Cum să întâlniți noul an este o idee, mă voi căsători cu un ghid pentru cei care vor să se căsătorească și să devină

Cu cât este mai aproape de sărbătoarea de Anul Nou, cu atât mai mult ne gândim unde este mai bine să întâlnim noul an, astfel încât acesta să fie distractiv, interesant și memorabil pentru o lungă perioadă de timp. Bineînțeles, pomul de Crăciun, salata și mirosul de mandarine au devenit o parte integrantă a acestei sărbători. Multe cupluri, mai ales dacă familia are copii, se întâlnesc cu noul an acasă. Sunt de acord că anul nou este în primul rând o sărbătoare de familie și este minunat să ne întâlnim la o masă rotundă, să punem un frumos pom de Crăciun și să savurăm salate delicioase de casă. Dar dacă te gândești la asta, atunci majoritatea sărbătorilor de Anul Nou vor trece ... de la an la an ... totuși. Prin urmare, dacă sunteți încă tineri și nu aveți copii, trebuie să aveți timp să petreceți noul an într-un mod original, astfel încât să aveți ceva de reținut la bătrânețe.

Vreau să vă împărtășesc cu dvs., așa cum am întâlnit soțul meu anul trecut. poate că vă va plăcea și veți folosi experiența noastră în practică. Ideea nu este nouă, dar majoritatea oamenilor consideră că acest lucru este fie foarte scump, fie dificil de pus în aplicare.

Am decis să sărbătorească Anul Nou într-un loc neobișnuit, cu un râs, soțul ei a sugerat deja -raz neobișnuit, ceva distractiv pentru a sărbători Anul Nou în timp ce în picioare în pantaloni scurți, în marea caldă .... La început am fost împotriva ei, și cum familiar de Anul Nou de zăpadă, îngheț, gheața de pe deal ... Ideea de a sărbători Anul Nou fără ea mai întâi într-adevăr speriat, dar cu atât mai mult ne gândim, cu atât mai originală pentru noi, se pare, pentru că în fața unei vieți întregi, și încă mai avem timp „naprazdnovatsya“ cu bradul de Crăciun și salată în timp ce stau în propria lor canapea, și în timp ce nimic nu ne tine - de ce nu merge în cazul în care căldura ...

Întrebarea a apărut - câte zile să mergem? Și a decis să meargă timp de două săptămâni, apucați cu câteva zile înainte de noul an. și toate sărbătorile după anul nou. Apropo, acest lucru este de asemenea un fel de salvare, deoarece ați numărat vreodată cât de mulți bani sunt cheltuiți pentru o săptămână după anul nou. Navigarea oaspeții (fără darul și o sticlă de șampanie nu merg), cinema (bine, pentru a vedea premiera), un cuplu de întâlniri cu prietenii (pentru că atât de mulți nu au văzut), un patinoar, un teatru, o alee de bowling. Și se dovedește o sumă foarte rotundă.

Selectați țara a trecut încet și dureros, țările în care iarna noastră - se incalzesc foarte tare, așa că a pus împreună o listă de criterii: prețul (problema era irelevantă, din moment ce nici soțul meu, nici nu am listat magnati de pe lista membrilor de familie), este important ca țara nu a fost foarte scumpe (din nou să-și petreacă vacanța de Anul nou toate ou cuib de familie acumulate de-a lungul anilor) nu a fost în planurile noastre, soțul meu a făcut o condiție care a fost într-adevăr vara (din acest motiv, din Egipt a căzut pe lista țărilor), deoarece în această țară poate duce o vreme va fi cald și poate și nu să conducă.

Și așa ne-am stabilit în Thailanda. În anul nou în această țară este doar vara, temperatura este de +25, +30 de grade, marea este caldă și puteți înota cu puterea și principalele. Pentru a salva bugetul familiei, am decis să nu luăm legătura cu agenția de turism, iar toate rezervate în mod independent. Crede-mă, nu este absolut nimic complicat în acest lucru, principalul lucru este prezența Internetului și câteva seri libere.

Biletele de avion sunt, de asemenea, ordonate absolut calm, fără a părăsi acasă, toate companiile aeriene au propriile site-uri pe Internet și oferă posibilitatea de a cumpăra bilete online.

Alegerea a căzut pe orașul Pattaya, acest lucru nu este singurul oraș turistic în Tae, dar l-am ales, coz devine paralel cu o vacanță pe plajă și viața de noapte, și o cantitate mare de divertisment.

Apoi a venit întrebarea unde să trăim? Cea mai simplă soluție la hotel - ușor pentru a rezerva on-line, dar am decis să încerce să închirieze un apartament, în primul rând, este mai ieftin, și în al doilea rând, o mare selecție, și în al treilea rând, am vrut mai multă libertate și înmuierea-l în viața reală. Din nou, cu ajutorul Internetului am găsit un apartament cu vedere la mare, a luat legătura cu proprietarul, au fost de acord că, în același timp, ne-ar întâlni la aeroport după zborul să vă faceți griji cu privire la un taxi, mai ales de când am zburat pe timp de noapte. Apropo, mai târziu sa dovedit că apartamentul aparține nu doar tipului rus, ci și fostului nostru concetățeni.

Cei care vă îngrijoră de barierele lingvistice și nu cunosc limba engleză perfect, pot să vă rog imediat. aproape toți thaisii din orașele turistice vorbesc rusă. Să nu mai vorbim că există mulți cetățeni ruși care și-au deschis propriile restaurante, magazine, agenții de turism și sunt gata să-i ajute pe toți cetățenii noștri în orice problemă.

Pentru Thailanda, nu este necesară vize (în cazul în care călătoria este mai mică de 30 de zile), ceea ce face viața mai ușoară pentru turiști.

Astfel, toate problemele organizaționale au fost rezolvate, rămâne doar colectarea lucrurilor. Vă recomandăm o mulțime de lucruri nu câștigă ca la fiecare colț de un număr foarte mare de magazine, care sunt pline și costume de baie, și pantaloni scurți, și tot felul de papuci. Este demn de toate aceste lucruri este mult mai ieftin decât în ​​Rusia, cum ar fi costumele de baie colorate, diverse forme de 150 de ruble, același număr de pantaloni scurți, tricou, rochie de aproximativ 200 de ruble. Ei bine, daca te consideri a fi clienți foarte pretențioși, în centrul orașului, există mai multe centre comerciale de mari dimensiuni, care reprezintă toate renumite branduri și o colecție de noi și prețul sau ușor mai ieftin decât în ​​Rusia, sau la fel.

zi de plecare am așteptat cu nerăbdare, nerăbdător să schimbe iarna rece și umed în emoțiile calde și luminoase, și experimenta atmosfera de o vacanță înainte de noul an.

Zborul a fost normal, ne-am întâlnit și am adus la Pattaya noaptea târziu, apartamentul a fost absolut identic cu fotografiile pe care le-am văzut pe Internet, iar balconul a deschis o priveliște frumoasă a mării. Chiar de ziua în care am cufundat în atmosfera de sărbătoare, la fel ca în Pattaya înainte de noul an are loc o feyverkov saptamana si saluturi - seara de zi cu zi sunt focuri de artificii în centrul orașului. Nu am văzut niciodată un astfel de spectacol frumos.

A trebuit să decidem întrebarea - unde să sărbătorim chiar anul nou în sine. Alege între restaurante sau sărbătoare la centru (strada centrală pietonală anual cunoscut sub numele de strada pietonală din Rusia) se extinde parada cu Moș Crăciun și personaje costum. În forumurile turistice puteți găsi subiecte întregi, unde locuitorii din orașul Pattaya, vorbitori de limbă rusă, se întâlnesc împreună și celebrează împreună Anul Nou. Proprietarul nostru vorbitor de limbă rusă a apartamentului, a adunat, de asemenea, compania pentru o întâlnire de anul nou chiar pe plajă. Și din moment ce soțul meu a vrut să sărbătorească Anul Nou, stând în mare, am stabilit această opțiune. Costul de eliberare este de 1000 de ruble pe persoană, această sumă a inclus totul și alimente și băuturi.

Visul soțului meu sa împlinit - a fost la ora zero că ne-am felicitat unul pe altul cu privire la apropierea noului an stând în valurile calde ale mării ...

Și apoi a fost o mare de distracție și dans, și de râs, și alcool de râu ... .. Ei bine, este ca acasă ...

Când forțele nu mai există, ne-am dus la apartament și, cu mare plăcere, i-am sunat pe toți rudele și prietenii pe Skype cu felicitări pentru Anul Nou care vine ...

Dimineața am fost înmuiate în mare și, uneori, am fost vizitați de gândul că acasă minus 15 grade și zăpadă, și în nici un fel nu a fost crezut.

Descrie tur, eu nu sunt astfel de descrieri, puteți găsi cu ușurință pe forumuri și site-uri ale agențiilor, pot spune doar că punctele vorbitoare de limba rusă pentru vânzarea de treceri la fiecare pas, alegerea de excursii este imens, și nu va lasa sa te plictisesti.

Vreau să stau puțin pe mâncare, deoarece aceasta este cea mai frecventă întrebare că ni sa cerut să ne întoarcem. Nu există probleme alimentare în Pattaya, dimpotrivă, este literalmente la fiecare pas. O formă foarte acceptată de comerț în Thailanda este micile tarabe în care se transformă motocicletele. Pe aceste rafturi corect când pregătiți și shawarma suculent, și clătite delicioase cu banana nebunește (o trebuie să încerce), și de pui la grătar și pește diferite, în timp ce numărul de kebab mici, provocând abundente Slyunkov. Pentru cei care trec, pot spune că de-a lungul timpului stomacul nu a fost bolnav niciodată, și chiar citind forumurile, a constatat că nimeni nu a fost otrăvit ...

Se pot trata, de asemenea, vă cu un fruct - și ele sunt vândute peste tot, puteți cumpăra în vrac cu tine, dar puteți cere și îngrijirea Taisia ​​curata, va fi tăiat în bucăți și vă dau o bucată de fruct într-o pungă cu un băț, a fost convenabil să mănânce. Prețurile pentru fructe sunt mici (un pepene verde costă 20 de ruble, ananas costă 50 de ruble) și sunt foarte gustoase. M-am indragostit de ananas in Thailanda, sa dovedit a fi un fruct suculent si gustos, deloc ca si cum ar fi vandut in Rusia.

Dacă preferați să mănânci în restaurante, atunci există și un număr mare de astfel de restaurante, există cafenele mai ieftine și restaurante cu un nivel mai ridicat de servicii, acolo prețurile sunt mai mari. Dar, în general, putem spune că Thailanda nu este o țară scumpă.

Dacă sunteți un iubitor de viață de noapte - atunci Pattaya este orașul dvs., un număr imens de baruri, discoteci și diferite divertisment la dispoziția dumneavoastră. Distracția aici continuă tot timpul.

Două săptămâni de vacanță au zburat instantaneu, lăsând amintiri plăcute, o nuanță ușoară de arsură pe piele și o fericire uriașă înăuntru. Ne-am promis - ne vom întoarce cu siguranță aici din nou.