Butusov, Vyacheslav Gennadievich, oameni, recenzii

Vyacheslav Butusov este tinerețea mea. Acesta este un casetofon, pe care l-am ascultat. Prima cunoaștere a avut loc aproximativ în 1988, la vârful popularității grupului Nautilus Pompilius. Sau doar Nautilus. Sau doar Nau.

Nu pot spune că căutam un anumit sens special în versuri. Muzica ma fascinat cu ritmul și sunetul. Mai ales cântece, în cazul în care sunetul principal al chitara. Agresiv și rebel. Le-am ascultat întotdeauna singur cu mine, din nou și din nou. Era o mare de emoții. Nu-mi amintesc ce sentimente mi-au dat în mine, dar sunt recunoscător că timpul în care am crescut a coincis cu apariția în viața creativității lui Nau.

Mai târziu în repertoriu au apărut mai multe cântece lirice și favoritul meu. Nu puteți compara lucrarea anterioară și prezentul. Nu este mai rău sau mai bine, este diferit.

În ultimii ani, nu se vorbește adesea despre Vyacheslav Butusov. Și tot fără scandaluri, el nu-și amintește de cât de multe stele. Uneori îl văd în emisiuni TV. Muzicianul și omul Vyacheslav Butusov cauzează numai emoții pozitive. Dar uneori vreți puțin din rebeliunea care a fost lăsată în urmă.

Vreau să vorbesc despre cântecul meu preferat realizat de Vyacheslav. Nu este foarte bine cunoscut, dar are un loc de a fi. Pentru mine este cea mai emoționantă, caldă, este a mea. Ma ajutat într-o perioadă dificilă de viață. Am pornit-o în fiecare dimineață și am intrat într-o melodie neobișnuit de sonoră și am absorbit fiecare cuvânt. Chiar și prin căști uimitoare de energie. Într-o cântare, sensul întregii vieți.

Există o înregistrare de concert, dar există un ritm ușor diferit. Prin urmare, cântecul pisică, pahar, zbura și pantofi de tuns realizate de V.Butusov sub forma unui astfel de clip. Un cântec extraordinar.

Pentru doi dintre voi, doar respirație.

Era de „Nautilus Pompilius“ nu a venit la tinerețea mea frumoasă, când am putut țip fanatet de muzică și muzicieni. Îmi place acest grup, și mai ales cantareata de plumb, sa trezit clasa in 11, atunci când elevii liceului în seara în hol, cu o cântând chitara „Tutanhomona“ și „aripi“. Din radio la acel moment a venit "Gibraltar-Labrador".

Cântecele pentru Butusov sunt suficiente și pe cele mai controversate subiecte. Nu voi surprinde pe nimeni, spunând că melodiile despre cel mai strălucitor sentiment pe care îl am în prioritate. Eu respect Ilya Kormiltseva - poemele lui sunt dincolo de concurență, este o carte de vizită "Nautilus Pompilius", dar versurile dragostei lui Butusov sunt mult mai aproape de mine. "Pasărea singuratică", "Pe țărmul unui râu nemenționat", "Setea", "Vreau să fiu cu voi".

"Respirația" este cea mai bună creație despre iubire. Pielea simte acest cântec. Mai ales când a ajuns la o înțelegere dificilă a ceea ce este CEA, cu cine este respirația pentru doi.

Mi sa părut că am supraviețuit melodiilor lui. În acele momente rare, când nici logica, nici bunul simț nu au ajutat-o, Slava Butusov a fost prietenul meu. Îngrozit cu el singur: el - sub chitara lui, eu - sub vocea lui.

Mulțumesc, Glory! Totul nu a fost în zadar!

Olga Kretova (astăzi doar o revizuire a crescut). Ai fost la concertele lui Butusov? Nimeni nu se lasă niciodată să țipă. Aceasta este o altă audiență și altă muzică. încă o dată citez "pot fi imbibați, pot fi inspirați și actualizați, munca sa este intelectuală". Este ciudat că acest lucru este de neînțeles. ci despre Shatunov - ca exemplu, nu aparțin fanilor sau ascultătorilor.

Cu opera lui Vyacheslav Butusov am întâlnit prima dată din filmul "Frate", la care a scris coloana sonoră. În plus, "Labrador-Gibraltar" de la "Brother-2" a devenit de mult timp unul dintre favoriți. Chiar mama mi-a plăcut), au ascultat împreună. Aici voi face o comparație cu Agatha Christie, cred că sunt similare. Dar! Vocea lui Butusov este mai plăcută și mai moale decât cea a lui Samoilovski, iar textele sunt mai sobre sau mai aproape de viață, de înțeles pentru un număr mai mare de ascultători.

Emoțiile, impresiile din creativitatea și personalitatea acestei persoane sunt multe, așa că nu am citit niciodată mărturiile anterioare înaintea mea. Atunci da. Apoi începe: "aici și nu adăugați nimic", "așa cum sa spus mai sus", etc. Pentru a nu pierde mai mult în tine. Eu numesc toate coincidențele pentru a fi un accident.

Viața creatoare a lui Butusov pentru mine este împărțită în două perioade: "Nautilus" și "Yu-Peter". Prima parte nu este atât de familiară, îmi amintesc și îmi plac piesele "Wings", "Lonely Bird", "Breath". Apoi, totul de la "Yu Piter": "Eu părăsesc pământul", "Dragostea de șoc", "Song going home" și alte hit-uri. Sunt o persoană destul de pozitivă în general, așa că voi spune cu sinceritate că îmi place a doua perioadă. În prima a avut o mulțime de depresie, tristețe la graniță cu disperare, unele aruncări, experiențe emoționale, dor.

Fie că cazul "Nastasya" vesel sau "Fata în oraș." Jumătate electronică, dar ureche frumos și sufletul meu.

"Ați auzit, oamenii din următorul apartament jură,

Se pare că nu suntem singuri în această lume

Mă minte, sunt la zid, ești cu kraaayu.

Nu te iubesc, te ador.

Videoclipul oficial al piesei nu a fost găsit, voi pune varianta.

Acest lucru, actualul Butusov, care deja a găsit armonie și înțeles în viață, înconjurat de copii și nepoți (sau, mai exact, nepoata mea până acum), îmi place mult mai mult decât atât, primul, cel mai mic.

Muzică preferată!

Îmi amintesc cum, în timpul isteriei generale a lui Laskovoi May și Mirazh, ON a venit pe scenă, un bărbat în negru și în sufletul său a cântat "Vreau să fiu cu tine!" A rămas cu mine pentru totdeauna! Pe scenă a venit desigur pentru mine, anul creației grupului Nautilus Pompilius 1982, dar trupa a rămas mult timp în subteran. Îmi place aspectul lui, vocile lui, cântecele lui. Câte evenimente s-au întâmplat în viață, iar în căști a existat întotdeauna Glorie! Am fost destul de norocos să vizitez concertele sale la Ekaterinburg, era întotdeauna o explozie, o explozie de emoții, o explozie de nervi, o explozie de sentimente. Energie indescriptibilă, aceasta trebuie să fie experimentată asupra ta! Doresc cu adevărat să mulțumesc lui Vyacheslav Gennadievici pentru mulți ani de creație!

Recomand albumele timpurii ale grupului "Nautilus Pompilius" pentru adolescentii moderni! Simțiți răzvrătirea strămoșilor noștri!)))

Am fost destul de norocos să vorbesc cu el puțin când a venit în orașul nostru și a jucat într-un mic club situat în subsol. Am fost uimit că a fost foarte calm și nu a exprimat emoțiile tensionării corzilor vocale în conversație. Aici, într-adevăr, "Vrei să fii auzit - vorbește liniștit". Nu-mi amintesc cine a spus, dar despre Butusov sigur!))

Ea nu a făcut imediat cred că el va vorbi cu mine.))) De obicei zhurnalyugi, în special în provinciile, literalmente san pumn mod culise. Și aici. El era încă pe scena, eu sunt o burta imensa drum mai aproape, se pregătește pentru operațiunile ofensive și defensive, și a observat imediat interesul meu în persoana lui, el mi-a dat mâna și a ajutat „să se rostogolească“ la fața locului, și a cerut doar pentru o jumătate de minut să aștepte oferindu-se să se așeze pe un scaun .

Îmi place piatra școlii din Leningrad și stânca Sverdlovsk. Ultima, așa a fost, probabil, mai mult. Unul dintre cei mai buni reprezentanți ai acestuia - "Nautilus Pompilius". În principiu, cântecele lor am știut puțin întotdeauna. La radio, chiar și atunci când "radio-ul rusesc" asculta. În filmul "Brother". În practica de vară la foc aproape constant "Vreau să fiu cu tine" a cântat.
Unele albume au ascultat mai mult, unele mai puțin. Recent, a pregătit o cină pentru traducerea "Prințul tăcerii" pe "Argintul ploii". Am auzit de mai multe ori, dar într-un fel am fost lovit de albumul de succes.
Foarte ca vocea lui Butusov, mod de performanță. La concerte, aici, din păcate, nu am fost.

Întotdeauna în lista de redare

Așa cum sa spus în filmul "Brother-2". "dacă e nautilus acolo ddt" - spun muzică reală. știa Th de ce :). Într-adevăr. grupul nautilus și liderul său Vyacheslav Butusov sunt adevărați bătrâni ai rock-ului rusesc. Asculta mai mult vechile albume. rar vizionați dacă a fost lansat ceva nou. în orice alt proiect. pentru că puterea nu se face atât de des și pur și simplu ca și melodii precum "Eu vă înfloresc boom-ul"). Vă recomand muzica potrivită.

Când am auzit numele lui, o dată în cap se rotește un cântec despre o fată care este orașul, etapele bosikom.Obozhayu pesni.Ranshe lui nici măcar să plătească vnimaniya.Nu mănânce și să mănânce, iar când soțul ei a început să-i răsucească în mașină, pentru că am prislushalas.A înțelesul cântecelor este, de altfel muzica kakoy.I este bun, cuvintele din capul meu memorat repede.

Câte melodii a devenit un hit? Multe!

Îmi place foarte mult Butusov, în tinerețe am lăsat-o să asculte toate melodiile. Și într-un mod deosebit mi-a plăcut cântecul Breath, despre Apostolul Andrei, care a mers pe apă. Voobzhem cuvinte frumoase, voce și muzică. Totul în ea este frumos. Acum nu ascult. Probabil ori ori gustul nu este același. Dar talentul său este evident. Se simte masculin.

Afișare respinsă (3)