Cum să nu mergeți cu un câine la expoziție - un portal pentru crescătorii de câini și iubitorii de câini

Alegerea unui traseu la expoziții internaționale, am constatat că există oameni care furnizează astfel de servicii integrate și va emite o viză, iar registrul de câine, și ne dovezut confortabil în cel mai bun mod posibil la eveniment și înapoi. Deci noi "ne-am dat în mâini" acestor transportatori universali. Nu va specifica numele „firmei“, care a recomandat și nu ne-a recomandat această călătorie - afla toate narațiunea existentă a feței.

Deci, actorii:

Zanzibar este un rhodesian ridgeback Tina Treiding Zanzibar, el este, de asemenea, Zarik, el este, de asemenea, un "super-duper campion"

Alexey și Elena - proprietarii "campionului super-duper"

Transportatorii sunt o familie frumoasă care iubește foarte mult pe câini

Călătorii (ei sunt „prieteni în nenorocire“) - Labrador cu proprietarul Anna, gazda Dachshund Dina Chihuahua cu proprietarul Larisa și shar - fără stăpâni (în grija „transportatori“)

Swarm de câini de vânătoare - așa cum sa dovedit, și colegii noștri călători

Autobuzul este vehiculul principal "PEUGEOT BOXER", pe care am depășit 7.5 mii km

Deci, conform lui Gagarin - "să mergem!"

Apropo, autobuzul în așteptarea transportatorilor de confort on-line, și anume (citez): „Ferestrele mari panoramice, o trapă panoramică mare și parbrizul panoramic, care permit o bună vizualizare atractii. Avem un GPS autobuz - Navigator, aer conditionat, sistem mai independent pentru încălzirea compartimentului pentru pasageri, Outlet 220V, două sunt independente unul de celălalt DVD, două televizoare mari, un frigider, un ceainic „(în plus, încă am promis și cuptor cu microunde). Sa dovedit că toate cele de mai sus au exact ferestre panoramice și trapa, care a trebuit să lipi hârtia (nu coapte în cap pasagerilor), un DVD și un televizor, aer condiționat și mikrovolnushku - nu au avut timp să aducă și să instalați frigiderul, nu am văzut, și ceai ne-a încălzit apa "doar pentru un motiv" 30-40min. Da, și un soclu pentru 220V, de asemenea. Sistemul de încălzire a compartimentului pentru pasageri, care a fost foarte utilă în timpul călătoriilor de noapte, este un covoare moi și pături care au făcut față cu succes funcția sa. J Pentru care multumesc organizatorilor-transportatori.

A doua zi a venit în cele din urmă la Odesa, drumul dintre Odesa și Odesa este atât de rupt, care ne-am dus pe un câmp semănate cu grâu, precum și aerul condiționat nu a funcționat - și un pic pripylilis upreli. Distanta de 100 km a fost depasita "numai" in 3 ore, a luat alti calatori si sa mutat la granita cu Romania. În această noapte am petrecut fără somn în autobuz. deoarece au vrut să vină în Muntenegru în ajunul expoziției în seara și să se odihnească bine de pe șosea. Da, în curând, basmul afectează ...

În mod literal înainte de călătorie am aflat că ar putea exista o trecere de 1 noapte ... deși inițial am fost de acord că vom petrece toate nopțile în hoteluri. Apropo, hotelurile trebuiau să fie de cel puțin 3 *. Dar acesta a fost doar începutul.

Din România, noi (în tranzit prin Serbia) trebuie să conducă la Muntenegru, dar din cauza faptului că, la limita (în Serbia), nu a existat nici un control veterinar - suntem din România, a plecat, iar în Serbia nu lăsa ... Și a stat oarecum pe teritoriu neutru ore, au încercat să-i convingă pe gărzile de frontieră impregnabile și au răspuns atât de calm: "Ieși singur. Și câinii nu pot fi ratați fără un medic veterinar. " A trebuit să se întoarcă în România, câteva ore pentru a convinge funcționarii vamali români pentru a anula imprimarea în afara țării (pentru o taxă suplimentară, desigur) și merge toată ziua la un alt punct de trecere a frontierei .... La doar 200 de km mai departe, dar din cauza stării teribile a drumurilor și repararea asociate cu autobuzul - noaptea următoare a fost, de asemenea, fără somn ... Pe prima expoziție din Muntenegru nu am avut timp (doar a venit la ora 18.00, la începutul celei de a doua expoziție) ... și a început în timpul săptămânii noastre de expoziție .

Călătorii cu noi pentru a se potrivi toate câine minunat, prietenos și amuzant iubitori, cunoscatori si posy. Interesant, a trebuit să învățăm caracteristicile altor rase, ne-am indragostit de echitatie un taxi (ea are o limbă foarte lungă !!), toate în timp ce stoarse mic chihuahua (și ea este foarte neîncrezători de străini), labrador galben amuzant și tare a suflat și a mâncat mere (blajin, joviale), și Sharp, care a mers eroism acest tur, fără proprietari, a fost favoritul tuturor (el a marcat în gură de apă, și apoi se mesteca - așa că a băut) J

Primele zile ale călătoriei Zanzibar încă a încercat cumva să iasă din cușcă, povozmustatsya umplutură și agitare ....

Dintre cele 3 expoziții din Muntenegru, a fost creată impresia că nu este judecat foarte obiectiv ... 3 ori BOB a luat o cățea, nu a fost primită nici o descriere a exponatului, iar judecătorul a fost constant convocat cu un asistent în ring. Ei bine, bineînțeles, avem casetele noastre oricum. Expozitiile au avut loc la 500 de metri de plaja din Marea Adriatică, iar în timpul pauzei Zanzibar, pentru prima dată în viața sa a văzut o întreagă mare de apă. Ca întotdeauna, a încercat imediat să se îmbăieze cu apă, dar după cum sa dovedit a fi sărat - interesul pentru mare a fost pierdut pentru totdeauna ... Batting Zar nu a vrut, pentru că proprietarul a rămas pe plajă, iar câinele iubește numai în companie să înoate. Încă o dată Zar cu taxiul pentru a rula pe plaja din apropierea hotelului nostru, este ca un cal sărituri peste impozitare și a ridicat stâlpii de nisip - care îi place să ruleze mult mai mult decât să înoate.

Punctele de vedere din Muntenegru sunt foarte pitorești, călătoria noastră lentă pe drumurile montane a fost compensată de peisajul minunat din fereastră. Munții și văile au traversat râuri mici, dar care se grăbeau, oi mari de oi pășunând pe câmp. Am trecut Dunărea de mai multe ori și chiar odată cu înotul, cu feribotul.

După 2 zile a mers în Bulgaria (a trebuit să vizităm alte 3 expoziții) era necesar să conducem 800 km. Pe drum, transportatorii noștri au decis să „arunce“ în Rusia și puii din cauza marea dragoste de câini, încărcate într-o dubă (care era deja 5 câini și 7 pasageri) mai mult un pachet de 5 câini de la unele canisa celebru. Și, după cum sa dovedit, câinii nu se îmbăiau în pepiniere și se plimba aproape unul pe altul în toaletă ... J. apoi am ajuns într-o cameră adevărată de gaz și de atunci autobuzul nostru a fost redenumit "bovine". Aceste pui de vânătoare aproape au vărsat aproape imediat, de teamă că și ei s-au săturat ... așa că am mers până dimineața următoare. Din nou noaptea nu a dormit ...

De fapt, trebuia să călătorim pe distanțe foarte lungi pe drumurile montane și am stabilit astfel de "înregistrări": 500 km au fost depășite în 10 ore, iar 800 km - pentru ... 20 ore.

Purtătorii noastre nu au nici o harta de drumuri și tot sperat pentru GPS - navigator, și le-a infectat, de multe ori lasa in jos ... si ne-am încercuit drumurile ... .În plus, aproape în fiecare zi am petrecut câteva ore pentru o reparație de autobuz și de oprire periodic pentru a șterge ... și puii. J

Sosind la 6.00 în Bulgaria (reușind să facă duș după o mișcare de 20 de ore) - și la ora 8.00 a mers la expoziție. Asta pentru că am avut noroc că Shorthair Ridgeback, dar încă nu aproape răsfățat, dar încă într-o cușcă de câine nostru de echitatie (unii câini tot drumul spre culoar de autobuz presărat!) - probleme cu pregătirea pentru inelul de acolo. Și colegii care călătoresc (Lab și Chihuahua) sunt atât de nemașiți și au mers la SACIB ....

Zarik a început deja să fie uimit de călătorie, probabil că aparatul vestibular la supraîncărcat complet. El iubea cușca lui și-a dat seama de „reguli de siguranță“ de îndată ce semnul de pe autobuz - tocmai a intrat în cușcă și a încercat să gheara agăța de podea, pentru a evita bătător prin cabină.

Expoziții în Bulgaria nu au fost atât de numeroase, mai degrabă - (. 220 câini pe CACIB) este foarte mic, a fost practic absentă (pentru 2 cesti in mare si toate) fondul de câștiguri, podeaua din camera este din lemn, iar câinele a alunecat și fie executați sau să stea în rack nu a vrut (picioarele din spate a plecat acasă), dar vom descrie cel puțin o parte a primit, sa întâlnit la Moscova ridzhika-Vidzhika, diplome emise etc. Într-o zi am avut o zi liberă și ne-am plimbat câinii de la Sofia, a pus lumânări în catedrala Alexander Nevski (a fost construit de Țarul rus Alexandru), a cumparat suveniruri de la Arbat locale, așezat într-un restaurant confortabil, chiar și un mic cumpărături el însuși pus în scenă.

Pe ultimele 2 expoziții am mers în România .... căței de vânătoare-însoțitori au fost spălate operatorii de transport, dar încă un pic ... podpahivali a ajuns la hotel în g.Timishoara la ora 3 am, un pic de odihnă ... și din nou în luptă. Zanzibar se uită la noi cu acei ochi, ca și cum ar întreba: „? Pentru că acasă“, el nu a alerga, sau de mers pe jos, sau chiar nu au vrut să stea. La prima ocazie, m-am culcat și am închis ochii.

Câinele a pierdut greutatea pentru câteva kilograme (într-un fel ne-am dat seama că a fost hrănit cu vitamine înainte de călătorie), chiar și coastele au apărut. Sa mutat putin, plimbarile noastre zilnice orare in parc au fost inlocuite de scurte excursii la toaleta din jurul statiei de benzina pe pante si plimbari mici dimineata inainte de expozitii. La domiciliu, Zanzibar iubește să meargă și să meargă cu noi fără să se odihnească ore întregi, iar încărcătura expoziției ia bătut chiar seara (totuși, la fel ca și gazdele sale).

a placut foarte mult organizarea și atmosfera de la CACIB din România (expoziția a avut loc în aer liber) și să mănânce delicioase a fost posibil (chiar și un porc la proțap de prăjire), iar toaletele sunt în picioare destul de decente, și mâncare pentru câini vândute și fondul de premiere a fost distractiv (chiar și pentru SAS a dat cordoane împletite în jurul gâtului la câini - cel mai bun vase de sticlă și medalii), și diverse razvlekalovki deținute (câini spectacol de serviciu zenenhundov).

În cele din urmă, au împușcat. Aproape toate expozițiile planificate au fost vizitate, au fost colectate diplome, este timpul și pe drumul spre întoarcere ....

Mai multe 2 zile pe drum (de această dată toți pasagerii au insistat asupra Peste noapte obligatoriu în hotel, așa cum a fost declarat de către operatorii de transport inițial), adevărul „pe drum“, ne-am oprit la Chișinău și au plantat Chihuahua cu gazda pe tren în România, toate de vânătoare Puppies-colegii călători au fost tratați cu un spray foarte aromat și parfumat ... Și, în sfârșit, suntem acasă. Câinele a fost foarte mulțumit de faptul că sub picioare podea stabilă, există un câine în jurul fraților (de altfel, în lupta pentru o „bucata“ a teritoriului autobuzului pei prima călătorie a fost ușor muscat de un Labrador și apoi Zanzibar nostru - a trebuit să gaura de foarte mult timp pentru a se vindeca).

Am călătorit timp de 14 zile în autobuz, am condus 7,5 mii km și 6 țări, am vizitat 8 expoziții, Zanzibar a obținut titlurile campionilor și campionul ... proprietarii au batjocorit mândria lor, au satisfăcut setea de slavă ... chiar au făcut concluzii incomode pentru ei înșiși. Poate cineva care merge pe un astfel de turneu lung, experiența noastră din această călătorie este utilă:

- în mod necesar, trebuie să vorbească cu transportatorul despre întreaga ruta detaliată a călătoriei și despre programul său clar

- este de dorit, chiar și necesar, să se formalizeze totul printr-un contract cu o listă exactă a tuturor serviciilor care vor fi furnizate de transportator

- specificați (pentru propria siguranță) starea tehnică a vehiculului - este recomandabil să îl vedeți personal înainte de călătorie

- începeți să dați câinii înainte de călătorie vitamine speciale cum ar fi "anti-stres" și / sau pentru a spori imunitatea și a le lua cu dumneavoastră

- să nu oferiți transportatorului imediat întreaga plată a costului turului, astfel încât să aveți posibilitatea să recalculați costul serviciilor pe care nu le-ați furnizat din nici un motiv (am fost sfătuiți înainte de călătorie și acest sfat a fost foarte util pentru noi).

- și cel mai important - încercați să tratați tot ce se întâmplă cu umorul, avem, deși nu a funcționat întotdeauna.

În orice caz, le mulțumim tuturor clienților și transportatorilor noștri. pentru impresii de neuitat și pentru companie!

Fotografii din excursie, vezi Fotografii, turul balcanic.