Recenzii ale cărții de stradă numită Bob

Într-un fel de autobiografie, James a descris cum o întâlnire cu o pisică roșie fără adăpost și-a schimbat viața.
Totul a început cu faptul că James a atras atenția asupra motanului fără adăpost ghemuit, se pare că în durere ... De atunci, ei erau inseparabile. Bob se îndreaptă peste tot spre stăpânul său și, uneori, doar stă pe umăr. Londonezii sunt conștienți de acest cuplu - ele pot fi găsite pe străzi și în metrou și autobuze, da oriunde: principalul lucru pe care James și Bob sunt mereu împreună.

Cartea ma atins în adâncul sufletului meu. Am râs, am plâns și am râs din nou. Cum poți să nu crezi în soartă, dacă ea apare în fața ta sub forma unei pisici roșii uimitoare? Când ați încetat deja să credeți într-un viitor strălucitor, mâinile tale să cadă singure, brusc în întuneric, ca o rază de lumină, vedeți o pereche de ochi vicioși.
Puțini vor fi lăsați indiferenți de povestea vieții pisicii Bob și stăpânului său. Mulțumită lui, am devenit mai atent la tot ceea ce îl înconjura, mai ales la "invizibil" pe străzile din orașul său. Cartea vă învață să credeți în totul în victoria asupra slăbiciunilor voastre, a prieteniei și a bunătății umane.

Este destul de greu să descrii o carte, este ceva de genul unei povesti de adolescent, dar cu gânduri atât de profunde.

Extrem de carte pozitiv, în cazul în care toată seriozitatea arată gânduri umane au fost în partea de jos, dar cu o întâlnire fericit cu o pisică de stradă care a fost în stare să se ridice și să schimbe viața în bine. Te face să te gândești la multe lucruri.

În general, o carte bună care chiar ajută la găsirea speranței, deși departe de străzile din Londra

Poveste incredibilă, emoționantă. Evidențiază faptul că soarta fiecărei persoane oferă oa doua șansă. Și frații noștri mai mici justifică încă o dată acest titlu demn.

După citire, opiniile despre viață și pentru bine s-au schimbat semnificativ. Mi-au placut atat personajele principale! La final, am plâns cu fericire;) În general, eu estimez undeva la 4.5, dar am pus un cinci.

Cartea simplă minunată, citită într-o singură suflare, nu a regretat să o citească. O să-l recitesc cu bucurie. Îi sfătuiesc pe cei care nu au citit-o, citește-o. Cartea foarte emoționantă și fascinantă! Nu vei regreta!

Cartea foarte bună. Privind la ea ca un muzician de stradă, care nu sa dovedit a fi cea mai bună situație de viață, vă faceți griji despre prietenul ei feline nou descoperita, de a începe să creadă că fiecare persoană trăiește este cel mai bun. Plotul se îndepărtează, cartea se citește într-o singură ședință. Puțin lipsesc un limbaj ușor mai colorat, este scris foarte simplu. Dar când îți dai seama că aceasta este o poveste adevărată, nu ajunge la critici.

Cartea foarte bună. Pot spune că cartea potrivită vine atunci când este deosebit de necesară.

Unul dintre puținele cazuri când o persoană încearcă cu succes să scape de dependența sa. Și mi-a fost interesant să aflu identitatea lui James, pentru a-mi observa lupta pentru o viață mai bună. Este trist că mulți oameni acordă atenție doar pisicii sale (deși Bob este foarte, foarte dulce), iar oamenii nu erau interesați de povestea proprietarului lui Bob.

După ce am citit această carte, mi-am adus aminte de Jack London și povestile lui vagabond. Și apoi, fiind deja un scriitor și jurnalist renumit, Londra însuși merge să exploreze London East Side. Și arată că este mai rău decât în ​​SUA. Mi-am amintit, de asemenea, "deasupra cuibul cucului" - despre o clinică de psihiatrie. În general, Bowen a confirmat un fapt simplu - timpul a trecut, nimic nu sa schimbat.

. „Bob are asupra trecătorilor efect magic Oamenii se agață să caute o pisica rosie -. Și dintr-o dată încetează să se grăbească cu capul înainte El părea să aducă modicum picăturilor de calm de căldură și prietenie în viața lor frenetică, fără chip sunt sigur, mulți au cumpărat revista să-i mulțumesc lui Bob .. pentru acest sentiment. " Exact același lucru se poate spune despre carte: este bine și lumină, și oferă cititorului un sentiment de speranță și căldură. Cartea este despre cât de greu este să fii singur și cum să susțină o ființă iubit, să fie chiar și pisica se poate schimba în mod dramatic viața unei persoane.

Nu este o capodoperă desigur, dar puteți citi (asculta)
Povestea despre modul în care un prieten cu patru picioare coadă a ajutat la schimbarea vieții spre bine.

O carte minunată, ma cuprins de pe prima pagină, povestea a spus în ea a plăcut, chiar atins. Vă sfătuiesc să citiți

Mi-a placut faptul că primul erou "totul este rău, și apoi bun." Dar nu cu ajutorul magiei, ci cu ajutorul responsabilității de sine pentru cineva care la rugat să îmblânzească. Apropo, eroul este destul de real. Ceea ce a fost descris sa întâmplat de fapt. Faptul că el îi dă o pisică neobișnuită unele caracteristici și capabilități, pot fi, de asemenea înțeles: omul îi lipsește orice ajutor pentru a supraviețui, pentru a schimba viața în bine (ca protagonist se lupta cu dependenta de droguri), vede aceste succese, uneori, nici măcar propriile lor merite, și anume mulțumirea pentru animalele de companie. De fapt, ei s-au ajutat reciproc. Cote Bob a fost ajutat de James (personajul nostru principal, în numele căruia se desfășoară povestirea). El a dat viață zdrențuită adăpost pisica stradă, vindecat, hrănit, și, desigur, a vorbit cu el. O pisica ... o pisica a devenit un „cip“ James, prin care personajul principal a devenit recunoscut nu numai pe străzile din Londra, dar chiar și pe internet.

O poveste minunată despre cum un tip dependent de droguri a întâlnit o dată o pisică pe nume Bob și a decis să-și schimbe viața o dată pentru totdeauna. și pentru că el este poluchilos.Postepenno, cu ajutorul unei pisici și propria răspundere, protagonistul a fost ras de „ocupația“ a unui muzician de stradă cu privire la munca mai serioasa. nu imediat, desigur, dar viața lui se schimbă spre bine.

Ma consider eu un pisoi, dar chiar si cartea asta nu ma impresionat. Cu sinceritate nu înțeleg încântarea și admirația. Dacă ar fi prima carte care mi-a căzut în mâini - poate. Dar citit sute, din care zeci sunt cele mai bune lucrări din lume - această carte mi se părea o prostie.
Dar îmi pare rău că nu a fost scris de mine.) Aș vrea să fiu faimoasă, descriind viața de zi cu zi a pisicii mele: o toaletă, un vis, mâncare. Mi-ar spune că prin aceasta mă pot îmbogăți - nu m-aș gândi la asta.

Poveste foarte emoționantă. Bărbat și pisică. Aceste două s-au ajutat reciproc să supraviețuiască într-o lume crudă. Întâlnirea și cunoștința lor este aleatoare, dar aici vreau să spun că a fost destinată, sa hotărât că au fost create unul pentru celălalt) Citește într-o singură suflare. După ce am citit, am plutit mult timp pe YouTube și te-ai uitat la personajele principale)

Cartea este foarte bună. măruntaie. Cartea este foarte ușor de citit. Când citiți, emoțiile sunt vărsate peste margine. Puteți râde, plânge, dar nu veți rămâne niciodată indiferenți față de carte, de istorie. Cartea este citită foarte repede, dar lasă o urmă în suflet și pentru mult timp nu te lasă să pleci. Cei mai emoționați că această poveste este reală și în fiecare zi de-a lungul străzii pot merge aceeași pisică fără adăpost și muzician stradal. Ei nu vor trece niciodată, sau pur și simplu nu se vor observa unii pe alții în orașele mari și nu își vor schimba viața celuilalt. O astfel de șansă cade foarte rar și acest lucru este o carte scrisă de un om norocos care a constatat că nu doar o pisică, și un prieten loial. Cartea a devenit una dintre favoritele mele, vă sfătuiesc să o citiți, nu veți regreta.

Carte foarte simplă, confortabilă și simplă, care poate fi citită în câteva ore. Chiar și ceaiul nu va avea timp să se sfârșească :)

Cartea este scrisă în limbaj simplu. Povestea din ea este, de asemenea, destul de simplă. Deși knigai ne spune despre viața umană, a coborât la partea de jos, dar ochensvetlayai dă un sentiment de speranță - undeva (aozmozhno colțul următor) fiecare persoană de așteptare pentru el „Bob“, care îl va ajuta să se întoarcă pe drumul cel bun și de a obține un gust din nou viață. Cartea este despre prietenie, îngrijire, o întoarcere grea la viața normală. Și bineînțeles despre pisică.

O istorie bună și bună. Este foarte trist că, în lumea modernă, o persoană ar putea găsi sprijin și o cale spre mântuire numai în animale, nu în termeni umani.