Royal quest - recenzie, înregistrare, descărcare de joc

Jocul online "Royal Quest" este considerat un joc de rol în felul fetelor. Dezvoltatorii jocului sunt studio Katauri Interactive. Acești creatori sunt deja renumiți pentru noi pe proiectul "Space Rangers", pe care mulți nu l-au lăsat indiferenți. Creatorii înșiși se află în orașul Kaliningrad și ocupă doar două spații de birouri în centrul de afaceri Kaliningrad Plaza. Acest studio de jocuri este considerat unul dintre cele mai bune din.

Jocul Royal Quest este un joc online multiplayer, în care treci quest-uri, extragerea de resurse și bonusuri, distrugerea monștrilor, vă deplasați spre victorie și glorie. Cu jocul Royal Quest, dezvoltați capabilități tactice, răbdare și atingeți obiectivul. Îți amintește puțin de faimosul Diablo.

În jocul online Royal Quest Online există 4 clase de bază: arcaș, hoț, spadasin și magician. Pe măsură ce progresați prin joc, fiecare dintre ei este așteptat să aibă o dezvoltare proprie, specială. Un arcaș, de exemplu, trebuie să fie un vânător sau un lunetist. Mechniku ​​- un crucișător în armură strălucitoare sau un slujitor de întuneric și așa mai departe.

Una dintre caracteristicile jocului Royal Quest online este posibilitatea de a dispărea caracterul în timpul meciului. Fără a lua în calcul arcurile și arbalele folosite, se presupune, de asemenea, arme de foc. Dezvoltarea unui personaj este dificil. Pentru a ocupa pozițiile preferate în joc Royal Quest are nevoie de o strategie deliberată în alegerea sau înlocuirea uniformelor.

Procesul de joc este echipat cu dezvoltarea automată a caracteristicilor eroilor. Cu toate acestea, orice aptitudine pare a fi inutilă, pentru un anumit caracter, puteți întotdeauna "arunca".

În acest joc sunteți urmărit de tot felul de monștrii subterani, monștri de mare, locuitori mlaștini și multe alte obstacole vor fi pe drum. Cu toate acestea, cele mai adorate și celebru în jocul online Royal Quest sunt considerate Penek, Zsuzsi, Croupier și Alice. Cele mai multe bătălii se află în lupta pentru posesia de resurse sau pentru a profita de castel. Îngrijorat de faptul că primul serviciu de jocuri este conceput pentru a întoarce mii de locuri de jocuri simultan.