Categorie: Thailanda 16 081 28

Toată lumea marchează runde asemănătoare în felul lor. Cineva aduce rezultate financiare, cineva enumeră realizările, cineva împărtășește cu lumea înțelepciunea pe care a câștigat-o în această perioadă. Vom sărbători data de întâlnire (jumătate de an de existență în străinătate) frumos - o selecție a celor mai bune fotografii din Thailanda pe care le-am făcut în acest moment!

Totul, așa cum am promis, nu te mai torturez cu scrisori! Deci, mai degrabă, felicită-ne pe jumătate de an (un cuvânt-ce) de viață în Pattaya, este timpul să vizionați o fotografie din Thailanda!))

... Și vom începe selecția noastră, desigur, cu fotografii de plaje din Thailanda. Este o plajă foarte frumoasă din Hat Nang Ram, la 50 km de Pattaya. Timp de o jumătate de an de viață în Thailanda, am vizitat de două ori acolo.

Fotografia plajelor din Pattaya. Principalul avantaj al plajei Hat Nang Ram nu este numai nisipul alb și peisajele frumoase. Punctul este, de asemenea, că foarte puțini oameni știu despre el, și nu sunt atât de mulți oameni acolo încă.

Călătorim aproximativ 30 de kilometri spre Pattaya și ... Din toate fotografiile de pe plajele din Pattaya, poate că asta este preferatul meu:

Thailanda, Pattaya, fotografii de plaje: apus de soare în satul Bang Saray. Apropo, ați văzut evaluarea noastră despre plajele din Pattaya?

Pe mare, ne vom întoarce, dar pentru moment propun să se mute în capitala Thailandei. Această fotografie uimitoare de Bangkok am făcut din înălțimea templului din Wat Arun (Templul zorii dimineții). În cadru se află Wat Po (Templul Buddha înclinată).

Thailanda, Bangkok, o panoramă a orașului de la înălțimea templului Wat Arun.

Și aici este Wat Arun însuși:

Fotografie din noaptea de la Bangkok: Wat Arun, templul zorilor dimineții.

Ai observat că nu este o singură fotografie a noastră? Corect!)) Când am mers pe un tur de bicicletă, am descoperit Pattaya pe cealaltă parte. Am făcut o mulțime de fotografii din atracțiile din Pattaya cu pauze interesante, neașteptate. În general, au descoperit atracțiile turistice din Pattaya.

Thailanda, atracții: o fotografie a unei case din lemn sau un templu lângă Pattaya.

Răcori după o plimbare cu bicicleta fierbinte sub soarele arzător la umbra pomului de Crăciun!)) Aceasta fotografie a fost luată în ajunul Anului Nou în Thailanda. Toate străzile din Pattaya, apoi decorat bradul de Crăciun, care într-un fel arata foarte armonios pe fundalul palmierilor)) Fotografii armonioase copaci Pattaya pe străzi, puteți vedea aici. O poveste despre cum în noaptea de Anul Nou beat Arshavin mi-a luat mâncarea, vă sfătuiesc să citiți aici)))

Anul Nou în Thailanda: o fotografie a unui copac gigantic de Crăciun în mijlocul Pattaiei, în jurul căreia, pe timp de noapte, un dans a fost condus de băieți în costume de iepure de fete.

Și acum, doamnelor și domnilor, permiteți-mi să vă prezint: Buddha de Smarald în persoană! Da, da, același lucru din Bangkok, în cinstea căruia este construit Templul Buddha Emerald (Wat Phra Keo) și care este interzis de a fi fotografiat. Da, mi-e foarte rușine. Ce fel de trucuri murdare nu poți să faci de dragul cititorilor dragi)))

Codul de conduită în templele budiste din Thailanda merită citit aici. Apropo, despre fotografia Buddha nu se spune nimic)))

Puncte de atracție din Bangkok: același Buddha de Smarald din templul Wat Phra Keo. fotografiat pe viclean.

Și aici este Templul Buddha Emerald din Bangkok. Fotografia lui nu este interzisă))

Temple din Bangkok, foto: Templul lui Buddha de Smarald (Wat Phra Keo). Principalul templu budist din Thailanda și din întreaga lume.

Și termină micul nostru tur al capitalei Thailanda, o fotografie a nopții Bangkok de la înălțimea hotelului Baiyoke sky hotel. Apropo, înălțimea cerului Bayok este de 309 de metri, însă platforma de vizionare cu care puteți face fotografii panoramice din Bangkok este la o altitudine de aproximativ 250 de metri.

Alte fotografii uluitoare din Bangkok de la o vedere de pasăre pe care o puteți admira în acest articol.

Thailanda Bangkok: vederi ale noii Bangkok de la înălțimea hotelului Bayok Sky.

Și acum, așa cum am promis, vom fi transferați din nou la mare! Fotografia mea preferată a insulei Ko Lan, la care ne-am dus să înotăm de două ori de la Pattaya.

Plajele din Koh Lan: Plaja Samae. Este considerată cea mai rusă plajă a insulei - există chiar un steag rusesc instalat.

Apoi o altă fotografie făcută în timpul turului cu bicicleta este, fără îndoială, cel mai bun turneu din Pattaya. În curând vom publica o poveste și fotografii. Aceasta fotografie Temple of Truth din Pattaya face cu debarcader neobișnuit în cazul în care ishachat lucrătorii migranți birmane pentru 300 de baht pe zi, iar în cazul în care foarte rar pus piciorul om alb. Ei bine, intrigat?)))

Templul Adevărului din Pattaya, o fotografie din digul nordic. În fundal este Templul Adevărului. În prim-plan - lucrătorii migranți din Birmania, cărora li se interzice să meargă în țara din Thailanda.

Și în cele din urmă - noaptea Pattaya. fotografie de pe dealul lui Buddha.

Fotografia panoramică a nopții Pattaya. Turnul din stânga este hotelul rusesc Pattaya Park din cartierul rus Pratamnak din orașul rusesc Pattaya.

Avem multe lucruri interesante pentru dvs.:

• Cele mai frumoase fotografii din Thailanda, pe care le-am făcut în jumătate de an de viață în pattaya
    Un mic pom de Crăciun nu este rece în timpul iernii: Revelionul pe străzile din Pattaya și Bangkok
    100 de zile de trai în Thailanda: unde am reușit să vizităm în această perioadă
    Pentru a fi în Thailanda, este necesar ca Thailanda să fie pe tine! Colecția noastră de haine "Awesome Thailand"
    Songkran, Anul Nou Thai: noi vom înmuia toată lumea!
    Cum am întâlnit Anul Nou în Thailanda: Bangkok, strada Khaosan, o mare de bere și una pozitivă!
    Jomtien Beach Condominium în Pattaya: fotografii, descriere, servicii, comentarii

Vă mulțumim! Așa ai interpretat acest pasaj? Soț, poporul meu nesăbuit, a dat undeva surplusurilor cu prietenii, a ajuns acasă la utro.Skazal, ambulanță zabrala.Chto pentru „maimuță“ a fost în cazul în care dormea ​​pe canapea, în timp ce personalul ... MNE ... gemit, să spunem, nu am înțeles .. Dimineața au dat drumul. Dar când a deschis ochii, a văzut pe pervazul ferestrei este că, în seara nu a fost inexactă-figurina! Și în jurul valorii de-nimeni! În mod evident, a luat cu soboy.Torzhestvenno au prezentat mai bine de jumătate, adică, nimic nu mne.Oh imagina dca , există un Buddha! a urcat la Internet, sortate cu iconografia, am dat seama că acest lucru este un Budda.Vot Emerald, tu dobrela.Teper l-am avea pe altar, împreună cu Saraswati și Ganesh, participă la seminarii Reyki.Vse Ei bine mai bine decât pe pervaz minciună sărăcăcios în bolnichkah.Vot blagoslovenie.Ne acest lucru a fost în zadar toată noaptea mila sa încercat, în loc de soțul Vergele micul dejun sa întâlnit.

Bună ziua Eugene! Nu, nu am mers la alte karting, cu excepția faptului că am citit că erau și ei bine. Pe Easy Kart a mers, pentru că, aproape de hotel și am ajuns întotdeauna pe jos pentru o plimbare de seară. Și celelalte karturi se uită la hartă și a dat seama că este foarte departe (peshochkom deja ajungeți), dar dacă luați un taxi (pentru că nu știu cum să obțineți aceste karturi pe un serviciu de transfer convențional tuk-tuk, noi nu știm traseul lor și, în general, du-te dacă astfel de tuks direct la aceste karturi), și figurate și calculat că, dacă taxi pentru a merge acolo, de asemenea, va fi lansat la un preț))). O cursă pentru începători costă 600 baht, iar dacă două sosiri la rând în același loc pentru începători - 800 baht îmi amintesc exact. Dacă patru sosiri la rând pe traseu pentru un începător, apoi 1800 baht (dacă nu se greșește)))). Dar pista de acolo ne place foarte mult si totul este atat de curat si in conformitate cu regulile de siguranta se observa totul, masinile sunt in stare buna)))).

Svetlana, bună după-amiază! Nu, nu am mers la acest go-kart - ne plac mai mult karting pe Tepprazit. Pur și simplu pentru că, în aproape aceleași condiții, este mai ieftin - 300 și 400 baht timp de 10 minute, în funcție de ruta. Și despre Walking Street, dacă nu mă înșel, cam o mie?

Bună ziua! Natalia, vă mulțumesc pentru cuvintele voastre bune - acest lucru nu este un compliment pentru noi, ci pentru frumusețile din Thailanda))
În Thailanda, Internetul este bine - într-o măsură mai mică, nu am întâlnit niciodată accesul închis la orice site. Și trebuie să vizităm o mulțime de lucruri.
P.S. În lichku nu răspund, răspund doar pe site. Site-uri pentru a verifica, desigur, pot, trimite!))) Și data corectată, vă mulțumesc pentru atenție!

Natalia, bună după-amiază!
Ei bine, ne-am întors acasă la Pattaya. Și verificați site-urile pe care le-ați solicitat. Eu informez: atât deschis! Sunt platforme electronice de tranzacționare, nu? 😉
Apropo, de ce lucrează doar prin Explorer? Epoca de piatră, se pare, sa terminat deja))