Recenzii ale filmului "patru nunți și o înmormântare"

Melodrama frumoasă feminină rar cade sub distribuția premiilor de film, iar apoi doar două nominalizări pentru cea mai bună imagine și pentru cel mai bun scenariu! A devenit interesant, ce naiba se regăsesc în piscina liniștită și modestă a filmului "Patru nunți și o înmormântare".

Numele imaginii, rectiliniu și literal. Ghicitori nu este necesară pentru a construi, pe ecran vom vedea evenimentele care au loc cu personajul principal, Charles (Hugh Grant) în timpul vizitelor la nunți prietenilor și rudelor acestora, precum și să ia o privire la o înmormântare. Da, această melodrama este strâns legată de drama, dar foarte ușoară și ușoară. Imaginea bugetului a fost atât de mică (4,4 milioane $), din cauza aceasta a fost necesara pentru a trage nunta scoțian nu este în Scoția, iar persoanele implicate în calitate de figuranți, a trebuit să se îmbrace în propriile lor costume. Și, în cele din urmă, taxele mondiale au depășit bugetul cu mai mult de 40 de ori! Cifrele incredibile arată că Hugh Grant a fost un predictor rău, deoarece a crezut că filmul ar fi eșuat la box-office. Hopa!

Linia de fund: o mulțime de personaje amuzante și situații ciudate, o linie de dragoste atinge, umor subtil, un episod dramatic pentru echilibru.
Un film minunat pentru o dispoziție minunată.

Sincer vorbind, skukoten. Poate că dacă elimini cântece, dansuri și altele care nu sunt foarte importante pentru conținutul complotului, ar fi bine. Ei bine, relativ. Dar avem ceea ce avem și cel puțin jumătate din film ne arată cum se distrează oamenii la nunți și nu pare deosebit de distractiv. Umorul este fie complet proastă, fie uneori încearcă să pară subtil, dar se dovedește a fi destul de tensionat. Heroes a vrut să descrie modul în care oamenii obișnuiți care fac greșeli, dar a mers tipuri nu prea plăcut, care poate ruina viața oamenilor, căci nebunia egoistă.
În general, pe toate fronturile, filmul mi-a trecut.