6. Parcul Natural al orașului. Desenele noastre desenzice au fost parcul natural "Sigurta". Nu este greu să ajung la el din Desenzano. și durează 20-25 minute pentru a ajunge la stația de la Valeggio S. Rocco și acolo și chiar înainte de intrarea în parc le puteți da. Aceasta este cea mai slabă legătură în logistica drumului spre parc. Atracția "autobuzul italian" continuă)))

a mers la parcul de safari și la grădina zoologică Natura Viva. Obryatli, desigur, pe drum, în ciuda navigatorului. Și girafe frumoase. Se spune că girafele din acest parc merg direct la mașini și chiar se uită la ferestre. Trecând pe acea parte a parcului. care este "safari", am lăsat mașina în parcare și am mers la a doua parte. Și în cele din urmă există un parc separat cu dinozauri. Lacul termal - Parcul Terme di Cola. - Ceva uimitor! Acesta este situat într-un mare parc frumos. în jur sunt copacii înalți ... Și lacul în sine.

ca un început pentru excursii la parcuri de distracții și în orașele frumoase din vecinătate. Și din Verona. du-te la Aquarium, care este lângă parcul Gardaland și, în consecință, pe care le puteți. Autobuzul durează de câteva ori pe zi la parc de la gara Peschiera. Timpul de călătorie este mai mic. întâlniți actorii, care apoi au prezentat spectacole în timpul zilei la diferite locuri din parc. Parcul a plăcut foarte mult! Și nu contează că ploaia a început periodic. Nu i-am acordat atenție. Ziua cinci. ParkSigurta-Borghetto-Valeggio sul Mincio

despre toate eventualele reduceri-cupoane pentru bilete la diferite parcuri. care, după cum se citește pe forum, sunt. Inutil să spun, vizitarea acestui parc a fost un absolut trebuie să aibă o ședere pe Garda! Chiar. Întregul parc are birouri de schimb valutar, unde poți cumpăra un permis de trecere expres, dar au folosit foarte mult. Dotat în parcul din Saloon, comandă pizza, prețul de la 6 la 9 euro. Am asteptat mult timp - foarte vizitatori. Lacul a fost ales între Parcul Viva-Natura și Parcul Sigurta. Dragostea față de faună a câștigat nu mai puțin puternică. ne-am întors la mașina lăsată lângă parcul orașului Giardini Pubblici și am petrecut seara împreună.

Safari Park. este un parc de safari, unde nu ai voie să părăsești mașina. Și acesta este un parc de dinozauri, este situat, de asemenea, pe teritoriul parcului Natura-Viva. PARXIGHURTA Gabriele D Annunzio. Vila este înconjurată de un frumos parc, iar deasupra acestuia este construit un mausoleu. parc de vila puteți vedea un adevărat monument de navă pentru tovarășii D Annunzio, care a murit în timpul.

ziua de sosire am mers la parcul din Sigurta. Acolo, desigur, a închiriat o mașină de golf. Pentru a fi sincer. Am fost în plan a fost Natura Park, o grădină zoologică în general. Dar din moment ce vremea era caldă, suntem foarte. În general, a fost primul parc de distracții atât de mare și abrupt. Și, desigur, acest lucru a încântat toată lumea.

Și la noi în parcul Sempione. Vezi țestoasele))). Salo - Garda. Al treilea a vizitat parcul natural din orașul Sigurta și a dedicat timpul orașului de reședință în sine.

prietenii și o mașină au condus spre grădinile din Sigurtha. Acesta este un parc foarte frumos. Cuvintele nu pot fi descrise, trebuie să le vezi. o zi întreagă pentru a vă relaxa și relaxa în parcul termal din Kola, situat în apropiere de Lazise (bilet.) În apropiere de Lazise există parcuri de distracții precum Gardaland, Mouviland, oceanarium.

În această zi am rezervat o excursie lângă Marina "Waterfalls Park + Verona" Prima oprire - Parcul cascadei. într-un mic restaurant din sat, care este situat lângă parc. Grătare foarte gustoasă și, de asemenea, înălțimea. Am ajuns mai devreme decât ne-am așteptat și am decis să facem o plimbare în parcul din fața stației, unde există un loc de joacă. o jumătate de oră (orele de funcționare coincid cu timpul parcului), dar nu a fost acolo și am luat un taxi de 9 euro. Parcul a fost închis la ora 18, am stat fericit și fericit în autobuz și ne-am dus la gară. Înapoi.

orașe. Copiii de 12 și 7 ani iubesc marea și parcurile de distracții. Cum de a combina totul? Am decis să ne organizăm. Garda. Am mers la parcul de design peisagistic Sigurta. Parc foarte frumos. Copiii erau tristi la început.

Apoi puțină înapoi, și veți vedea un semnaj pentru Borghetto. Treci prin parc. și sunteți la țintă. la Villa Sigurta. Din păcate, aceasta este o proprietate privată și nu puteți ajunge chiar în parc în fața vilei. Gabriele D'Annunzio nu a fost absolut interesată și nici parcul nu-i plăcea, de aceea.