Arată fântâni de dans din aya-napa - o revizuire a spectacolului de fântâni de dans, protaras, cyprus

guberstar (28 comentarii)

Spectacolul în sine este vechi (tehnologia a trecut mult timp înainte), dar pentru a vizita spectacolul de la o stațiune de pe litoral, este distractiv să-și petreacă timpul! Mi-a plăcut copiii (6 și 10 copii), copilul de 2 ani, de asemenea, așezat în căutarea cu plăcere. Oricând din timp este ceea ce aveți nevoie! Ar fi mai mult, ar fi deja amânată! Un moment. pe care vreau să le acorde atenție este cina! (am avut bilete cu cina) sau mai degraba organizarea acestui proces. În special evitând schimbarea la mesele suedeze în hoteluri, și aici este. Show-ul a început înainte de spectacol fântână arteziană, ai grija ca conaționalii noștri sunt cu plăci în linie pentru produse alimentare și câștigă munți este amuzant (cei care sunt folosite pentru acest lucru în hoteluri, și, probabil, nu se observa)! Am luat în mod special bilete la cină, ne-am gândit că totul a fost organizat și fără fuss, dar sa dovedit a participa la "preluarea rapidă și apoi se va sfârși"! Vreau să spun că am așteptat. atunci când toate dispersa, și 20 până la 30 de plăci nu au nici unul în linie pentru „cartofi și paste făinoase“ -toate stau să mănânce, dar mâncarea este aproape plecat-numitele mâncat paste pentru scumpe. era mai bine să ia o sticlă de vin cu o placă de brânză și chelnerul să stea ca oamenii nu vor primi în sus (un sentiment care a fost adus resturile după cină de la un hotel din apropiere pe skormlenie. și chiar pentru bani). Și, în general, un spectacol bun la un moment dat!

# x201c; o dată pentru a vizita exact merită # x201d;

Ramza66 (5 de recenzii)

Am fost invitați la evenimentul nostru de către ghidul hotelului nostru, sa dovedit undeva în 20 de euro cu cină, pot fi greșit.
Prima parte a spectacolului cu fântâni - deci așa, toată lumea în grădină cu chinezii.

Prima parte a spectacolului cu fântâni - așa-așa, toată lumea, în grădina cu aspersor chinezești pot fi similare costum, partea a doua, în special finalizarea acestuia - excelent, o mulțime de foc, lasere și apă direct incompatibile combinate.
Pot să-ți dau sfaturi - să nu te așezi pe primele trei rânduri, să avem apă pe șase și să punem cel puțin jachete de vară, de asemenea, cina nu poate fi luată, pentru a salva.

# x201c; O priveliște frumoasă # x201d;

owpasp (19 comentarii)

A vizitat spectacolul ca o excursie de la Aphrodite Tours. Am mers cu copii din Ayia Napa. Agenția de turism este bine organizată, iar prețul excursiei nu a fost mai mare decât prețul biletului în box-officeul din Protaras. A adus în autobuz cu mult înainte de spectacol, am intrat înăuntru, am făcut poze. E bine că ei au stat departe, pentru că înainte a fost fierbinte, a zburat stropi, etc A fost evident din toate locurile perfect. Băuturi etc. au fost plătite (nu am luat-o). Spectacolul sa bucurat într-adevăr, minunat! Nu a fost mai mult de o oră. Au fost fântâni de dans, un spectacol cu ​​laser și spectacolul "Vulcanul activ", așa aș spune. La final, am ieșit liniștit în stradă, am ajuns la autobuzul așteptat și am fost imediat livrați la hotel. Cu impresii și emoții uimitoare și de neuitat!

# x201c; Ochelari răcoroși # x201d;

Daniil09 (61 comentarii)

Bine aleasă muzică și lumină laser sub dansul fântânii) Foarte impresionat de lava care curge la capătul orificiilor vulcanului. Dacă vă aflați în Cipru, o dată merită o vizită)