Plaja Cleopatra seara

Biletele pentru autobuzul de la Alexandria la Marsa Matruh, am cumpărat la un bilet de autobuz lângă hotelul "UNION", am cerut un loc pe dreapta, pentru că drumul merge de-a lungul mării. Ai un loc cu numărul 1. Biletul costă 30 de kilograme.

Stația de autobuz West Delta este situată destul de departe de centru, lângă gara Sidi Gaber și, ca de obicei, aici - este o haldă de gunoi. Coordonate - 31 13 195 N 29 56 540 E. Pentru că așezarea în burta bagajei autobuzelor a luat 5 lire sterline, probabil umflate - plătite întotdeauna 2.
Pe hartă, drumul rulează de-a lungul mării, sper pentru vederi de la fereastră. Dar mai întâi trebuia să admir zona industrială din Alexandria. Acestea sunt umflături, decât Karabashul nostru.
Mai mult, toată coasta este construită de stațiuni de natură plictisitoare și diverse tipuri de neterminate, marea aproape nu este vizibilă. Apoi începe deșertul, dar marea nu este încă vizibilă. Vobschem rutier este plictisitor, puteți dormi în condiții de siguranță.

Marsa Matruh este un oraș rar vizitat nu numai de ruși, ci și de albi, în general, în special în timpul iernii. Nu am văzut nici unul, nu există prea puține informații pe Internet. Stația de autobuz este destul de departe de centrul orașului. O mulțime de șoferi de taxi s-au găsit singuri. Tender a câștigat mai mult sau mai puțin vorbit limba engleză și a fost de acord cu 10 de lire sterline. Sa oferit să ia un număr la hotel pe malul apei pentru 100 de lire sterline. Hotelul nu le-a plăcut, dar a fost doar o noapte și a plecat dimineața devreme, așa că am decis să nu mă deranjez, ci să mă așez și să mă duc la locurile țintă.
Mai târziu am căutat un hotel bun pentru vizite viitoare la Marsa Matruh. Un astfel de hotel a fost găsit, și la un preț ușor sub mine. Acesta este ALFORSAN.

La mare de iarnă din Marsa-Matruh

Iar orașul Marsa Matruh este, probabil, un câștigător constant în revistă-concursurile orașelor egiptene pentru puritate. Aceasta nu este o glumă, conform standardelor egiptene, este sterilă :-) Există multe semafoare în oraș și, în mod miraculos, semnalele lor sunt observate de șoferi.
Tigla este aproape pustie, aproape toate restaurantele și cafenelele, multe hoteluri sunt închise. Doar acoperite cu ferestre din placaj. Orașul în sine nu este deloc interesant, cu excepția strălucirii pure a Egiptului. Am venit aici pentru a evalua plajele laudate - Agiba și Cleopatra, din punct de vedere vizual. Am mers acolo aproape imediat după ce am stabilit în hotel, după ce am fost de acord cu șoferul de taxi care ma adus de la stația de autobuz. Convertiți la un preț de 70 de lire sterline cu toate așteptările. La plaja îndepărtată din Agiba se află puțin peste 20 de kilometri.

Trebuie să spun că cu vremea am fost complet ghinionist.
Mai întâi ne-am oprit la plaja Cleopatrei. Se simte ca o vara, dar in iarna nimeni nu este curat. Ar fi bine să petreceți noaptea într-o noapte clară și luminată de lună. Dar acum cerul era strâns și o mică ploaie oblică din mare se lovea direct în lentilă. Dar peisajul de coastă este minunat.

La mare de iarnă din Marsa-Matruh

Din anumite motive, oamenii locali lăudă Agiba mai mult, și adesea este scris pe Internet că Agiba este un wah, cât de frumos. Dar acest loc, în primul rând puternic inferior plajei lui Cleopatra prin peisaj, și în al doilea rând este o haldă de gunoi, egiptenii nu curăță toate monumentele naturii din gunoi. Cleopatra este curățată, dar Agiba nu este curățată.

Scorpionul egiptean înfricoșător

Întorcându-se de la locurile țintă, se plimba pe străzile comerciale, se uita direct pe stradă în prăjiturelele fierte de pe cuptor, ieșise din sobă, umflate ca niște bile, apoi fugeau încet și deveneau plane. Nu am găsit nicio bere, am cumpărat mandarine, comerciantul a încercat să trișeze pe scară largă, dar ca urmare a încercării mele de a întoarce mandarinele și de a lua banii, mi-a indicat acceptabilitatea înșelătoriei minore. Mandarinele erau osoase și nu erau gustoase.
Concluzie - în orașul Marsa Matruh, nu există nimic de făcut decât să inspectăm buncărul lui Rommel. Dar sigur va plac plaja din Cleopatra la 5 kilometri de oras. Dar în vara, cred că există o mulțime acolo. Se recomandă vizitarea numai în timpul iernii. Am avut o dorință de a repeta vizita mea aici doar pentru a trage pe Cleopatra pe plajă într-o noapte luminată de lună.

Plaja Cleopatra seara

Utilizați acest cod pentru a insera un link la acest material în textul unei note de călătorie, sfat, intrare pe blog sau mesaj pe forum pe turbină.