Recenzie fotoblog Novosibirsk de posturi de radio

În Novosibirsk, așa cum probabil și în alte orașe din Rusia, astfel încât sa întâmplat foarte puține posturi de radio, care au deschis în Novosibirsk și Novosibirsk la istorie radio este foarte bogat, și în viitor, vom reveni la ea și să vă spun. Până în prezent, mulți cetățeni amintesc astfel de posturi de radio „Radio Clasic“, „Radio Ermatel“, „Anne Studio“, iar în istoria Radioului National de Novosibirsk, există o mare cantitate despre paginile pe care doriți să-i spun.

Astăzi vom vorbi despre cea mai mare stație de radio din Novosibirsk, care este creată și difuzată din Novosibirsk. Această post de radio poate fi numită Radio primul teatru. Postul de radio transmite în format on-line, atunci nu este i-Radio (Radio Internet), dar judecând după comentarii de pe pagina de radio, ea a găsit admiratori mult dincolo de Novosibirsk - acestea sunt doar câteva comentarii despre postul de radio:

Gilberto Velasques:
Mulțumesc. Cea mai bună stație radio din lume

Bluesette:
"Muzkom" este un radio minunat: atat gustul, cat si varietatea si "fata" lui. Lăsați-vă viața să fie la fel de ușor, interesantă și frumoasă ca muzica de pe valul tău!

Volodin Boris Alexandrovici:
Vă mulțumesc pentru radio, este cel mai bun, am avut succes în teatrul dvs. de mai multe ori, vă ascultăm la Sankt Petersburg.

Prin. (Kazahstan)
Valorile reale sunt eterne - ca și radio-ul tău. Mulțumesc Radio Muzkom, ești cel mai bun! Salutări uriașe de la Pavlodar)

Akulov Grigory:
Bună ziua!
Mulțumesc că ai fost. Nu există nicio astfel de post de radio. Atât de multe genuri, de la clasice, operete la capodopere ale muzicii mondiale, și chiar melodii de la filme. Unde puteți găsi o astfel de post de radio? Ce erudire muzicală are echipa dvs. - adevărați cunoscători de muzică. Cât de mult gust în selectarea programelor este cel mai valoros.

Traieste mult timp in aer. Responsabil cu ascultătorii, succes în tot, sănătate foarte bună.
Vă mulțumim din nou pentru muzica dvs.

Alexander:
Câți Siberieni au împrăștiat soarta țării, dar acesta este cel mai bun radio care ne conectează, încălzește sufletul și se întoarce acasă, cu indicativul său. )

Eugene:
Eu însumi vin din Novosibirsk, dar acum locuiesc în Belarus, îmi place foarte mult acest radio. Cele mai plăcute amintiri din copilărie sunt asociate cu teatrul comediei muzicale din Novosibirsk.
Aș dori mai multe fragmente de spectacole, dacă vozmozhno.V altfel eu sunt foarte multumit de alegerea de muzica este foarte frumos și materiala.Nenavyazchivaya muzyka.Spasibo pentru jazz rus efire.Nedavno ai auzit Kozlov cu Arsenalom.Okunulsya in adolescenta.

mefodi7748:
A intrat accidental la Radio MUZKOM. de o jumătate de oră ascultă. realizat. radioul meu. Novosibirsk ca întotdeauna în partea de sus. Este necesar să se traducă capitala de la Moscova la Novosibirsk. el merită. în plus, centrul geografic al Rusiei.

Am găsit stația la întâmplare, crea liste de redare posturile lor pe serviciul TuneIn de radio, iar pe eticheta muzicii Novosibirsk a fost lăsat pe, porniți radioul și. Nu vreau să opresc a doua zi. Seria muzicală este creată nu doar profesional, ci este făcută cu un suflet. Stilurile de compoziții muzicale sunt diferite, dar surprinzător de interconectate organic într-o stare de spirit incredibil de bună. Apropo, așa cum am scris în Novosibirsk, o mulțime de oameni care își amintesc astfel de post de radio „Radio Clasic“ (inchis), radio Ermatel (închis), Radio Nostalgie (inchis), Radio 7 (plecat de la Novosibirsk eter), și deci, dacă ați fost ascultat aceste posturi de radio, probabil aproape 100% - că postul de radio Muzkom îl veți asculta aproape în permanență. Ea este verificată pe cont propriu și pe prieteni și cunoștințe care ascultă muzică bună.
Citiți mai multe.

Despre această post de radio au făcut filme precum:

Istoria postului de radio: