Comentariile hotelului sunt superbe Vedmeditsya 3 (yaremche)

Evaluat 10 din 10

Există lucruri care nu pot fi măsurate în termeni monetari. Despre asta, de obicei, spuneți "făcut cu dragoste". De cele mai multe ori acest lucru se face pentru tine, și foarte rar acest lucru poate fi găsit în hotel / restaurant. ... Mai multe ▾ Există lucruri care nu pot fi măsurate în termeni de bani. Despre asta, de obicei, spuneți "făcut cu dragoste". De cele mai multe ori acest lucru se face pentru tine, și foarte rar acest lucru poate fi găsit în hotel / restaurant.

Luna de miere în complexul hotelier "Big Bear" a fost doar șic. bucătărie uimitoare în cazul în care orice fel de mâncare, și este sigur de a fi delicioase (de altfel, toate aceste costuri magie nu este scump - noi doi, naedites „din burta“ rareori a depășit marca de 150 USD pentru prânz și cină.) pot fi comandate din meniu. Camere moderne cu toate facilitățile (jacuzzi, TV, minibar, duș cu uscător de păr, ceainic electric etc.). Personal prietenos și îngrijitor. Și la pachet cu acest lucru - cel mai important, ceva cu care am început un mesaj: un număr infinit de lucruri plăcute.
Ce sunt, de exemplu, un leagăn cu vizor, pe care puteți merge chiar și în ploaie. Sau un foișor de vară, decorat cu ghirlande de aur - un loc excelent pentru o seară romantică (ghirlande, apropo, arde toată noaptea, așa că nu poți să te grăbești). Un copac tânăr cu un gard viu elegant (pentru a nu-l rupe neintenționat), care atârnă vase de flori cu flori. Apropo, despre flori puteți scrie o recenzie separată - se pare, în orice moment al anului "Medveditsa" - cel mai frumos și înfloritor loc din Yaremche.
Sau o piscină mică, cu apă cristalină și șezlonguri de lângă ușă (nu a fost posibil să transpirați - era rece, dar băile de plajă aveau timp).
Nu eram foarte norocoși cu vremea (așteptase aproape o săptămână), dar cu frumusețea de nedescris în jurul ei era aproape imposibil de observat. Și cele mai multe excursii pe care le-am refuzat, în primul rând pentru că este greu să ne imaginăm un loc mai frumos și mai confortabil decât "Medveditsa".
A fost doar o luna de miere uimitoare.

Ca tine • 0

Evaluat 7.0 din 10

Am mers să ne odihnim cu soțul și fiica mea (4 ani), am ajuns cu mașina. Parcarea, deși nu era goală, dar locul pe care l-am găsit, camera era bună, curată, singurul lucru pe care l-am crezut că încă în încăpere a reușit să fumeze. ... Mai mult ▾ Am fost la odihnă cu soțul și fiica mea (4 ani), am ajuns cu mașina. Parcarea, deși nu era goală, dar locul pe care l-am găsit, camera era bună, curată, singurul lucru pe care l-am crezut că încă în încăpere a reușit să fumeze. Zona hotelului nu este mare, dar foarte confortabilă, și am urmărit cu multă dragoste gazda care îi pasă de ea!
Nu am experimentat un mare disconfort odată cu mâncarea, am vrut să mănâncem orele la ora 21:00 - și în bucătărie - nimeni :(
Al doilea disconfort a fost de aproximativ spălare, am o regulă - înainte de a părăsi toate lucrurile trebuie să fie în spălare, așa mai departe acasă sosire a fost nici o problemă, așa că aici sunt lucrurile pe care le-a spălat și a adus umed în kulechke în camera care ma si amuzat și surprins și supărat! Încă atunci am reușit să găsim o limbă comună despre uscare etc.

Locația hotelului este foarte bună - este o aruncătură de băț de site-uri, magazine, o farmacie, suveniruri, un parc etc. În orice caz, restul ne-a adus o mulțime de impresii pozitive, ceai, syrniki și aer curat, în cele din urmă ne-au adus știri despre reaprovizionarea în familie :))
În. anul va veni în al patrulea rând :)

Ca tine • 0

Evaluat 10 din 10

Îmi place Carpații și Yaremcha. În acest hotel au fost de două ori. Gazdele sunt doar umnichki, totul este super. camerele sunt excelente, au luat apartamentele junior de la etajul al doilea, cu vedere la biserică - chic. ... Mai mult ▾ Îmi place Carpatii și Yaremcha. În acest hotel au fost de două ori. Gazdele sunt doar umnichki, totul este super. camerele sunt excelente, au luat apartamentele junior de la etajul al doilea, cu vedere la biserică - chic. Micul dejun este minunat și, în general, se hrănește. Personalul în toate încearcă să ajute, wi-fi a fost de lucru cu un bang!

Ca tine • 3

Evaluat 9,0 din 10

Evaluat 10 din 10

Noi Onokalyuk turisti de familie din Rusia (St. Petersburg) a rămas la hotel „Carul Mare“ doar la întâmplare, dar au fost foarte multumiti vsem.Gostepriimstvo chiar de la ușă, administratorul Marichka este înger-fată dulce, un fel și foarte plăcută, îndeplinite toate cererile noastre. ... Mai mult ▾ familie Onokalyuk
Suntem turiști din Rusia (Sankt Petersburg) a rămas la hotel „Carul Mare“ doar la întâmplare, dar au fost foarte multumiti vsem.Gostepriimstvo chiar de la ușă, administratorul Marichka este înger-fată dulce, un fel și foarte frumos, cu toate cererile noastre .Vybrali camera pe care suntem cu adevarat ponravilas.Kuhnya excelent, toate și relația druzheskie.Spasibo toți angajații hotelului „Carul mare“ .Karpaty amenzii, nu vor să plece, dar cel mai important lucru pe care vreau să vină înapoi mai mult de o dată a făcut-acasă.

Ca tine • 1

meows • călărit cu 6 ani în urmă

Evaluat 10 din 10

Sosind la hotel, am fost plăcut surprinși de ceea ce am văzut: designul original al zonei dvs., decorarea frumoasă a camerelor de zi. Personal frumos, prietenos și primitoare. ... Mai multe ▾ Ajuns la hotel, am fost placut surprins de ceea ce a văzut: design-ul original al teritoriului dumneavoastră, un frumos nomerov.Privetlivy decorat de viață, prietenos, atent sauna personal.Velikolepnaya, ceai carpatic minunat, de la un bazin de înot la doar vostorge.Prekrasnaya acasă de gătit, bucătarul atent .Nemnogo surprins de numele hotelului, este mai potrivit titlu: „Castel Sant'Angelo“, pentru că există într-adevăr un paradis ugolok.Bolshoe vă mulțumesc pentru primirea, vom recomanda un hotel la prieteni și znakomym.Yaremche - o frumoasa statiune de munte este doar o incantare.

Ca tine • 3

Ca tine • 1

Vіdpochivav în timp Purshia gotelі la sіchnі mіsyatsі.Duzhe spodobavsya vіdpochinok iernare, virіshiv priїhati syudi vlіtku alte ori dekіlkom motive set 1.vіdmіnno robotului Pani Oksanen (gospodinі Gothel); 2. ... Mai multe ▾ Vіdpochivav în timp Purshia gotelі la sіchnі mіsyatsі.Duzhe spodobavsya vіdpochinok iernare, virіshiv priїhati syudi vlіtku alte ori dekіlkom motive set 1.vіdmіnno robotului Pani Oksana (gospodinі Gothel); 2.chіtka organіzatsіya robotului pochinayuchi de admіnіstratorom Priya oaspeti, zakіnuyuchi pribirannyam nomerіv pokoїvkami; Bucatarie 3.chudova! Aici dopomozhut organіzuvati ekskursії, pіdkrіpiti Zdorov'ya Masaj, pіslya yakogo dorechno poparitis în saunі i zanuritis în baseyn.Vecherom mozhna spokіyno posidіti în altantsі chi pokatatsya pe kachelі, divlyachis la frumoasa gіr vedere, Yaky vіdkrivaєtsya іz Gothel, miluyuchis Sontsya apus de soare. Pe scurt, TSE Gothel naykraschy în Iaremcea! Planuєte svіy vіdpochinok-vibiraem Vedmeditsyu!

Recreere și sport

Suită (№1) - cameră dublă, cameră de zi cu șemineu, dormitor (pat dublu, TV-SAT, ceainic electric, frigider, tacâmuri, dulap). O baie în cameră (duș, chiuvetă, toaletă, uscător de păr, podea încălzită). Pat suplimentar - canapea extensibilă în camera de zi.

La etajele al doilea și al treilea există 8 apartamente junior, în camerele de la etajul 3 există ferestre mansardate.

Toate camerele au paturi duble, un frigider, un ceainic electric, un set de vase, un dulap, un balcon, o baie (duș, toaletă, chiuvetă, uscător de păr). Suprafața camerelor este de 18 sau 22 de metri pătrați.