Ce include o carte de pedigree modernă - o recenzie populară de la monograme și monograme la

O carte genealogică unică este, fără îndoială, cea mai importantă carte pentru întreaga familie și pentru întreaga familie. Aceasta carte este un prim pas important în lumea minunată și aparte de Genealogie și compilarea o carte genealogie este cel mai bine la stânga la profesioniști, cu toate că acest lucru se poate face destul de independent. O astfel de ocupare nu este doar importantă, ci și o afacere surprinzător de interesantă și, prin urmare, colectarea de informații despre familia dvs., puteți înțelege și înțelege multe secrete din viața unei persoane. Cartea genealogică va oferi ocazia de a rezuma toate informațiile complexe despre istoria întregii familii, a familiei și a familiei. Această carte este completată pe baza arhivei generale a familiei, pentru crearea căreia este necesară colectarea tuturor informațiilor stocate în arhive personale, generale și de stat.

Ce este o carte de pedigree și din ce constă?

Monograme și monograme - noutăți în domeniul genealogiei și genealogiei.

Pedigree este o carte unică este un album uimitor, având o anumită structură este foarte ușor și simplu de utilizat. Albumul standard conține pagini personale care sunt combinate într-o carte comună mare. Această carte este împărțită în secțiuni dedicate o anumită rasă, adică, într-un singur departament poate fi considerat un fel de tată, mamă și celălalt, bunicul patern născut, și așa mai departe. Această structurare va face posibilă separarea foilor de rude de diferite tipuri, aceasta va face cartea mai interesantă și va simplifica căutarea informațiilor necesare. Totuși, este posibil să faceți foi separate despre prietenii dvs., profesori, vecini și așa mai departe.

Completarea unei pagini personale

Compilarea genealogică începe cu proiectarea Fișei personale de bază pentru fiecare rudă individuală. Fiecare foaie este mai bine să se umple deodată pentru mai multe persoane, astfel, informațiile vor fi mai complete, mai versatile și mai informative. Structura umplerii poate fi diferită, de obicei fiecare foaie individuală este dedicată unei rude particulare. O astfel de foaie ar trebui să conțină numele și prenumele urmatoarelor sale rude, care, la rândul lor, sunt indicate pe celelalte pagini ale cărții. De asemenea, puteți împărți cartea în jumătate, unde în jumătate există pagini de gen masculin, iar în cealaltă, separat pentru sexul feminin.

Un eșantion dintr-o foaie personală completat manual.

Centrul foii ar trebui să conțină informații generale despre persoană, iar lângă el ar trebui să fie fotografia sa principală, în partea de sus a paginii este obișnuit să se indice informații despre părinții acestei persoane. În dreapta sunt de obicei informații despre surorile și frații acestei rude, în stânga soției, iar mai jos este mai bine să aranjezi informații despre copiii săi. De asemenea, foaia trebuie să includă o descriere a biografiei sale, iar pe partea inversă a foii este mai bine să plasați 3-5 fotografii în momente diferite ale vieții unei rude. Fotografiile sunt mai bune pentru a alege o calitate excelentă, imaginile trebuie să înregistreze în mod necesar diferite ani de viață pentru a reprezenta mai mult identitatea rudelor lor. Dacă există o mulțime de astfel de fotografii, le puteți aranja separat, alocând două sau trei foi rudelor imediat.

Un eșantion dintr-o foaie personală completat folosind un șablon și un program de calculator.

Foarte interesant și elegant arată colaj de fotografii, care sunt mai complet vă spun despre acest lucru în raport cu același colaj arata foarte impresionant și modern, se va face cartea genealogică a variat. Biografia din cartea genealogică trebuie să fie scurtă și suficient de completă, data și locul nașterii, înălțimea și greutatea celui născut ar trebui să fie indicate mai întâi. Asigurați-vă că îi indicați educația, data nunții, informații despre nașterea copiilor și nepoților, precum și despre realizările personale, caracteristicile și chiar hobby-urile. Hobbies-ul va fi un plus foarte important, puteți indica faptul că ruda îi place să colecteze monede vechi, insigne, ștampile și altele. Deseori secțiunea de biografie include informații despre originea numelui de familie al acestei rude, va fi foarte interesantă și suficient de informativă.

Cartea genealogică și arborele genealogic

Pentru a păstra informații despre rudele apropiate și îndepărtate, se recomandă compilarea nu numai a unei cărți genealogice, ci și a unui arbore genealogic. Un astfel de copac va oferi informații mai detaliate despre legăturile aferente sub forma unei scheme detaliate genealogice comune. Pentru a face un arbore genealogic, puteți să vă adresați specialiștilor din acest domeniu de activitate, deși puteți să-l faceți singuri. Pentru a compune arborele în mod independent, este suficient să selectați cel mai potrivit șablon al copacului genealogic și apoi să îl umpleți. Astfel de șabloane gratuite pot fi descărcate cu ușurință pe Internet și orice program de calculator modern poate fi folosit pentru a umple copacul. Programele unice și în același timp simple în rețeaua de astăzi sunt multe și diferă într-o simplitate suficientă, înaltă precizie și eficiență. Deși un copac genealogic detaliat și complex va fi dificil de compilat, este mai bine să vă adresați specialiștilor din domeniul Genealogiei pentru a obține un copac profesional.