Călătorind cu prietenii este bucurie sau dezamăgire

"aceasta este o lecție pentru tine că, atunci când mergi cu cineva, trebuie să te adaptezi mereu la alții".

Cuvintele de aur spunea mama. Nu-ți face griji. Nu mergi acolo pentru un an, dar timp de 2 săptămâni. Mă duc cu o fostă colegă în vacanță, nici măcar nu-i pot numi prietena. Dar veniturile noastre sunt la fel. Și nu putem sta în picioare unul al celuilalt. Și în obiceiurile obișnuite coincidem. Dar cu cei mai buni prieteni ai mei nu m-aș duce în vacanță pentru nimic. Cu unul avem niveluri diferite de venit - este mult mai mult. Nu am putut să mergem recent la cafenea. Totul se învârte pe urmele urâte - proaspătul nu este proaspăt, plăcile nu sunt cele pe care le-au pus atât de rău. Acasă ne întâlnim la ceai. Și cu al doilea în gospodăria noastră obiceiurile sunt prea diferite. Cu ea, dimpotrivă, încerc să mă întâlnesc pe stradă. Și apoi uită-te la lașii uzate, care pe masa de masă se află complet nu pot. În rest, ei sunt prieteni excelenți. Dar aici pentru a petrece o vacanță cu ei - va fi staniu, știu în avans. Și pentru tine va fi doar o experiență nouă :-)

Nu am înțeles nimic. Mai întâi de toate, aici stați pe Internet, de ce nu puteți cumpăra bilete pe Internet, dar instruiți-l prietenului dvs. masha. Am cumpărat un bilet pentru noi înșine, iar Masha a lăsat cel puțin o clasă premium să zboare. La fel este și hotelul. Vize de bine, poate că nu aveți consulate și este cu adevărat mai bun prin intermediul agenției. Dar IMHO, agenția este cel puțin mai scumpă. Nu vă faceți griji, zburați de dragul companiei, întotdeauna trebuie să vă ajustați și este relativ incomod, iar cu cât este mai mult, cu atât este mai inconfortabil (lăsați-o pe toată lumea să-și dea seama, în general, de manivele;)
Un zbor direct este un foarte bun, am zburat de andocare: confort vă imaginați că la început, sunteți mai puțin obosit, și în al doilea rând, cel puțin nu poieryabt // sparge valiza, am avut o astfel de conexiuni de experiență prin Praga a fost, a trebuit să cumpere noi;)

Și prin centrul de viză de predat este foarte ușor.

Așadar, cred că prin intermediul vizei de predat sau a plății anticipate în avans în agenție. Faptul este că mă duc ca șomer, pentru că am un salariu alb la muncă de 5 mii și nu-mi dau un certificat normal. Așa că am împrumutat bani, am pus-o în cont și voi lua această declarație ca finanțare. garanție. Sunt doar prietenii spun că dacă merg să trec printr-o viză și chiar fără un loc de muncă, ei vor crede că mă duc acolo pentru "câștiguri" și pot refuza.

V-ați bugetat mult mai mult decât cel prevăzut în avans?

În general, au plănuit să cheltuiască 30 de mii de bilete, vize și hoteluri. Alte cheltuieli - în plus. Și sa dovedit că deja mai puțin de 40 de mii de runde în și cu ea trebuie să luați, bineînțeles.

Mă duc cu un fost coleg în vacanță. Și nu putem sta în picioare unul al celuilalt. Și în obiceiurile obișnuite coincidem.

Așa că îmi place cu adevărat să merg cu mama mea, ne distrăm împreună, ne place același lucru, de câte ori cu ea odihnit - nici o problema! Dar nu vei merge cu mama ta pentru totdeauna.

Da, am luat-o deja, acum stau și mă gândesc cât mai mult de făcut!

Tatiana „] I și doi dintre prietenii mei au adunat în Italia, zarabatyvat mai bine de mine și când a apărut întrebarea despre călătoria, știind că Maria a trecut peste 70.000 în Anglia, și eu. - în Egipt 20. Am spus că voi merge în cazul în care acestea vor fi punct de vedere economic. am fost convins că domeniul de aplicare al bugetului - circa 30 mii, și am fost de acord, dar au avut o condiție nici un runde, ne-am cumpăra bilete de ei înșiși rezervați hoteluri face doar de viză prin agenție, atunci când am găsit un bilet cu un transfer la Praga pentru 9,000 ... înainte și înapoi, Masha stătea într-o poza pe care o va zbura doar prin zbor direct, am spus că este costisitoare, a crezut, și pe traseul. Ziua sa dus la biroul de bilet de avion, în cazul în care justețea mea a confirmat, dar timpul a fost pierdut și am cumpărat bilete numai pentru 13000. Apoi am discutat despre hotel (trei orașe), am dat Ira bani și a spus, „carte“. când m-au sunat cu Masha, sa dovedit că au alte hoteluri, mai scumpe cu 8-10 euro pe zi Masha consideră că este un bănuț, dar că pentru ea ea nu spune cu voce tare, dar eu știu ce crede ea: .. dacă sunt Nu-mi permit o asemenea călătorie, de ce merg oriunde?
Tatiana, e prea târziu, cred că ar trebui să mergi cu prietenii ei să înțeleagă că este necesar să se încă o dată sau nu) eu personal, suntem o familie, am mers cu prietenii în EAU, și a dat seama că aceasta este o ședere greoaie și nepractice inconfortabil. În cazul în care toată lumea trage o pătură pe el însuși, trebuie să se adapteze) acum în FIG este necesar, eu doar cu soțul sau cu mama

Că sunteți atât de mare cu o persoană, venitul este bine mic și că, de asemenea, persoana dorește să se disperseze și aceasta este decizia ei. În ceea ce privește subiectul:
Doar pentru ei este greu să ne imaginăm diferit? Eu doar le înțeleg mai mult decât tu, dar tot. Încercați-le să oferiți ceva care să vă fie profitabil și nu rău pentru ei. Vă doresc mult noroc.

Publicația de rețea «WOMAN.RU (Female.Ru)»

Detaliile de contact pentru agențiile guvernamentale (inclusiv pentru Roskomnadzor): [email protected]