Nunta în fermă - târg de meșteri - manual, manual

Acum, la Târgul de master, a fost lansat un concurs, dedicat cursurilor de masterat pe tema nunții. „Cum să se pregătească pentru celebrarea că totul a mers perfect si a devenit una dintre cele mai frumoase amintiri atmosfera negrăit atinge și atenție la detalii. - E minunat cauțiune de vacanță cuplu fericit și oaspeții“

Mi-am amintit pregătirea pentru nuntă, care a avut loc acum 5 ani. Prin profesie sunt un ghid și acest lucru sa dovedit a fi decisiv pentru organizarea sărbătorii. Faptul este că munca de zi cu zi am văzut procesiunea de nuntă de toate naționalitățile și dimensiunile bugetelor care sunt copiate rutele reciproc „REGISTRU-patinaj-photoshoot-restaurant.“ Toate aceste dealuri de la Poklonnye și Sparrow au fost umplute cu mine. Am văzut cum mirele si mireasa care prezintă pentru un fotograf, iar oaspeții în acest moment sunt plictisit în parte, amuzându-se sandwich-uri, alcool și discuții. Sa dovedit - tinerii înșiși, oaspeții - singuri.

În ziua nunții, nu am vrut să văd de lucru, pentru că Moscova pentru mine. Am vrut să plec "în pustie, în Saratov", adică pe natura, și că oaspeții aveau de asemenea ceva de făcut. Pentru oaspeții nu sunt împărțite în „clanuri de interes“, numărul de vizitatori a fost redus la 13. Desigur, ei au vrut să păstreze obișnuite grupuri mici, dar în spațiul închis al mașinii, sau la o masă mică pe care doresc-nu, a trebuit să se familiarizeze și să înceapă să chat.

Am cusut o rochie. Însuși, potrivit lui Burda. Nu mi-a placut deloc rochii de mireasa pufoase in stilul "unei femei pe ceainic" si obiceiurile mireselor pentru a ridica rochia de rochii inchiriate deasupra genunchiului. În plus față de rochia de care ai nevoie să te obișnuiești, trebuie să te obișnuiești cu ea, atunci mersul va fi potrivit. Sasha mi-a ajutat cu montajul.

Coafor și machiaj a fost vechea mea coaforă, în mâinile căreia am avut încredere deplină cu 22 de ani. Am făcut o coafură de încercare și un machiaj de încercare, puțin înainte de nuntă am ales vopseaua și ne-am tonificat părul. Singura schimbare în viață pe care am avut de reconciliat este creșterea părului pentru o nuntă. Deoarece parul a trebuit sa fie ceva de a face părul îngreunate de lucru, el a urcat în gură, în mod constant a trebuit să folosească agrafelor, pe care am destul de neobișnuit.

Pentru transport am comandat o masina mare. Este ca un microbuz, în care puteți merge la viteză maximă. Nu a fost rușine să se așeze într-un microbuz într-o rochie de mireasa)) Vizitatorii nu au observat o lungă călătorie - care a dormit după o noapte pe tren, care a stat de vorbă în liniște cu un vecin. Uneori, toată lumea era agitată de bilele de nuntă, care din când în când au izbucnit în cabină. Dar a fost plictisitor))

În invitație, i-am informat pe toți în prealabil că ieșim din oraș și că pantofii folositori ar veni la îndemână. Vom sta la mesele de pe gazon. În acea zi a fost atât de fierbinte încât personalul hotelului a pus cu mare atenție un cort mare peste oaspeți. Am uitat de asemenea și nu am stipulat. O atenție umană a fost, bineînțeles, plăcută.

La ora 18 am revenit impreuna, pentru ca ziua a fost lunga, a inceput devreme si toata lumea a fost deja obosita de emotii saturate. Bucătarul a strâns cu grijă restul de carne și alte gustări, deși nu am cerut acest lucru și nici nu credeam că va rămâne ceva. Dar a doua zi totul a venit la îndemână la micul dejun))

Am cerut oaspeților în prealabil de la cine să ia Metro să ia și a cerut conducătorului auto să ia acasă oaspeții. Pentru el, 3 000 de ruble inutile, și este plăcut pentru noi. Total - nunta la hotel ne costa 40 000 de ruble. Acum înțeleg că acesta este un ban foarte ciudat. Un an mai târziu, când m-am dus la locul fermei, am găsit un record "Nu te ocupa cu mai puțin de 400.000 de ruble pentru organizarea nunților". Iată cum se întâmplă.

Nu am avut concursuri, toastmasters, băut cântece, eliberând porumbei, aruncând buchete de mireasă. Am avut o vacanță în natură. Iar în a doua zi am mers împreună la grădina zoologică, apoi am stat într-o cafenea, ne-am odihnit și am zâmbit unul pe altul, bucurându-se că totul sa dovedit.

Am avut o excursie la grajd, unde oaspeților li s-au oferit morcovi pentru a hrăni caii. Oaspeții s-au alăturat jocului!

Nunta în fermă - târg de meșteri - manual, manual

Zona pentru vacanță a fost înconjurată de saltele de paie cu căptușeală.

Nunta plăcintă de mere.

Acestea sunt fotografii de pe site-ul fermei:

Aici joacă călărie în polo ecvestru. Antrenorul este invitat special din Argentina.

Nunta în fermă - târg de meșteri - manual, manual

Stăpânul simțit la nuntă trebuie să aibă în mod necesar o oaie!

În anul următor, nu am fost mulțumiți și a mers pentru a sărbători o aniversare de nunta de la Petru, pentru că este în cazul în care ne aflăm, de fapt, sa întâlnit, cu toate că el a avut câțiva ani știa, au lucrat împreună la formarea în artele marțiale, cu bicicleta și chiar a trăit pe aceeași stație de metrou . Am invitat același fotograf de nuntă, prietenul nostru din St. Petersburg.

A fost un pic neobișnuit într-o rochie de mireasă pentru a intra în mașina mea, unde de obicei mișc mere în blugi.

În curtea cetății Petrograd, Petru I ne-a urat fericirea

Nunta în fermă - târg de meșteri - manual, manual

Am vrut cel mai mare turist. "tradiționale" fotografii de nuntă din Petersburg. Am urmărit nunțile de pe Strelka de atâtea ori că eu însumi am vrut să fac acest lucru. Un buchet de nunți a fost comandat în camera de hotel, iar un coafor a fost găsit pe baza recomandărilor prietenilor din St. Petersburg.

La noi, în coafuri, coje mici de corzi. Păreau amuzant pentru mine.

Iar seara, i-am cerut lui Zhenya să ne facă o "serie tipică de nuntă" deja în anturajul "nopților albe". Cred că ideea a fost un succes.

Seara am schimbat fericit pantofii de frecare pentru adidași confortabili.