Cal Pechorin - recenzii la apelul pechorinym - Pushkin (Teatrul le

Aventurile "eroului timpului nostru" la Teatrul Pushkin

Recent, dramaturgii moderni rescriu în mod activ clasicii. Grigori Gorin a scris o continuare a „Romeo și Julieta“ ( „O ciuma de pe ambele casele voastre“, la Teatrul Maiakovski), Nikolai Kolyada - lui Pușkin „Dama de pică“ ( „Troykasemerkatuz“, în Teatrul Pușkin), și Nina Sadur, după ce a terminat în pereții Teatrului Lenkom cu „The Dead suflete ", sa transformat în" eroul timpului nostru "Lermontov. Piesa ei "Call Pechorin" a pus-o pe Mikhail Mokeev la Teatrul Pushkin.

Se știe că artistul ar trebui să fie judecat de legile pe care el însuși le-a stabilit. În cazul lui Pechorin, atât dramaturgul, cât și producătorul au decis să se distreze. Și de ce nu? Nu este amuzant pentru a pune erou în baia de acid sulfuric cu prințesa Ligovskaia (mama prințesei Mary - dacă cineva a uitat), și să-l acolo să se complacă în plăceri amoroase cu ea? Mamas nu a reușit să-l seducă pe dr. Werner, dar ofițerul din Sankt Petersburg nu putea rezista. Și este de înțeles: săraci epuizant Petchorin urmărește Vera care rezultă din monologurile lor plictisitoare în oglindă, înainte de care el bărbierește, el are un pat. Da, Bella, înfășurat din cap până în picioare, așa cum se cuvine Gorjanki, urmarind-l pe scena pe patine cu rotile. Din fericire, ea nu spune nici un cuvânt. Eroul însuși nu renunță la momentele cele mai patetice ale explicațiilor sale cu femei îngrozitoare. cal. Un cal frumos din lemn, pe care îl lovește cu drag și cu drag. Lucru este că ei (de exemplu, calul Karagöz) Peciorin a fost furat și accident Kazbich și Bela nu nimeni nu a furat. Ea însăși a venit - sau, mai degrabă, a venit pe role de role. Maxim Maximovici a coborât din cer într-un coș (nu este o glumă, dar este sigur din descrierea scenei de redare). Și așa mai departe.

Alte recenzii ale spectacolului