Biohazard discografie, albume, recenzii, recenzii, fotografii, interviuri, mp3, concerte, știri,

Grupul a fost format la sfârșitul anului 1988, în Brooklyn, cel mai sărac cartier din New York. Patru tipi care se află la originea grupului erau încă adolescenți și hardcore a devenit pentru ei un mijloc de a arunca nemulțumirea lor cu lumea exterioară, atât prin muzica si versuri. Biohazard, unul dintre primele grupuri care au început să se amestece din metal cu texte rap de grupuri de stânga radicale au dat naștere unor manifestări suspecte pe cei din simpatie pentru comunism, o acțiune politică cu toate acestea, niciodată nu a organizat Biohazard, protest, au exprimat numai în cântece.

Gloria lui Biohazard a ajuns chiar și în Europa, unde înregistrarea lor nu a fost emisă oficial. Cu toate acestea, grupul a sperat pentru fanii europeni și a mers cu concerte peste ocean. Un astfel de turneu, mai ales fără sprijin din partea companiei, înregistrează, de obicei, un colaps financiar, dar totul a mers bine. Curând muzicienii au repetat turneul. Și când s-au întors în patria lor, formația a primit mai multe oferte din diverse campanii de înregistrare. Biohazard a ales Roadrunner Records, care la trimis pe baietii sai sa cante la "L.A. Forumul Fundației »este un seminar de renume mondial al industriei muzicale. Concertul grupului a făcut o impresie de neșters asupra oamenilor de afaceri ai show-ului, imediat au început să scrie multe despre trupa și au fost invitați să se prezinte în Europa cu Kreator.

În același an Biohazard a jucat în Germania, unde unul dintre concertele sale a fost înregistrat pe o bandă audio și lansat ca un album live "No Holds Barred". "În mijlocul concertului, câțiva băieți s-au apropiat de noi și au spus că dacă le plătim câteva sute de mărci, ne vor scrie. Am convenit fără ezitare ", spune Evan. Albumul a fost lansat pe vechea lor etichetă Roadrunner. Discul durează aproximativ o oră, include 24 de melodii din toate versiunile anterioare ale trupei și oferă o idee excelentă despre performanțele live ale Biohazard.