Recenzii ale filmului "mireasă necăsătorită"

Simran este căsătorit cu familia unui prieten. Înainte de aceasta, părinții ei au lăsat-o să meargă o lună pe un tur al Europei. La urma urmei, fiica mea este una exemplară, ea poate fi de încredere. Ea merge, de asemenea, cu prietenii și se întâlnește cu Raj.

Este foarte interesant de observat dezvoltarea relației lor de ură reciprocă la afecțiune. Shah apare în fața noastră în formă de grebla și un joker, care nu este niciodată gravă și, uneori merge prea departe. Ii place teasing un nou prieten, dar sentimentele ei sincere și de reacție vii (spre deosebire de celelalte fete) afectări distruge toată apărarea, iar în fața noastră este un adevărat Raj, care este serioasă în raport cu fata. Cu toate acestea, faptul că Simran căsătorit cu el se oprește să recunoască și băieți dor, dar nu într-adevăr înțeles că a căzut.
Acum, Raju trebuie să oprească nunta cu orice preț. Va merge el de-a lungul unei căi ușoare, dar nu a celei potrivite, sau să aleagă una complexă, dar corectă?

Shahrukhk a jucat strălucit. Actorul după un pretendent, și „pretind“ că „pretind“ trebuie să ai talentul pe care dl Khan arată în scena datând cu viitorul ei soț Simran și în întreaga întreaga imagine.

Recenzii ale filmului

Kajol în acest rol este delicios. E atât de frumoasă și de caldă! Chimia dintre cele două lucrări. Am văzut-o cu Khan înainte în filmul "În timp ce trăiesc", dar ea și-a amintit-o acolo.

Recenzii ale filmului

Ce ai obținut de la acest film?

O poveste excelentă despre iubirea adevărată, nobilimea, valorile familiei.

Veți vedea și veți învăța multe despre tradițiile indiene de nuntă

Frumusețea uimitoare a peisajelor din Europa și India adaugă o imagine de farmec!

Savurați cântece minunate și dansuri frumoase

Recenzii ale filmului

Acest film mi-a ridicat spiritele, el este atât de drăguț și nu în zadar este considerat cea mai bună lucrare Shahrukh Khan în toată filmografia sa. Bineînțeles că toată lumea are propria sa părere și un film preferat cu el, dar vă sfătuiesc să vă uitați la "Mireasa Neimaginată". Nu regreta.

Asta este! Toate filmele bune. Shelly

Recenzii ale filmului

Ne amintim de patria noastră și cântăm. Noi hrănim porumbei și mâncăm. A băut și mânca (bine, acest lucru, cu toate acestea, nu este surprinzător). Visăm un iubit necunoscut - și cântăm. Ne dorim pentru celebrul iubit - și cântăm, și el, cel mai important, răspunsuri (și cântă). Cântând despre angajament - aceasta este de la sine. Suntem în India. Prin urmare, cântăm și dansăm. Chiar dacă suntem în Europa, suntem încă în India.
La ora trei, această poveste poate fi întinsă doar în India. Fata ar trebui să fie căsătorit de tatăl său, dar implorat tiran să o lase să plece acasă pentru o lună într-o excursie cu prietenii în Europa, și acolo se îndrăgostește. Bineînțeles, în indian - cine altcineva! Este păcat că nu este dovedit a fi logodnicul ei, dar deja sa întâmplat Curly. Erou, deși tip necioplit, dar în același timp onorează tradițiile și fără binecuvântarea tatălui eroinei (care aud nu doresc despre fleacuri, cum ar fi fericirea fiicei sale și căsătoria ei cu un iubit-o, și nu cu tigrul punjabi - tigru, de altfel, mă arată mai mult plăcut, decât eroul, dar nu foarte mult) pentru a lua departe fata nu vrea. Dar sa terminat relativ bine: Eu chiar nu înțeleg: este trenul indian nu opri de la robinet?