Care este frumusețea pescuitului de iarnă

Îmi amintesc că în copilărie, când iarna era încă iarnă, cu înghețuri și căderi masive de zăpadă, am găsit o mulțime de activități interesante în aer liber: bulgări de zăpadă de joc, oameni de zăpadă turnate, a mers la patinoar, echitatie cu munți abrupte pe sănii și schiuri, bucurându-se de proaspete geroasă aer.

Îmi amintesc, de asemenea, cum vecinul nostru, unchiul Kolya și prietenii săi au mers pe pescuitul de iarnă la sfârșit de săptămână. ei se pregătesc pentru acest eveniment de luni, a vizitat casele reciproc, discutând ceva, maestru niște provizii ... am fost neclar de ce în a doua zi, chiar și în frig, pentru a merge cine știe unde să toată ziua în mod voluntar să înghețe în frig, mai ales că întoarcerea dintr-o excursie de pescuit în seara, ei nu sunt, de obicei adus cu ei nici o captură. Dar au fost veseli și entuziasmați și, spunând la revedere, au convenit săptămâna viitoare să meargă din nou la pescuit.

Recent am avut prieteni noi care erau foarte apropiați de vecinul meu unchiul Kolya din copilarie. O dată pe râul apărut pentru prima dată de gheață, au mers imediat pe o excursie de pescuit și mult timp petrecut ore întregi în godeurile, hipnotizeaza-le cu ochii, în speranța de a prinde cel puțin niște pește ... Sunt interesat de acest fenomen, care îi face pe oameni să dimineață de iarnă devreme pentru a lăsa un pat cald, și du-te la rece pentru dragul unor pești. Și apoi într-o zi am rugat-o pe prietenii mei să mă ducă la unul dintre astfel de evenimente.

Ca întotdeauna, am vrut să dorm mai mult în timpul liber, m-am gândit chiar: "Poate, bine, acest pescuit ...". Dar contractul este contract, am luat repede, a băut o ceașcă de cafea, și a început să se tragă din seara a făcut lucrurile: trei cămăși, două pulovere, cardigane, jacheta bunicului și chiar tot felul de lucruri diferite. Când a pus toate simțit că să se miște într-un mod destul de dificil, dar va fi cald, de fapt, trebuie să stea o lungă perioadă de timp în vânt și frig.

Tipii mă așteptau la intrare. Văzându-mă coborând pe trepte, râdeau vesel. „Ei bine, esti ca o plimbare de pinguin“ - a declarat Andrew - „Și în viitor, să-și amintească - astfel de haine constrange mișcare, probabil, el a simțit, și provoacă neplăceri în timp ce de pescuit, iar dacă, Doamne ferește, au eșuat în acest costum sub gheață, atunci este asigurată inflamarea plămânilor sau, în general, pescuitul poate fi ultimul. " După aceste cuvinte, nu mai am vrut să merg nicăieri, dar era prea târziu să refuz.

Când am urcat în cele din urmă pe gheață, m-am simțit cumva neliniștit: "Nu vom cădea aici?" - M-am gândit. Văzând confuzia mea, Andrei a spus: "Uite câți oameni stau. Acum, gheața este puternică, nu vă fie teamă, dar aveți grijă, în unele locuri, gheața poate fi subțire. Urmăriți traseul și totul va fi bine. " Mutarea un pic mai departe de țărm, băieții a mers în direcții diferite, iar noi Andrei foraj din oțel gaura (sau, mai degrabă, este forate, și am urmărit, din cauza cantității mari de haine am găsit-o foarte greu să ridice mâinile lor). Andrei sa descurcat repede și inteligent cu această lucrare, iar gaura era gata, deși era încă nevoie să-l curățați de gheață.

Apoi ne-am așezat confortabil, Andrew desfăcut linia de pescuit și a aruncat un cârlig în gaura, „On hold“, - el mi-a dat o undiță - „pescuit pe gheață - este destul de simplu, a făcut bine, și“ turnare o „momeală. Aflați. " Mai târziu am aflat că este important să alegeți locul potrivit. În timpul iernii, peștii nu petrec o mulțime de efort pentru a găsi hrană, de aceea este important să se cunoască locul acumulării sale, și de a face acest lucru trebuie să învețe să păstreze un ochi pe vremea și să înțeleagă modul în care aceasta afectează comportamentul peștilor. În cazul în care o astfel de cunoștințe și experiență nu este prezent, atunci pescarul trebuie să fora găuri în diferite locuri la întâmplare, astfel încât o zi, un pescar le poate fora o sumă uriașă.

Care este frumusețea pescuitului de iarnă

Se întâmplă cu un pescar să prindă un pește, așa cum se află imediat în jurul lui, mai mulți alți pescari apar imediat, care au purtat rapid găuri, în speranța succesului. Treptat, începe o conversație între ei și se formează o companie caldă, apar baloane cu băuturi tari și gustări. Și apetitul cu aer proaspăt nu este că într-un apartament cald ...

Și pescuitul de iarnă este distractiv. Din pacate, pescarii sunt ca pinguinii, care au iesit din vanatoare de peste. Dar, pinguini, cum se spune, încălzește grăsime, și mulți pescari rezolva rece mod „tradițional“ a problemei: să ia cu ei pe o excursie de pescuit „imbatatoare“, cât și în procesul de recuperare a decalajului aplicat în mod constant la sticla să se încălzească. La fiecare jumătate de oră, mai multă alcool nu este suficient și, prin urmare, unii indivizi până la sfârșitul pescuitului pot chiar să uite că, de fapt, ei fac aici pe gheață.

În așteptarea timpului de mușcături trece rapid, dar peștele la acel moment, se pare, nu era înfometat și poate doar ascuns de noi. Dar mă bucur chiar că nu trebuie să prind un pește, să-l las să trăiască. În cele din urmă, acum cunosc frumusețea pescuitului de iarnă. Pentru a fi în aer liber, să vă bucurați de natură este mai important decât să prindeți. Pescuitul de iarnă este o poveste de dragoste, este un vânt înghețat, un soare orbitor, reflectat în oglinda gheții și o stare bună.