Pe aterizare prin ramurile superioare - urala noastră

Înainte de acest sat am ajuns cu mașina pe ruta Ufa - Bulgakovo - Arkhangelskoye - Valentinovka - Mikhailovka - Lemn de Sus. Ultima parte a drumului este o pietriș cu numeroase găuri. Dar poți conduce cu orice mașină.

Lemesesul superior este un mic sat cu o moschee, așa că am lăsat mașinile noastre lângă el. În vara pe autoturismele off-road sau în toamnă pe autoturismele pregătite pentru off-road, este posibil să mergem mai departe, dar am mers pe jos.

Din moschei au coborât la râul Lemez și pentru o vreme au mers pe jos de-a lungul ei. Pe măsură ce mergeau de-a lungul câmpiei, se întâlneau uneori locurile mlaștină, odată ce au trecut traversarea pârâului care curge în Lemes.

După aceasta, drumul deviază din ce în ce mai mult din râu și merge pe câmp spre pădure.

Pe aterizare prin ramurile superioare - urala noastră

În pădure, drumul este puternic avariat de camioane și în curând începe o înclinare abruptă. În grup, toată lumea a avut o pregătire fizică diferită, astfel încât ei se opreau adesea să se odihnească.

Du-ar trebui să fie tot timpul pe drum, de fapt, nu există nici un loc pentru a se pierde, ca exista doar o singura furculiță, dar cu navigatorul odată ce ne-am identificat direcția corectă.

În timpul mersului, au simțit un miros plăcut de frunziș veșnic și s-au bucurat de pădurea de toamnă.

Pe aterizare prin ramurile superioare - urala noastră

Uneori, unghiul de ascensiune a fost redus și a devenit mai ușor de parcurs, iar când drumul a început să coboare, a existat o bucurie care sa încheiat rapid cu următoarea ascensiune.

Urcarea sa terminat și am mers drept pentru o vreme, apoi în jos.

Coborârea sa încheiat într-o pală mare, cu un resort la sfârșitul acesteia. Acesta este cel mai extrem loc, la care se poate ajunge cu mașina. Apoi începe o cădere abruptă de-a lungul căii prin jurnal.

Pe aterizare prin ramurile superioare - urala noastră

Calea se întinde de-a lungul unei căi înguste, de-a lungul căreia curge un fluviu, iar în toamnă - în locuri este și un noroi adânc și bălți. Pe părțile laterale ale traseului există o iarbă uscată, dar uneori un câine copt copt, care a fost imediat mâncat de noi.

Calea se termină cu o prăpastie, de unde cade fluxul, formând o cascadă mică.

Am urcat pe piatra spre dreapta și am urmat o cale mai îngustă de-a lungul stâncii. Mergând în jos cu rucsaci este inconfortabil, astfel încât acestea au fost anterior scăzut pe frânghie.

Pe aterizare prin ramurile superioare - urala noastră

În stânca din spatele cascadei se află o grota mare. Ne-am odihnit lângă el, apoi nu mai mult de un kilometru lăsat să mergem la Atysh.

În timp ce căuta, cum să treacă prin râu, au găsit mai multe peșteri.

În curând au descoperit câțiva copaci căzuți, cei mai mulți au mers la cel mai mare, dar unii au ales un mod mai interesant.

Pe aterizare prin ramurile superioare - urala noastră

Mai departe de-a lungul traseului am mers la cascada Atysh. Imediat nu au mers la el, în primul rând au decis să pună tabăra.

L-am pus în pădure într-o poiană mică, între Lemes și cascadă. Am fost de multe ori în Atysha, dar căderea cu dificultate ghidată ca un flux, de vară care toți își iau apa transformat într-un râu, prin care poate trece numai în cizme înalte de cauciuc și, în general, din cauza apei all-in jurul ridicat mult sa schimbat.

Am instalat corturi, fierte și mâncau.

Pe aterizare prin ramurile superioare - urala noastră

El a făcut oferta și Ramzila a fost de acord. Totul sa dovedit foarte răcoros și neobișnuit, iar seara Ildar a organizat focuri de artificii.

Noaptea, toată lumea stătea în jurul focului și vorbea, erau multe impresii.

În mod ironic, dimineața toată lumea sa ridicat destul de ușor. Au mâncat, au adunat rapid tabăra și s-au apropiat de cascada Atish.

Pe aterizare prin ramurile superioare - urala noastră

Aici, o parte a rămas cu lucrurile, iar cei care doresc să viziteze peștera Medvezhya au mers la ea.

Când totul a venit din nou împreună, ne-am dus la început Lemeza, descrie modul în care face nici un sens din spate, cu excepția să spun că a fost un pic mai greu din cauza oboselii din ziua precedentă.

Au ajuns la mașinile din apropiere de moschee, și-au schimbat hainele, au luat o mușcătură și au plecat acasă.

Pe aterizare prin ramurile superioare - urala noastră

Aici este o altă rută spre cascada Atysh trecut, acum, prin Fetele de Sus.

Portalul „Ural nostru“ - cea mai bună resursă pe Internet, care timp de 10 ani oferă dovedit și de încredere o informație despre ceea ce pentru a vedea în toată regiunea Ural: Urali Polar către Kazahstan.