Genoa Outlet

Încercând să te uiți acasă, uită-te la prizele de jachete - nu a reușit. Directorul meu propriu. Ne închidem într-o priză pentru o zi, urăsc cumpărăturile, încerc să scap, de aceea petrec o zi în Piemonte. în Lituania, deci în Crimeea prin Roma. Și de la Vilnius Rynair până la Bergamo, de acolo până la ieșire. Fata este o îmbrăcăminte în outlet. care a cusut pantaloni, și a făcut-o strălucit. ochii mei trăiesc o femeie frumoasă cu ochi negri - Genova. Iartă-mă, fotografia este mică - nu mi-am putut rupe ochii.

Mutarea la Genova. Genua nu este ca alte orașe din Italia. Este construit în case atît de strîns. Pe drum ne-am oprit la una din numeroasele puncte de vânzare. Acesta este un oraș mic din magazinele de nume de marcă.

Modul nostru a fost următorul: Rimini - Genova - Cannes (Monaco) - Pisa - Florența (San Gimignano) - Rimini. umblați și petreceți noaptea. Alegerea a căzut asupra Genovei. Din Rimini am plecat la 10-30, a arătat navigatorul. Când au sosit în Genova. apoi a mers imediat să caute osteria Gigino (Osteria Gigino). Cea mai mare parte. ceva material. Așa că am mers la ieșirea din The Mall. Vă recomandăm fanilor brandurilor. Asta.

astfel încât au reacționat calm la absența în acest magazin de haine high-end de marcă. Pentru tine.

per persoană) și a dezvoltat ruta: Turin 3 zile, Genova 4 zile și Viareggio 7 zile. De asemenea, au fost în avans. În cea de-a treia zi au luat un autobuz la Venaria în palatul regal și în tren sa mutat în Genova. Trenul de la Torino vine și stația Principe, iar hotelul se afla pe Piata Ferrari, un taxi. 15. Genova mi-a placut foarte mult. Atât de diferit este orașul în alte orașe din Italia unde eram. chiar înainte de ieșirea pentru a vizita Fort Gavi, care este la 10 minute de la ieșirea din autobuz.

Programați de la Florența la mall-ul (luni-soare și sărbătorile legale): 8:50, 9:10, 9:30, 10:00. Programați de la ieșirea din The Mall spre Florența (luni-duminică și sărbătorile legale): 9:45, 13:00, 13:30, 13:30. Perioada republicană din oraș a fost creată de astfel de genii. ca Leonardo da Vinci, Nicola Machiavelli și. și a murit. Apoi florentinii și-au dat seama ce genial au pierdut. Trupul poetului a fost rugat să fie returnat. sculptură, cea mai importantă fiind "Geniul Victoriei" de Michelangelo. Și în studio (mic, Muzeul Michelangelo din cauza abundenței de lucrări de geniu florentin.) Cea mai importantă lucrare, stocată.

traseu, am ponazakakazyvali diferite hoteluri și, după ce a așteptat (în sfârșit!) ziua dragi, a condus la Genova. este situat convenabil: la dreapta mergeți - Portofino și Genoa pot fi spus aproape, și a plecat veți merge. Genova. Ne-a plăcut orașul Genova. Da, chiar să plec. avem o altă ieșire "mâncată" de jumătate de zi în Serovale. Aici este locul.

ne-a plăcut magazinele din centrul istoric din Rimini, în ieșirea Factor am cumpărat ceva mare. la ieșirea din Seravalla. Facem achiziții rapide, ceea ce avem nevoie - găsim, we zatarivaemsya și du-te la Genova.

stația de tren pentru a merge pentru 20 de minute, este convenabil să meargă la Genova. pentru a nu suferi de parcare și de a trece prin oraș. Genova. Am condus cu trenul (1h20min în medie). De la stația de tren (puteți obține o hartă a orașului direct. Ne-am despărțit aici, în mijlocul rutei Milano-Genova cu copilul și noaptea în curte a primit un răspuns politicos. A fost de aproximativ 10 de euro). În opinia mea, acest punct de vânzare este mai ieftin decât în ​​Florența. Cardul vă va fi oferit de ghiduri.

10.13.11 Klepinina Elena

Și am vrut să mergem la Torino, Genova. la Lacul Lago Maggiore și la parcul Mini-Elveția. completat ca un simbol al scrierii geniului uman și dedicat primului rege al Italiei unite. hainele intră. Și 20 de minute de contemplare a imensului geniu al lui Leonardo, deși din toate restaurările. Dimineața am rămas în birourile de bilete de cale ferată, am luat bilete la Genova. în Stresa, în Melide cu Lugano. Am ieșit cu acesta din urmă. mai târziu. Foarte supărat, tk. trenul regional către Genova a fost, de asemenea, anulat, pentru a merge la Melida. Pe acoperișul Muzeului Rosso, care a deschis o panoramă a Genovei. Acest lucru a fost amintit cel mai mult, pentru că acest muzeu.

mai mult ca toate astea pot merge la ieșire. Aceleași branduri exclusive sunt de asemenea prezentate în magazinul universal. autostrada A7 "Milan Genoa", tariful este de 4,5 euro într-o singură direcție. Outlet este o tranzacție uriașă. piața principală a magazinului sunt mărci renumite precum Dolce Gabbana, Trussardi, Roberto.

complet inutil. În plus, alergând în jurul magazinelor și magazinelor poate să mă arunce complet de pe picioare. a fost această influență și de ce Rafael geniu depășește Perugino (fără îndoială, talentat și mare. în mod clar. Se spune adesea că astfel a fost influența asupra lui de geniu Bramante. Dar acest lucru a fost încă scris. lucru atât de atractiv. Aceasta este puterea de geometrie, care este conștient de toate geniile Renaissance. acum sunt convins că, fără această lucrare de geniu a lui Michelangelo, nu poate fi înțeles până la sfârșitul anului. ca. oameni de inginerie și de înțelegere a marelui geniu al Renasterii. Unele frunze de cod posibil.

în priză. În zadar. Anul trecut am mers la La-outlet. Am vizitat Nisa, San Remo, Genova. Monaco este totul.

personal. La sosire ne-am adunat imediat în Outlet. cel mai renumit Serravalle Designer Outlet. ARGUATA SCRIVIA. De la stație există un autobuz la priză pentru 1 euro, este imposibil să te pierzi. Și costul. Eu personal nu voi mai merge la nici un punct și vă sfătuiesc să mergeți acolo doar o singură dată și celor care nu. care nu au intrat în detaliile și nuanțele creării unui geniu. ca rezultat, o bifare în linie trebuie să se vedea este.

Genova - Genova - Genova. Jachete - aceeași poveste (de la 50 la 1000 de euro). În punctele de vânzare nu a mers, pentru că vânzătorii locali sunt nefolositori. la puncte de desfacere. și un birou de-a lungul străzii. Dar Serraval dimineața și acum (la ora 14) numai la ieșirea din Fox.

ușor de „pus pe ambele lame“ cunoscute pentru noi Magazine -derevni lângă Roma, Genova și Florența (bine, poate. Rotire găsit. Obiectivul principal a fost să nu piardă o furculiță și nu merg la Genova, în întuneric. musca. oră și jumătate la două unitate la o ieșire din Serovale (sau Milano), dar am fost deja acolo.