Totul despre restul în lardos comentarii, sfaturi, ghidare de turism

Daria

Pe odihnă pe insula Rhodos, am oprit într-un mic sat din Lardos. Lardos ne-a lovit cu arhitectura si curatenia incredibil de frumoasa. În stradă nu există gunoi, cu excepția acelor zone în care se află în curs de construcție. Există un parc foarte frumos, cu sculpturi și o fântână. Lardos este destul de aproape de Lindos, orașul în care se află faimosul Acropole din Lindos, măgari drăguți și golfuri pitorești. Este mai bine să mergeți singur, de la stația de autobuz, autobuzele să plece la Lindos și Rhodos la fiecare 20 de minute, biletul costă aproximativ 2 euro pe persoană. Pentru cumpărături, apropo, este mai bine să mergeți la Rhodos, există un cartier mare de cumpărături. Clima din Lardos, ca și pe întreaga insulă, este foarte ușoară, mediteraneană. Căldura este transferată remarcabil datorită vântului ușor, care suflă în mod constant din mare, iar seara este chiar puțin mai rece.

În Lardos, există minunate plaje de nisip, sunt foarte mari și există suficient spațiu pentru toate și șezlonguri. Deși ne-am bronzat doar pe un prosop. Marea este incredibil de curată, dar foarte puțin adâncă și calmă. Pentru tot timpul vacanței noastre, nu am văzut nici măcar valuri de lumină. Plajele sunt bine echipate, dotate cu toate facilitățile, toalete, dușuri, cabane pentru schimbarea hainelor. În unele părți există tobogane, banane, catamarane și așa mai departe.

Odihnea cu un copil în vârstă de 4 ani, Lardos ales din cauza excelente plaje de nisip, cu o adâncime set neted, cu excepția cazului când intră în apă o pietricică, dar suntem în prima zi a cumpărat pantofi speciale și acest Poser a dispărut. Nu s-au observat meduze și alte creaturi marine, așa că s-au scăldat fără teamă pentru sănătatea lor. Baiete de 2 ore în același timp - copilul a plăcut cu adevărat marea calmă în golful nostru, citind apa și soarele cald. multe accesorii vândute în magazine în jurul hotelului pentru cei care călătoresc cu copii - saltele gonflabile, banderole gonflabile, bile, găleți cu lame - este necesar să spunem că tocmai a cumpărat și a făcut o vacanță foarte variat!

Ce să luați cu dvs. în vacanță?

Nu pentru a cumpăra în magazinele locale, papuci pentru înot, puteți aduce propriul dvs., mai ales dacă acestea sunt de bună calitate, mai degrabă decât „one-off“ pentru 10 euro am achizitionat. Am fost norocoși și au existat puține țânțari, prin urmare, nu este nevoie de fumigator, dar eu recomand să-l ia întotdeauna, în Creta anul trecut fără ea nu poate fi evitată. De asemenea, este de dorit să se colecteze un kit de prim-ajutor la domiciliu - farmaciile din apropiere nu au fost observate, deși nu le căutau în mod specific.

Unde este mai bine să te oprești?

Ce să faci în stațiune?

Am închiriat o mașină timp de 7 zile și am călătorit de-a lungul insulei cu plăcere. Merită plăcerea să fie ieftină (pentru 35 de euro pe zi Toyota Yaris), și având în vedere că întreaga familie călătorește imediat, este, în general, profitabilă. Din nou, este convenabil să faceți cumpărături - nu este nevoie să purtați saci, pur și simplu puneți-i în portbagaj și mergeți pe jos. Am continuat „Sarutul celor două mări“, orașul Siana, privit vechi și Orașul Nou Rodos - orașe noi sunt încurajați să meargă la acvariu (mai ales cu copii), bine, orașul vechi - un muzeu mare! De asemenea, ne-am dus la Muzeul de miere de albine și, au fost la ferma de struți în „7 surse“ au privit castelul Kritinia de pe coasta Mării Egee.

Vacanța de plajă în Lardos este pur și simplu excelentă - plaja în sine este nisipos, multe șezlonguri și umbrele de soare. Stație de divertisment la apă din apropiere - închiriere de motociclete cu apă, parașută și "cheesecake", plimbări cu mare la Lindos și înapoi. Apa este foarte curată și transparentă chiar și în ciuda fundului nisipos.

Ar trebui să cumpere cu siguranță ulei de măsline și produse pe baza acestora (cosmetice, săpunuri), miere și alte produse din acestea (dulciuri, rahat, baklava, o „melekuni“ dulciuri tradiționale grecești), lichioruri, vodca „Ouzo“. De asemenea, puteți cumpăra bijuterii (argintul este vândut la prețuri foarte accesibile). Produse de piele și produse din tesaturi de înaltă calitate (lenjerie de pat, fețe de masă, prosoape, haine). Tot ceea ce am adus ca daruri a fost apreciat de cei dragi - pentru produsele grecești nu trebuie să vă înroșiți! Cele mai multe dintre suveniruri am cumpărat în magazin, la Muzeul de miere (despre satul Pastida) și în magazinele din orașul Rodos și Siana.