Parcul Sigurta din Italia

Lawn 🔍 Vezi o fotografie mai mare

De la parcarea (gratuit) până la parc Sigurta este același autobuz gratuit care aparține parcului. Adevărat că șoferul de autobuz are de asemenea prânz, așa că pe drum am revenit de la Sigurth Park până la parcare - cam 15 minute.

În parc am închiriat cărți de golf și nu am regretat mai târziu: teritoriul parcului Sigurth este atât de mare, încât este posibil să mergem pe jos pe jos numai pe tot parcursul zilei. Am mers în jurul întregului parc, nu ne-am oprit pentru o gustare și ne-a luat cam 3 ore! Costul închirierii unui card de golf este de 16 euro pentru prima oră și apoi 8 euro pentru fiecare jumătate de oră. Sa dovedit o mulțime, dar merită! De asemenea, în timpul călătoriei există un tur audio în italiană, dar puteți alege cărți de golf cu limbi diferite și o traducere va fi afișată pe ecranul special. Din păcate, nu există nici o limbă rusă, dar eu sunt deja engleza, ca un na nativ

Cărucioare pentru golf 🔍 Vezi o imagine mai mare

Atracții ale lacului Garda, parcul italian sigurta, știu în străinătate

Pentru cei care doresc o plimbare mai bugetară în parcul Sigurta, puteți folosi un mini-tren. Turul durează aproximativ 35 de minute. Costă 3 euro. De asemenea, puteți închiria o bicicletă pentru 3 euro pe oră. Există, de asemenea, un microbuz deschis cu un ghid, dar numai în italiană.

Trailer 🔍 Vedeți o fotografie mai mare

Paturi de flori italiene 🔍 Vezi o imagine mai mare

Tulips 🔍 Vezi o imagine mai mare

Peluze cu lalele erau chiar la începutul parcului, iar în unele locuri era posibil să se observe paturi mari de flori și să se imagineze cât de frumos era aici acum doar câteva săptămâni.

Paturi de flori în apropierea căii 🔍 Vizualizați o imagine mai mare

Atracții ale lacului Garda, parcul italian sigurta, știu în străinătate

În unele locuri era necesar să lași cărțile de golf și să mergi pe jos. În fiecare iaz din parcul din Sigurta, peștii uriași colorați înotau. Lângă iazul mare erau mulți care voiau să fie fotografiată pe podul pitoresc.

Podul 🔍 Vedeți o fotografie mai mare

Pe un deal mic se poate cunoaște Carlo Sigurta, care a fondat acest parc.

Monumentul lui Carlo Sigurta 🔍 Vezi o fotografie mai mare

Atracții ale lacului Garda, parcul italian sigurta, știu în străinătate

Aici mulți s-au așezat pe picnic și s-au aplecat în soare lângă flori însorite. Interesant, ceasul a arătat timp cu o diferență de o oră, evident că nu a fost încă tradus la ora de vară 🙂

Sundial 🔍 Vezi o fotografie mai mare

Plimbând în parcul Sigurth, am reamintit în mod repetat parcul nostru din Londra pe Hampstead. Același mare, verde, calm. Chiar și cerb, la fel ca în parcul nostru.

Deer 🔍 Vezi o imagine mai mare

Atracții ale lacului Garda, parcul italian sigurta, știu în străinătate

Dar dacă Hampstead grădina zoologică este destul de mic, în parc italian există un mini-ferma unde copiii se pot măgărușii pentru animale de companie, uita-te la puii de găină (pe care copiii din mediul urban în mirare), urmăriți rațe și capre.

🔍 Vedeți o fotografie mai mare

Farm 🔍 Vezi o fotografie mai mare
Atracții ale lacului Garda, parcul italian sigurta, știu în străinătate

În apropierea fermei există o cafenea unde puteți lua o gustare. Dar am avut un loc planificat pentru cină în apropiere, așa că am ratat curajos cafeaua și am condus parcul mai departe. Impresia cea mai memorabilă a parcului este labirintul verde, un reper local.

Labirint 🔍 Vezi o fotografie mai mare

Râul Mincio 🔍 Vezi o fotografie mai mare

Atracții ale lacului Garda, parcul italian sigurta, știu în străinătate

Și după ce am făcut un cerc pe cartea noastră de golf, ne-am găsit pe calea din care este clar vizibil castelul lui Scaliger din Valeggio sul Mincio. În vara de-a lungul căii trandafirii înflorește, astfel încât frumusețea este, în general, ireală. Castelul nu se află în parc, ci lângă el și este, de asemenea, un punct de reper al lacului Garda.

Castelul 🔍 Vezi o imagine mai mare

Mi-ar plăcea foarte mult să merg la castel, dar am vrut să mănânc, iar pentru seara am planificat alte evenimente. De aceea, am regretat că ne-am despărțit de acest frumos parc italian și am mers într-un loc numit Borghetto sul Mincio.

Borghetto sul Mincio 🔍 Vezi o imagine mai mare

Atracții ale lacului Garda, parcul italian sigurta, știu în străinătate

Despre acest sat pitoresc, am aflat când am căutat apartamente pe Lacul Garda în fața vacanței noastre italiene. Un fel de hotel pe apă am fost foarte impresionat, dar cu copii mici nu am îndrăznit să-l oprim. Dar am citit că puteți veni aici pentru a lua masa la unul din restaurante și pentru a gusta un fel de mâncare specială - ravioli.

Restaurante 🔍 Vezi o imagine mai mare

Imediat spun - restaurantul trebuie să fie rezervat în avans! Acum, în primăvară, erau doar cinci restaurante și toate erau aglomerate, nu existau locuri. Prin urmare, din păcate, am admirat punctul de vedere și am mers la prânz mai aproape de Sirmione de pe Lacul Garda.