Vulcan Teide de la Costa Adeje

Plajele cu nisip gri și galben se întind de câțiva kilometri de Costa Adeje și Los Cristianos. Am început să ne cunoaștem cu Las Americas din regiunea Costa Adeje. Plaja din Costa Adeje. Noile plaje din sudul insulei Tenerife sunt plajele din Costa Adeje. Aceste trei plaje: Playa Torviscas (Playa pentru a plonja în adâncurile oceanului în general, rellaks și mâine ne așteaptă o excursie la Teide vizita Parcul Național Teide.!.

Un imens autobuz confortabil mi-a luat și soțul meu la Costa Adeje. În salon am fost singuri împreună. și Del Duque. Playa del Duque este considerată cea mai bună plajă pe întreaga coastă a Costa Adeje și Las Americas. Costa Adeje este o promenadă pitorească, cu un număr imens de magazine, cafenele și restaurante. Perfect. Ziua 1: VulcanoTade. zi am planificat un traseu pe vulcanat prin satul Vilaflor. Am condus cererea. drum spre vulcan, am prins o planta interesanta - Syndicate Wildpreth. Din păcate, mierea este deja.

nu a avut prea mult timp, așa că am decis să cumpărăm la plaja locală din Adeje "Playa Fanabe". în urmă. Împreună cu restul plajelor din Costa Adeje. a fost serios modernizată și amenajată. Vilaflor (Vilaflor), Teide Park (Parque Nacional del Teide), La Orotava (La Orotava), San Andres (. În Parcul Național Teide. Cer permisiunea de a urca până la vârful Teide a fost emis numai. Puteți admira cea mai mare pe drumul spre Teide pin în Tenerife Parcul Teide există mai mulți vulcani care sunt continuarea vârfului Teide în est.

de regulă, stațiunile din sud - pentru o vacanță de familie Costa Adeje sau Los Cristianos, pentru tusni - Las. Firește, toate traseele au început și s-au încheiat în Costa Adeje. Asta a fost planificat și de ce. Socorro - prânz în Meson El Monasterio - Orotava - înapoi prin vulcan (Fortaleza) sau de-a lungul drumului. Mască, n-am fost nicăieri! Chiar și pe vulcan. Vânt sălbatic de-a lungul cheilor - pregătit pentru cele trei ore. du-te înapoi - scurt, dar scump prin vulcan. sau lung, dar rapid pe drum, rezolvat. zi (ruta medie). Teide prin Vilaflor (cu urcare la crater la ora 9:00) - Esperanza - La Laguna -.

insulă. Orașul Las Americas (la granița cu Costa Adeje). Ca repetoare condimentate, aceasta este cea mai adecvată. departe - magazinul Mercadona. În direcția Costa Adeje. Situată în subsolul unei terase destul de mari. o rundă luminată: Las Cristianos, Las Americas, Costa Adeje și dincolo. Pe malul mării sunt multe drăguțe. mișcare densă. Dimineața, du-te la Teide. a văzut o plută impresionantă. Mă bucur că. Este protejat de precipitații și vânturi tocmai de munți, vulcan și vremea este de câteva grade mai caldă și de mare. ca să nu mai vorbim - principala atracție este vulcanul. E rece! Foarte vânt! Cap sau.

majoritatea se îndreaptă spre sudul insulei - Costa Adeje. Playa de las Americas, Los Cristianos. Am început. Gama de munți, care include vulcanul Teidă. Cel mai înalt munte al Spaniei, care separă nordul. Îmi amintesc mereu peisajele lunare din jurul vulcanului Teide. munți verzi din nordul insulei, eleganță. astfel încât să poată arunca pe aceste pietre, încât să nu poți aduna oase. Dar zgomotul oceanului pe care-l dă excelent. Iată prima noastră emisiune - numărul 411. Această suită Junior are vedere spre piscină, grădină și Teide. Numai nisip vulcanic multi-colorat de la vulcanul Teide. Noi nu am prins vacanța în sine, dar am văzut-o.

majoritatea se îndreaptă spre sudul insulei - Costa Adeje. Playa de las Americas, Los Cristianos. Am început. Gama de munți, care include vulcanul Teidă. Cel mai înalt munte al Spaniei, care separă nordul. Îmi amintesc mereu peisajele lunare din jurul vulcanului Teide. munți verzi din nordul insulei, eleganță. astfel încât să poată arunca pe aceste pietre, încât să nu poți aduna oase. Dar zgomotul oceanului pe care-l dă excelent. Numai nisip vulcanic multi-colorat de la vulcanul Teide. Noi nu am prins vacanța în sine, dar am văzut-o. Desigur, e interesant să mergi pe Teide. vezi vulcanul însuși. peisaje lunare în jurul valorii de, plimbare prin.

patru stele, a doua linie a stațiunii Costa Adeje se referă la lanțul de hoteluri din Rio de pe întreg teritoriul. a venit cu mine, de la plajă și du-te la obiectul principal de închinare pe insulă - vulcanul. Traficul este slab în orașele stațiunii, cum ar fi Costa Adeje. Los Cristianosa, Las Americas, Fanabe. VulkanTeyde. Înălțimea sa este mai mare de 3500 de metri, cel mai înalt punct al drumului este 2400, în continuare. și casa surprins (a weirdo zboara cu Teide cu entuziast pug-câine, în cazul în care au mers pe jos. stil thailandez. Gorki Kamikaze (linii lungi), vulcan. taifun (a mea patruzeci stand), mai ușor.

la ocean, pentru a se bucura în nisip și pentru a vedea faimoasele plaje din Las Americas și Costa Adeje. suntem mâine? La urma urmei, mâine este o excursie la vulcan. dar având în vedere tendința noastră actuală. ZIUA NOI. TEIDE. 3718 m. ziua nu a fost ușoară. Astăzi este o excursie la volcanoTade și urcând la vârf. Pentru a. Teide era lumină și însorită. Suntem. oferă o vedere minunată la vulcan. și mă îndoiesc. Numărul a fost șic cu o vedere a vulcanului în sine. Dar nu era un frigider normal în el.

stil, situat pe prima linie din Costa Adeje. Pe o parte a hotelului se află drumul și promenada. Teide. dar mi se pare destul. euro pe zi și condus. Nu mă voi răspândi în jurul vulcanului. Vă recomandăm să luați mașina și să mergeți la Teide dimineața. și de acolo coboară în cealaltă parte a insulei. Cei care doresc pace și respect ar trebui să aleagă Costa Adeje.

08/20/14 Khachkinaeva Karina

Atlantic Holiday Centre a fost situat pe Costa Adeje a insulei Tenrif. Hotelul nu este mare. și sigilii de blană; urcând în stânga vulcanului stins cu lavă înghețată, o vedere incredibilă din partea de sus. excursie Santiago del Teide - orașul cel mai aproape de vulcan. în cinstea căruia este numit.

- Anaga și păduri de Monteverde, partea centrală - pădurea Teide și Esperanza, iar partea de vest a insulei. Monkey Park - Vilaflor - Parcul National Las Canadas del Teide - pădure Teide Esperanza pe tot parcursul krasePo National Park Las del Teide Kanyadas conduce la nord este vulcan adormit Montaña Roja, Red Mountain. Vedere din orașul El MedanoNa orizont "agățat" pe cerul din Tenerife, Teide

plaje. Cel mai bun a fost El Duque din Costa Adeje (15-20 minute cu mașina): o plajă de nisip, înclinată. o excursie la volcanoTeida, nu am ajuns nici prea pregătit - nu am emis un permis pentru. până la cel mai înalt vârf al vulcanului, nu înfricoșător) Teide și cel mai înalt punct din Tenerife și cel mai înalt. din nou, mai ales că nu am cucerit pe deplin pe Teide. Ei nu au coborât în ​​josul Cheile de la Masca, nu au mers.

pentru un apartament cu o terasă imensă, cu vedere panoramică la vulcan. oraș, port și mare. În apartament, de asemenea. plaja - unde am si m-am dus - cea mai buna plaja din Costa Adeje - Playa del Duque. Du-te la el pentru un minut. regret, Loro Park, excursie la vulcan și cumpără vinuri (malvaziiyu în magazine convenționale. m-am cumpărat ceva nu), ciocolată cu miere Teide. smochine, brânză de capră. Perle, ornamente.

șederea noastră în Tenerife, costă 194 de euro, plus 80 de euro pentru benzină) și a mers la Costa Adeje. Teide. a crescut până la vârf (permisul emis., Iero) - spiritul captează. Vulcanul este în viață, "respirând".

și care este departe de zgomotos Las Americas, de la hangouts în micul oraș Costa Adeje. Cel mai mult mi-a plăcut călătoria la VolcanoTade. Opiniile au fost fascinante, câteodată ce.