Grishkovets, recenzii și discuții "șoaptă a inimii"

dramaturg rus si director Eugene Grishkovec de-a lungul carierei sale artistice mai mult decât o dată uimit publicul cu spectacole neașteptate care ne fac să se gândească la sensul vieții și revizuirea atitudinea lor față de lucruri familiare.

"Whisper of the Heart" (a se vedea recenziile de mai jos) în ultimul an, mii de spectatori au vizionat în toate orașele din țara noastră. Ca în cazul oricărei alte lucrări de artă teatrală contemporană, puteți auzi o mare varietate de comentarii despre această performanță solo.

Grishkovets, recenzii și discuții

8 ani mai târziu, el a prezentat primul sau concert solo la Moscova - „Cum am mâncat un câine“, pentru care a fost distins cu premiul „Golden Mask“, în două categorii: „Premiul criticii“ și „inovație“. În anii următori, Grishkovets a scris mai multe cărți și a participat la Festivalul Teatrului de la Viena, introducând piesa "Unchiul Otto este bolnav". În plus, a jucat în mai multe filme și a participat la înregistrarea a 7 albume cu formația "Bigudi".

Despre piesa

În ceea ce privește designul spectacolului, decorațiile sale minimaliste sunt făcute cu un gust deosebit și contribuie la crearea unei dispoziții corecte pe scenă. Acesta este un alt cip proprietar, folosit de Evgeny Grishkovets. "Whisper of the Heart", recenzii care sunt în mare parte pozitive, a fost creat, așa cum pare a fi patetic, pe banii oamenilor. Deci, după ce a decis să înceapă crearea unui nou proiect, Eugene Valerievich a făcut apel la fanii săi cu o solicitare de a strânge fondurile necesare pentru producție. Raspunsul lui a fost raspuns, iar in curand Grishkovets a inceput deja sa lucreze.

Grishkovets, recenzii și discuții

Ce este "Șoapta inimii"

De-a lungul piesei, numai inima omului este pe scenă. Ea conduce un monolog cu "maestrul" în timp ce încearcă să adoarmă.

Inima se plânge că o cunoaște mai bine pe om decât oricine altcineva, dar nu înțelege deloc. De-a lungul multor ani de viață împreună, avea multe pretenții față de el. De exemplu, inima vrea să înțeleagă de ce oamenii zbura pe avioane, atunci când atât de frică de acest lucru, de ce el acceptă o invitație de a petrece o seara de consumul de alcool în compania zgomotos, el dusurile întreg tinde să se relaxeze acasă. Dar plângerea sa principală este legată de faptul că "proprietarul" nu-i pasă de sănătatea sa. La urma urmei, el își pune inima prețioasă în pericol de atac de cord!

Grishkovets, recenzii și discuții

Ce poate fi scos din piesă

Deși specia noastră biologică se numește Homo sapiens, mulți oameni trăiesc prin înot cu fluxul. Ei fac lucruri care nu sunt în beneficiul lor sau al altora. Mai mult, ei uită că, dacă cineva este lipsit de griji, într-o zi, inima se poate opri pur și simplu și moartea va veni. În același timp, aspectul medical nu este ceva de care Evgeny Grishkovets dorește să atragă atenția. "Whisper of the Heart" (recenzii confirmă relevanța jocului pentru un om modern) solicită să prețuiască viața și să petreacă în mod semnificativ orele, zilele și anii alocați, și nu pe un cliche dat de cineva.

Grishkovets, recenzii și discuții

"Whisper of the Heart": recenzii

Grishkovets este un dramaturg și un actor care aspiră la un dialog cu publicul său. Cel mai bun instrument pentru organizarea sa este interpretările solo. Prin urmare, ei aleg atât de des Grishkovets. "Whisper of the Heart", recenzii ale cărora, de regulă, se încheie cu reflecții filosofice, indică faptul că aceasta este decizia corectă.

Spectatorii care au văzut deja acest spectacol exprimă opinii diferite despre faptul dacă activitatea acestui regizor și actor a avut succes.

În ceea ce privește performanța însăși, majoritatea recenziilor indică faptul că merită atenție. De ce? Totul este simplu: atinge subiecte care incită pe toată lumea și pe toată lumea. În plus, chiar spectatorul, care nu este înclinat la reflecții filosofice, nu are timp să se plictisească, deoarece gândurile serioase sunt exprimate în amestec cu glume și comparații neașteptate care provoacă un zâmbet.

Cine ar trebui să participe la o interpretare solo

Chiar dacă ați auzit pentru prima oară numele de Grishkovets, "Whisper of the Heart" (comentariile telespectatorilor sunt date în articol) merită atenția dumneavoastră. Potrivit spectatorilor, ei au învățat în descrierea "stăpânului" inimii oamenilor familiari că au fost amuzați foarte mult. În ceea ce privește sexul mai puternic, mulți dintre ei, după multe râde, gândesc, pentru că își văd reflexia în "oglinda strâmbă" pe care o arată Grishkovets.

"Whisper of the Heart" (spectacol), recenzii despre care deja știți, nu lasă pe nimeni indiferent, deoarece întrebările ridicate în el nu sunt intenționate și luate din viața omului modern. Mergând la piesă, spectatorul primește o șansă de a face o pauză și se uită la el însuși din afară. Ceea ce vede el, de regulă, nu este întotdeauna fericit, dar oferă o ocazie de a trage concluzii importante. Aceasta este misiunea proiectului "Whisper of the Heart". Feedback (Grishkovets întotdeauna contează cu punctul de vedere al spectatorului său) indică faptul că este finalizat, iar obiectivul este atins. Este o altă chestiune ce va urma și dacă o persoană va dori să se schimbe.

Grishkovets, recenzii și discuții

Acum știi ce a șoptit Evgeny Grishkovets. În orice caz, ar trebui să urmăriți această performanță solo, ceea ce vă face să vă gândiți la problemele fiecărei persoane.

Grishkovets, recenzii și discuții