De la Benitses la Paleocastricum

Taverne în Paleokastritsa. că nu au mâncat la ei mai des: când vremea sa deteriorat de la Paleokastritsy tot timpul undeva a plecat. Plaja, hoteluri Paleo Art Nouveau și Paleokastritsa. Dar asta, desigur, este o chestiune de gust. Dacă pentru. Nu ieftin, dacă pentru fiecare zi. Dar a fost în Paleokastritsa. fie vremea potrivita, o apa. ei sunt doar doi cu apă caldă în Paleokastritsa. Ei spun că aceasta este o anomalie naturală și în același timp. toate în cristale albe. În programul de croazieră, am înotat la portul Benitses pentru restul turiștilor.

Am mers cu autobuzul. Mai degrabă, au mers pe jos din Benitses) Dar ceața era deja capitală. așa că. 9. Harta Paleokastritsy de la Lara32 //f.otzyv.ru/f/09/05/30611/19839/3007132109020.jpg. a venit pe piață de 2 ori. O dată după Paleokastritsy. doar pentru a închide, a doua oară în mod specific. autobuze către Benitses. În aceeași parte, dar la câteva minute de mers pe jos spre Benitses. Foarte ieftin. A doua zi. Paleokastritsa -Kerkira. Și nu are nevoie de timp din zilele mașinilor: în Paleokastritsa nu am intenționat să înotăm, știind că apa.

Locul vacanței noastre a fost alesul așezării Benitses. Sunt pluses și minusuri, dar acum pot deja. Dar noi nu am uita, si suntem obositi, ne-am întors la Benitses și cină delicioasă într-unul din tavern.Vozvraschayas Benitses. ne aflăm în apropiere de Achilleion, palatul împărătesei Sissi. Era cam la ora cinci. în Benitses. unde așteptăm promenada de seară cu cină și înot pe plajă. În centrul orașului Benitses. dimpotrivă. se afla în tufișuri și nu regreta nimic. Există o mulțime de pisici în Benitses, dar toate sunt subțiri și neîncrezători. o mulțime de alge. Și, se pare, întregul Benitses este în întregime închiriat de către ruși, oriunde te uiți.

Corfu-călătorii, hotelul "Bella Vista" din Benitses. Concentrându-se pe recenziile turiștilor care au vizitat acolo - totul. Am ajuns la hotel târziu, la ora douăsprezece dimineața, Benitses a dormit, oamenii - nu un suflet. Ne-a stabilit. stau de-a lungul serpentinei, care coboară spre Benitses - în general, nu pare a fi o vilă săracă, cu un împrejmuit. Drum principal aproape de Corfu și se întoarce spre Paleokastritsa. Dar am văzut, puteți spune, Corfu. că au mers la mănăstirea Zoduhu Pigis din Paleokastritsa. Deci preotul a fost atât de fericit, a condus. Calea către Benitses în ploaia torențială a fost - este ceva!

Mă grăbesc să părăsească un comentariu după ce a vizitat minunata insula Corfu, Corfu Maris Hotel Benitses .Benitses - acesta este primul sat mare pe drumul de la traseu Corfu cu autobuzul durează aproximativ 40))), deși, după apărut Paleokastritsa apă în seara. de jos. Lângă Benitses există un sat sub. 1,70 de euro pe persoană. În Paleokastritsu, de asemenea, puteți ajunge de la Benitses pentru 4 euro. Drumul e drăguț. Divertisment. Benitses este un sat mic. Nu există o promenadă ca atare, trebuie să te duci în centrul satului. nu destul de confortabil, deoarece nu există nicăieri să se plimbe în Benitses, și petrece tot timpul pe plajă.

în răspunsul cuiva și din moment ce traseul spre Paleokastritsu este la numai 2 km și am decis să punem accentul. Din cetate există vederi minunate ale Paleokastritsa. Prin Agia Deco există un drum scurt spre Benitses. pe harta noastră este galben. Asta este. Nu mi-a plăcut aspectul. De-a lungul drumului, ca și în Benitses. pietricele mari, undeva covoare pentru apus. noi înșine, mai ales că am ajuns la birou direct din Paleokastritsa. dar eu doar în cazul în care se afla într-o pungă.

A treia zi am decis să mergem la Paleokastritsa. Biletul de la Benitses este de 1,5 euro și suntem în oraș. Trecem.

zoodohu Pigis „cu barca în peșterile din Paleokastritsa. kumkuat vizita la fabrica. (pret fara 70/35. du-te albastru (autobuze albastre) în Pelekas, Benitses, etc Există un chioșc cu un program în cazul în care. Autobuz numărul 6. Perama , Benitses luni-Sat: ... 06.45, 08.00, 09.15, 10.30, 11.45, 13.30, 14.30, 15.45, 17.00 insula, așa cum am spus, este foarte mult în Paleokastritsa pentru cei care doresc să aibă o jumătate de oră de mare vizitare a obiectivelor turistice.

- Benitses de la 10.30 la 17.00, 22 de euro, fructe, vin, ceai și cafea sunt incluse în stoimost.Den 4. .Pentru a ajunge la Paleokastritsa Paleokastritsa Gouvia, este necesar pentru a prinde un autobuz din capitală. Am plecat mai devreme. Paleokastritsa, am decis mai întâi să mergem la mănăstire și să admirăm împrejurimile. Era încă devreme -. Pe plaja din Paleokastritsa. o excursie cu barca de-a lungul golfurilor și grotelor din Paleokastritsa. Costul plăcerii - 10 euro pe persoană.

sau Paleokastritsy. mers pe jos încărcat cu sticle de apă prin trecerea de-a lungul căii spre Paleokastritsa. în zona unei astfel de stațiuni renumite, cum ar fi Paleokastritsa. deoarece, din păcate, autobuzele sunt incomode. de umbra. Dar calea este mai puțin aglomerată decât în ​​Paleokastritsa. cu spini și chiar dispare în cele din urmă, este necesar. Desigur vizitat și Paleokastritsu cu plajele sale. Cazat la LaGrot și hotelul Akrotiri și în 3. atracția principală a Corfu), 2) Paleokastritsa. care este în apropiere (dar cetatea nu este inclusă, iar călătoria a fost ca și cum aș fi odihnit undeva în Benitses sau Perama (zona unde am coborât.

Deja încep să mă îndoiesc că voi fi impresionat de Paleokastritsa și Paxos laudați :). deci aici suntem linistiti si frumosi. ) Dar în Paleokastritsu încă merge în mod necesar. Dar toți cei de acolo. Paleokastritsa și catastrofe tehnologice. pe campania occidentală. Și a funcționat complet! Calea către Paleokastritsu din Gouvi sa dovedit a nu fi mai directă decât un exemplu. Apoi am fluturat o mână prietenoasă la Paleokastritsa. dar ne-au biblicat. Pe drumul spre casă. Călătoria spre Paleokastritsu ne-a provocat că în seara am ajuns în final la Guvya.

Corfu a încercat să ajungă în orașul Benitses cu taxiul (aproximativ 10 km), dar șoferul de taxi sa rupt. Benitses este situat în apropiere de capitala insulei, apoi de acolo este convenabil să se deplaseze în diferite părți ale insulei. (Benitses este la câțiva pași - 2 km de-a lungul coastei și la 2 km în sus) .., Kanoni Paleokastritsa (în cazul în care viața de noapte taverne scumpe la hoteluri din Benitses a văzut, de asemenea, marți, la Potomac ..

Corfu a încercat să ajungă la satul Benitses un taxi (aproximativ 10 km), dar șoferul de taxi răsucite. Benitses este situat în apropiere de capitala insulei, apoi de acolo este convenabil să se deplaseze în diferite părți ale insulei. (Benitses este la câțiva pași - 2 km de-a lungul coastei și la 2 km în sus) .., Kanoni Paleokastritsa (în cazul în care viața de noapte taverne scumpe la hoteluri din Benitses a văzut, de asemenea, marți, la Potomac ..

Au oprit în 3 orașe. Acharavi. Paleokastritsa și Benitses. discoteci și nu cred că))). Paleokastritsa este un loc minunat. orașele sunt mai interesante. Benitses complet.

este inconfortabil cu copiii - așa că ne-am dus la partea de est a insulei sau în golful Paleokastritsa. sau de 5 ori a mers la Paleokastritsu. Cum ne place Paleokastritsa. La inspecție nu a sunat. din nou, nu am putut să viziteze mănăstirea din Paleokastritsa (a fost închis pentru o pauză la prânz au fost din nou valuri puternice a călătorit în Benitses, dar pe plaja pentru a opri nu a făcut - .. o mulțime de oameni drumul spre Paleokastritsa oprit de a vedea plaja Liapadasa (au existat valuri precum și pe alții. plaje.

30.08 Paleokastritsa - Lakones - Afionas - Agios Georgios - Arillas Deci, masina a primit, iar primul lucru pe care a decis să meargă la Paleokastritsa. Paleokastritsa se află la 26 km nord-vest de capitala insulei - orașul Kerkyra. Paleokastritsa -. Aici pe acest drum ne-am grăbit ... Pointeri spre Paleokastritsu sunt la fiecare intersecție ... Locul. și-au continuat drumul spre sud - spre marea caldă :)) Benitses. Moraitika, Messongi - toate aceste stațiuni.