Farmerama (Fermerama) - recenzie a site-ului oficial al jocului, recenzii, hărți

În acest proiect de afaceri cu drepturi depline nu numai că poți juca, dar și Farmerama îți oferă posibilitatea de a-ți îmbunătăți posesiunile, de a dezvolta comerțul și de a înnobila teritoriul fermei. Pentru a face acest lucru, fiecare agricultor poate dezvolta o varietate de legume și fructe, reproducând un număr mare de animale de companie, precum și decorați site-ul dvs. cu paturi de flori parfumate și grădini verzi, care aduc fructe coapte.

O trăsătură distinctivă a jocului "Farmerama" este un design grafic și de animație. Răspunsul instantaneu la clicul unui utilizator este furnizat de tehnologiile puternice de informare care stau la baza creării jocului. Designul grafic al spațiului de joc este realizat folosind întreaga varietate de palete de culori, care dă natură maximă situației din fermă. Chiar și o fermă mai realistă oferă acompaniament de sunet de înaltă calitate pentru toate acțiunile, precum și sunete de fundal ale naturii.

Fermierul poate stabili relații comerciale puternice și prietenoase cu vecinii săi, creând întreaga comunitate agricolă. A trăi și a lucra în comunitate este mai interesant și mai interesant decât unul, deoarece este posibil nu numai să comunice, să facă schimb de impresii despre managementul economiei, ci și să se ajute reciproc dacă este necesar. Dacă este necesar, jucătorul are posibilitatea de a împărtăși produse și produse produse împreună cu alți membri ai comunității, precum și de a primi asistență în schimb. Interacționându-vă cu alți jucători, puteți nu numai să efectuați un comerț comun cu ei, ci și să le trimiteți darurile ca o mulțumire pentru ajutor.

Dacă aveți întrebări în timpul jocului, puteți vizita site-ul oficial al jocului în orice moment. Actualizează în mod regulat știrile, precum și informații importante pentru jucători. În plus, site-ul este un forum pentru comunicarea tuturor veniților.

Imagini de ecran pentru Farmerama