Restaurante în Paris - paris (franceză)

Din păcate, pentru o perioadă scurtă de timp, pe care am petrecut-o la Paris, nu am avut timp să vizităm toate cele mai renumite restaurante pariziene. Dar am reușit să facem niște pași în această direcție.

Să începem cu restaurantul, pe care am reușit să-l vizităm de mai multe ori de Leon de Bruxelles. În ciuda faptului că, potrivit informațiilor de pe site-ul, există un restaurant din Paris, doar din 1989, a devenit, de fapt, rețeaua, și numai în capitala franceză, dintre care există nouă. Judecând după site-ul său, restaurantul este belgian și a existat în Belgia din 1893. O pereche de fotografii de diverși parizieni din Leon.

Să mergem mai departe la midii. De fapt, alegerea felurilor de mâncare este mică. Există mai multe feluri de mâncare principale care sunt midii fierți în diferite sosuri. În funcție de tipul de sos, vasele au nume diferite. De exemplu, Les Moules a la Mariniere (15,2 e), au Les Moules curry Madras (15,2 e), Les Moules a la Provencale (15.2 e). Ultimul cuvânt din fiecare dintre aceste denumiri indică tipul de sos cu care sunt servite mielurile.

Aceste specialități sunt aduse în ghivece mari, cu un capac închis. Chelnerul aduce oala, o pune pe masă, scoate capacul și o duce departe. În continuare, inițiativa revine vizitatorului. În același timp, chelnerul aduce un alt fel de mâncare pentru scoici din miezurile consumate. Pe măsură ce este umplut, chelnerul îl înlocuiește cu unul gol.

Firește, ei aduc paine și cartofi prăjiți pe o farfurie separată. Din aparate se aduce o furculiță, un cuțit și o lingură. De la băuturi, vizitatorii au comandat vin, bere, apă. Trebuie remarcat faptul că mulți, în afară de vin, au luat de asemenea apă. Apa poate fi de două tipuri - sticlă sau dintr-un robinet. Apa de la robinet este servită contesei gratuit. În ciuda faptului că apa gratuită este un gust destul de decent, mulți vizitatori iau apă îmbuteliată. În meniu există Vittel, San Pellegrino și altele.

În timp ce ne așteptam felurile de mâncare, ne-am uitat în jur pentru a vedea cum ar trebui să fie mâncate toate acestea. Am văzut că există mai multe modalități de a consuma midii. Primul - o coajă cu miel este luată într-o mână, iar cealaltă mână separă partea comestibilă, după care coaja este aruncată. Cea de-a doua cale - o coajă cu mielă este luată într-o mână și este scoasă de acolo de o altă coajă, care este folosită în loc de furculiță. În plus față de aceste două metode, pe care le-am testat mai târziu, alte modalități de a consuma midii nu pot fi excluse. De exemplu, un cuțit a fost plasat printre instrumente. Doar că ei nu pun nimic, deci este posibil să mănânci midii într-un mod tradițional, adică cu un cuțit și o furculiță. La început nu am putut înțelege de ce era nevoie de o lingură, trebuia să ne uităm din nou la aborigani. Se pare că boabele în care sunt preparate midii la sfârșitul mesei sunt consumate cu o lingură.

În plus față de mai multe feluri de mâncare de specialitate din midii, există și altele, dar nu sunt multe dintre ele. De exemplu, A la Plancha (17,4 e) reprezintă aceleași midii, dar pan, vasul și mai include calmari, creveți.

În acest restaurant am încercat o altă fel de mâncare exotică, numită Le veritable tartar de boeuf (14,5 e). Am văzut acest fel de mâncare de mai multe ori pe mesele vecine din acest restaurant și din alte restaurante, am vrut cu adevărat să încerc, dar nu am putut înțelege ceea ce era numit. Apoi, în sfârșit, am presupus că numele lui în diferite locuri poate fi diferit, dar întotdeauna există un cuvânt tartar în numele vasului. De îndată ce mi-am dat seama că, la prima ocazie, am profitat de ocazia de a încerca o altă capodoperă a bucătarilor parizieni.

Deci, principala componentă a acestui fel de mâncare este carnea de vită tocată din carne de vită. Da, este carnea obișnuită tocată. Mai mult decât atât, s-a dovedit a fi absolut neumplut, nici măcar cu sare. Dar în setul de umplutură se dau multe altele. Direct pe placa din centrul care a pus umplutura, pune capere, muraturi fin tocat, usturoi tocat marunt si ierburi proaspete. In plus, da priza un gălbenușul de ou proaspăt, precum și un coș, pe care există o varietate de diferite sosuri, condimente, sare, ulei de măsline. În plus, pe o farfurie separată, se servesc cartofi prăjiți și o altă salată de frunze pe o singură plăcuță.

Cum de a consuma acest fel de mâncare, din păcate, nu am văzut, și, prin urmare, a trebuit să abordez această problemă în mod creativ. Mai întâi de toate, a început cu un ou crud. În carnea de vită, a făcut o mică indentare, a turnat un ou în ea și a amestecat-o cu carne tocată. Și, în plus, adăugați treptat diferite condimente, amestecați-le cu forța de masă și consumați. Ca o băutură pentru acest fel de mâncare, am folosit 0.33 bere îmbuteliată Pelforth (4.6 e).

Conform rezultatelor experimentului, voi spune că acest fel de mâncare nu ma impresionat foarte mult. În capul meu a fost întotdeauna un gând, fie că carnea brută va rezista la stomacul meu, și, de asemenea, un alt gând că în formă prajită ar fi mult mai gustos. Din fericire, în zilele următoare nu au existat probleme cu tractul gastro-intestinal, dar nu am vrut să mai comand acest fel de mâncare.

În plus față de feluri de mâncare exotice, în restaurant, puteți gusta feluri de mâncare și mai banale, cum ar fi Le waterzoi de la Mer (13,9 e), componentele principale ale care sunt cele două bucăți de pește - somon și pește Pollock cu sos alb. Ca o farfurie, Fig.

Un alt vas de pește este Le saumon a leth (14,7 e), care constă din somon, orez și spanac.

Pe lângă mâncărurile din pește și fructe de mare, mâncărurile din carne sunt prezente și în meniul restaurantului, dar nu am testat aceste feluri de mâncare. De asemenea, în gama este prezentată o alegere bună de deserturi foarte frumoase și gustoase.

Din moment ce am trăit în cartierul Montparnasse, se va concentra mai mult pe restaurante situate în imediata apropiere a hotelului nostru, precum și restaurante situate direct pe bulevardul Montparnasse. În ghidurile pentru Paris, în capitolul dedicat Montparnasse, acordați atenție, de obicei, celor trei restaurante Le Selekt, La Coupole și La Rotonde.

Despre Le Selekt se remarcă, de obicei, că în anii postrevoluți, imigranții ruși ca Khodasevich, Bunin, Adamovich îi plăcea să meargă aici. În plus, se remarcă faptul că, potrivit zvonurilor, Isadora Duncan a plăcut să meargă aici.

Cel mai faimos dintre aceste trei este restaurantul La Coupole. Restaurantul a fost deschis în 1927 ca o sală de bar-restaurant-dans și a câștigat imediat faima printre parizienii. Diferite ghiduri celebrează celebrități care au vizitat acest restaurant. Printre cei cunoscuți menționăm Jean-Paul Sartre, Georges Simenon, Roman Polanski. Specialitatea principală a restaurantului este preparate din fructe de mare.

Ghizii spun că mulți artiști celebri de atunci au luat parte la decorarea restaurantului, printre care și M. Shagal.

Timpul pe care nu l-am condus, însă timpul aproximativ de așteptare a fost de 30-40 de minute. În ciuda faptului că restaurantul părea destul de scump, publicul a fost foarte diferit. Când ne-am așezat la masă și am început să studiem meniul, restaurantul a ieșit. Mai exact, nu a ieșit complet, dar a fost considerabil camuflată și undeva în spatele nostru era: "La mulți ani". Ulterior sa dovedit că parizienii vin la acest restaurant pentru a sărbători zilele de naștere.

După ce lumina se stinge, se efectuează următoarea procedură. Chelnerii ies într-un singur fișier din bucătărie și cântă "La mulți ani". Unul dintre chelneri, care vine primul, poartă în mâinile sale un tort frumos, cu lumânări, unii chelneri în mâinile lor aveau lumini Bengale. Cu cântând, ei vin la masă, unde își sărbătoresc ziua de naștere și pun acest tort pe masă. Există aplauze și acțiunea se termină aici. În total, am petrecut aproximativ trei ore în acest restaurant și în timpul șederii noastre, chelnerii de patru ori au scos prăjituri de ziua.

În acest restaurant am comandat Escalope foia gras (27 e), care nu are nevoie de o traducere

Bucătărie rafinată, atmosferă rafinată, ce altceva aveți nevoie pentru o odihnă bună? Site-ul restaurantului susține că Picasso, Modigliani, Cocteau, Trotsky, Fitzgerald au vizitat în timp util.

În acest restaurant am întâlnit încă o realitate a vieții culinare franceze, despre care am citit mai devreme, dar am uitat deja. Marina a comandat un vas, principala componentă a căreia era o rață. Nu cunoaștem deloc limba franceză, cu excepția câtorva cuvinte, așa că nu am înțeles foarte bine ce ne cheamă chelnerul după ce a acceptat comanda noastră. Singurul cuvânt pe care l-am eliminat din întrebarea sa era cuvântul "mediu". Dar pentru ceea ce ne întreabă despre acest mediu, nu am putut înțelege. El și-a dat seama că nu-l înțelegem, iar apoi a pus o altă întrebare, pe care am înțeles-o. El a cerut în franceză, dar am reușit să aflăm că încearcă să clarifice dacă suntem ruși. Aparent, el ne-a definit naționalitatea după limbă. Am confirmat că suntem ruși, apoi a spus că se va întoarce acum și undeva a fugit. Am decis că a mers după traducător. Un minut mai târziu sa întors și a spus că nu există nici o problemă și că totul ar fi așa cum ar trebui să fie.

A plecat și am rămas să așteptăm mâncarea noastră, bucurându-se de căldura și liniștea restaurantului. Aparent, căldura a încălzit sângele în convoluțiile creierului meu și am fost luminată. Mi-am amintit deodată că am citit despre asta de mai multe ori în cadrul conferinței. Bineînțeles, întrebarea lui se referea la vasul de carne, și anume la rață. Vroia să învețe de la noi cât de adânc trebuie să fie friptură rața. Și când a fugit de la noi, se pare că a consultat cu tovarăși mai experimentați despre ce fel de carne preferă rușii. Cred că, în cele din urmă, am fost pregătiți de același mediu, despre care ne-a cerut încă de la început. O astfel de rață nu am mâncat mult timp, în limba franceză acest vas a fost numit Magret de canard aux pruneaux confits et pommes Lyonnaise (17,5 e).

Mâncarea mea a fost numită Noix de Saint-Jacques, cu excepția salvării de pisto, le'gumes verts (19e).

Când am comandat-o, chelnerul a spus că acesta este un fel de mâncare foarte gustos și că nu voi regreta această ordine. Apropo, încă o dată să vă reamintesc că aproape nu am înțeles francez, cu toate acestea, la un moment dat ne-am termina cu sensul de bază a ceea ce a fost spus. Ambele feluri de mâncare nu au fost foarte mari în volum, dar frumos decorate. Nu am putut înțelege ce tip de produs franceză numit Sf. Jacques, numai atunci, s-au întors la hotel, m-am uitat în dicționar că cuvântul Saint-Jacques (St Jacques) înseamnă scoicile.

Această clătită nu ne părea, era ieftină, dar era plină de vizitatori. Un pic neobișnuit au fost clătitele pe care le-am luat, în numele căruia a crezut cuvântul Calvados. Chelnerița a adus clătite, ia vărsat pe Calvados și le-a pus în foc.

Există încă o mâncare franceză națională, pe care o puteți obține destul de bine, se numește Croque. în rusă va fi un sandwich fierbinte. Aceasta este pâinea prăjită obișnuită, bucăți destul de mari, deasupra cărora se plasează cea mai variată umplutură. La acest fel de mâncare, este inclus și un set de garnituri, de exemplu, o salată sau cartofi prăjiți. Mai jos sunt diferitele opțiuni pentru acest fel de mâncare. Costul acestor feluri de mâncare este de aproximativ 10 euro.

Voi menționa încă un fel de mâncare franceză, numită Q uiche. Este o caserola cu bucăți de grăsime, brânză, legume, carne sau pește fin tăiate. Cea mai populară dintre ele este quiche lorraine cu șuncă. Dorind să evalueze aproximativ ce este, pot merge la una din cafenelele de rețea "Chocolate Girl" din Moscova și pot comanda un vas numit Laura Pie.

Micul dejun în orașul de pe Sena este posibil într-o varietate de cafenele stradale care se deschid chiar de dimineață, dar nu ne-a părut ieftin. Cafenele mai ieftine pot fi amplasate în centre comerciale mari. Am luat micul dejun de mai multe ori în complexul comercial de lângă Turnul Montparnasse, la o plimbare de două minute de hotelul nostru. În acest complex se află una dintre galeriile pariziene Lafayette. În această cafenea este o mâncare relativ ieftină și variată. Costul unei astfel de tăvi este de aproximativ 15 euro.

O altă caracteristică neobișnuită pe care nu am observat-o în Italia și Germania. De obicei, după ce mâncărurile principale sunt consumate, chelnerul pune o întrebare despre desert și oferă un meniu pentru a alege un desert. De obicei, mereu, împreună cu desertul, am comandat imediat orice băutură - cafea, cappuccino, ciocolată caldă și altele asemenea. Mi sa părut că toți ceilalți au făcut același lucru. În Franța, se întâmplă puțin diferit. În primul rând chelnerul aduce meniul, iar vizitatorii aleg un desert. Acest desert este adus, mâncat și numai după aceea chelnerul aduce din nou meniul, iar băutura este deja ordonată. Ați urmărit de mai multe ori acest lucru.

Apropo, la Paris, pentru a satisface foamea, nu este absolut necesar sa te duci la un restaurant, pentru asta poti folosi un supermarket sau un mic magazin unde vinzi o varietate de produse diferite. O mulțime de bazare au fost desfășurate în oraș în sărbătoare.