Moare lumina următoarea pasiune misiune, pasajul

Dificultăți în trecerea misiunii lui Azart, este imposibil să găsiți sfaturi sau comori? Aici veți învăța cum să treceți această căutare, inclusiv toate sarcinile laterale.

Lumină moartă Următoarele: misiunea Pasiunea, pasajul

După întoarcerea de la templu, vorbesc cu Jasir, el vă va spune despre colectorul de arme, care este înscris sabia aparținând bunicului său Jasir. Colectorul a murit, iar comorile sale nu au fost găsite niciodată și cere o relicvă familială. Deci, va fi o căutare în Dying Light Următoarea Pasiune.

Mergem în orașul în care se află casa. Este posibil să intrați prin rotile coborâte în anexa adiacentă. Înăuntru, pe podea, căutați trapa, prin care mergem în subsol. Găsiți în gaura de subsol din perete și duce în casa colectorului Adam.

Acum trebuie să căutăm cu atenție întreaga casă pentru a găsi note în Dying Light The Following, ceea ce ne va ajuta în căutarea unei comori. În misiunea lui DyingLight Indiciile emoției sunt împrăștiate în întreaga casă de la primul la al treilea etaj. În DyingLightTheFollowing Pasiunea misiunii va depinde de cât de bine căutați casa. Dacă ignorați unul dintre instrucțiuni, sarcina nu apare și nu veți putea găsi elementul.

Sfaturi în Adrenalină misiune DyingLight va fi sub formă de note, care sunt împrăștiate pe podea, prins de covoare și pereți, se află pe un pat, birou, dulap cu sertare. Când căutați sugestii, folosiți sentimentul de supraviețuire cu ajutorul tastelor. când este apăsat, toate obiectele active vor fi evidențiate cu un diamant. În timpul unei căutări a casei trebuie să apară 4 quest-uri suplimentare: Dying Light In urma Adrenalină: Ei bine dorințele Adrenalină: Seaview, Adrenalină DyingLight: albie Rocky, Adrenalină: Șase picioare sub pământ.

După ce se găsesc toate sugestiile și au apărut sarcinile, putem începe căutarea comorii. În Lumina Dying Următoarea căutare, Passion Pass ne va arunca de la un capăt al hărții la alta, astfel încât să puteți efectua mici sarcini de-a lungul drumului.

Mai întâi ne îndreptăm spre cimitir pentru saber, îndeplinind sarcina la șase metri subteran. În cimitir de etichetă găsim în obelisc în spatele unui tabletă o notă în care se spune că comoara este ascunsă în mormântul lui Tom. Noi examinăm obeliscuri similare din beton cu plăci și pentru unul dintre ele și va exista o sabie care aparține lui Jasir. Când îi atribuim proprietarului Dying Light Următoarea căutare va fi executată.

Va rămâne pentru a găsi alte trei comori pentru închiderea în Lumina Dying Următoarea misiune Excitare de sarcini secundare. Secvența de căutare nu contează, deci poți să o faci la discreția ta.

Urmați semnul Dying Light Următoarea emoție: Pietonală, urcați în vârful copacului și priviți în jos pe stâncă. Deci, veți găsi cornișe, pe care puteți sări în jos și prin crave pentru a intra în peșteră. Premiul va fi un revolver, pe care îl veți găsi în piept.

Un izvor de dorințe în misiunea Luminii Dying Pasiunea este sub statuia Mamei în templul pe care l-ați vizitat deja. Du-te la scările metalice din peșteră care duc în sus și sare în jos pe pervazuri în jos. În partea de jos a peșterii există un iaz, astfel încât se arunca cu capul în ea și pentru a găsi un piept cu un alt revolver.

Ultimul din Lumina Dying The Quest Azart ne va conduce la far. Pentru a găsi comoara, mergeți în jurul farului din dreapta de pe țărm și căutați un pasaj în stâncă. În peșteră, în piept, veți găsi ultimul revolver.

Deoarece nu există nici o misiune mai mare comoară Adrenalină va fi pe deplin creditat, puteți lăsa arma în sine, și poate vinde profitabil ca acest lucru sunt de colecție și nu este ieftin.