Aventuri - un nebun singuratic - în Alpi

Pentru început, o mică explicație. "Un nebun singuratic" sunt eu. Ei bine, scriu în citate, pentru că în viață nu sunt singur și, în plus, nu sunt nebun. Destul de o femeie de vârstă mijlocie calmă și inteligentă (cel puțin așa cred). Chiar înainte de călătoria spre Alpii italieni, destul de neașteptat, am fost fără o companie, de unde eram în șoc de ceva timp. Definiția "matta la testa" mi-a rămas blocată în vacanța trecută a Alpinei. și de data aceasta am plănuit să-l provoc și să-mi întorc bine numele. Deci, în ordine.

Pregătirea sau cum am ajuns într-o astfel de viață
Sărbătorile de anul trecut, pe care le-am petrecut singur în Alpii (atunci eu însumi am vrut-o), mergând în fiecare zi în munți, mi-au făcut o impresie de neșters. Kaif, care se confruntă cu un astfel de contact foarte personal cu natura, este absolut imposibil de descris în orice cuvânt. Nu a fost o excursie de automobile, pentru că m-am dus în munți chiar de acasă, am condus transportul public sau am călătorit cu un pasager cu prietenii mei italieni. După această călătorie am vrut să împărtășesc aceste emoții cu toată lumea și să dau, să dau, să dau fericire întregii lumi. Mi-a dat aceste emoții se pare destul de luminos, astfel încât prietenii mei de pe prima excursie în Italia, cu care ne-am petrecut și o zi în Alpi, a abandonat ideea de a merge din nou împreună, dar acum în regula mea: o saptamana la munte, saptamana la mare. În capul meu era un plan pe care să-i pot arăta din locurile mele preferate, unde să mă duc și mă așteptam deja să-i privesc în ochii lor, extatici de ceea ce au văzut.
După ce a trecut prin turbulențele financiare de la Anul Nou, care chiar au forțat câteva luni să uităm de vacanță, am început să elaborăm un plan. Adevărat, realizând că, cu acel curs furios al euro, călătoria s-ar fi dovedit a fi aurită, cu toții am avut aceeași idee ca să mergem la mașina noastră. În sfârșit, și voi deveni un călător adevărat pe mașina mea și nu pe o mașină de închiriat, m-am gândit. După o scurtă discuție, a fost elaborat un traseu magnific. Confuzat doar de numărul de zile, depășind cu mult vacanța reală.
Și acum - un nou test. Katia raportează fericit că erau bilete directe ieftine la avion către Milano, doar 11 mii de călătorii. Și odată cu scăderea valorii monedei euro, am decis să schimbăm din nou planul și să mergem conform schemei uzuale - închirierea de avioane și mașini.
În acest moment decizia a fost definitivă, biletele sunt cumpărate imediat și încadrată la economia de mașină cu o transmisie automată (ca eu nu merg pe mecanica), la un preț rezonabil de 375 de euro timp de 16 de zile. Prețul sa dovedit, deoarece distribuitorul a oferit o reducere bună plus un al doilea șofer pentru un bilet gratuit pentru EXPO. Întrucât am vrut cu adevărat să vizitez EXPO, iar biletul de întoarcere pentru avion era la o oră dimineața, am cumpărat biletul pentru expoziție. Biletul a costat 35 de euro, iar reducerea totală a mașinilor este mai mare de 150 de euro. Apartamentele au fost rezervate, iar în munți și cu o plată în avans de 100 de euro, care nu este rambursabilă.
Problema se strecură neașteptat. Apelul este Katya în spital, o complicație rară la inimă după bronșită pe picioarele ei. Aproape două luni de spitale, reabilitarea și evacuarea aerului de munte condamnat nu este de dorit, activitatea fizică este limitată. Înainte de plecare - mai puțin de o lună. Nu am vrut să schimb programul, pentru că există atât de multe speranțe, planuri, așteptări de impresii și toate acestea pentru a se rupe? Prin urmare - să rămână singur (din moment ce terța parte este soțul Katyi). Un partener care se găsește într-un timp atât de scurt - este nerealist.
Am început să mă adaptez. Cu apartamentele era ușor. Marea Caorle am avut apartamente separate în Bergamo, am decis să meargă tot drumul, și în munții din Claut am scris o scrisoare tearful, iar fata-administrator, mi-a adus aminte de anul trecut (de când sunt primul și numai ruseste, pe care le sa oprit vreodată), mi-a transferat avansul într-un apartament mai ieftin.
Dar mașina trebuia să fie nervoasă. El a numit compania de brokeraj (blindată prin intermediari www.rentalcars.com site-ului. Deoarece numai astfel încât ar putea negocia reduceri maxime) pentru a anula rezervarea și a cerut o mașină de mai ieftin. Ca răspuns, am auzit: "Știi, iar ceilalți chiriași au ridicat chiria la jumătate și acum cea mai ieftină mașină costă mai mult de 500 de euro." Cum. Sezonul sa încheiat, iar mașinile au crescut în preț, prostii! M-am grabit la Internet pentru a căuta o mașină. Prețurile au crescut pretutindeni! Și pe site-urile directe ale tuturor distribuitorilor, inclusiv. Am început să calculez diferitele opțiuni pentru termeni, unde să iau puncte, unde să dau mâna - în zadar. Nici o economie tangibilă. A decis că până când nu voi decide această întrebare, nu voi mai dormi. Astfel, undeva în zona de miezul nopții pe mai multe site-uri de brokeraj, compania Fiat 500L de la Maggiore a apărut la o reducere de 45%, iar prețul pentru 16 zile a fost de 408 de euro. În dimineața la care am rezervat și înainte ca voucherul să vină la mine, mașinile cu reduceri de la site-uri dispar. Altfel, nu se poate numi un miracol.
Un om atât de frumos a trebuit să mă aștepte la aeroportul din Milano.

Aventuri - un nebun singuratic - în Alpi

Toate chestiunile organizatorice au fost făcute. Călătoria spre euro, desigur, a crescut brusc, pentru că nu suntem trei. Dar surprizele nu s-au terminat. Cu câteva săptămâni înainte de călătorie, euro a început să crească, atât de repede încât călătoria era încă scumpă în fiecare zi pentru câteva mii de ruble. Din mai multe motive, nu puteam cumpăra euro în avans.
Și finalul tuturor problemelor a fost anularea de către Aeroflot a zborului de întoarcere de la Milano și transferul acesteia a doua zi. Drept urmare, biletul la EXPO a dispărut, pe măsură ce se plătea în continuare pe mare și l-au pierdut, iar undeva să-și petreacă noaptea în Milano de dragul EXPO nu avea rost.
Acum îmi amintesc toate astea cu un zâmbet, iar apoi nu mai exista nici un râs. Mai mult, toate aceste probleme au avut loc pe fondul unui volum de muncă nebun la locul de muncă. În momentul plecării, eram într-o astfel de stare și mă pregăteam să mă târăsc la avion, indiferent ce mi-a costat.

Bergamo
Milano (aeroportul Malpensa) - Bergamo - alergare 95 km, plata 1.7 + 3.40 euro

Orașul Bergamo a apărut în planurile noastre exclusiv din punct de vedere practic. Un avion ieftin spre Milano a fost doar joia, iar apartamentele din munți au fost închiriate de sâmbătă până sâmbătă. Prin urmare, am decis seara zilei de sosire și a doua zi să se dedice acestui oraș minunat, mai ales că de atunci a fost planificat doar natura și diversificarea călătoriei vizitând orașul antic părea destul de locul. În plus, Bergamo este situat nu departe de Milano în direcția noastră de odihnă ulterioară.
Apartamentele "Casa Guido" găsite fără probleme. Rezervate prin rezervare, costul de 70 de euro pe noapte + 2 euro pe persoană pe noapte - taxă. Sunt încântat să recomand aceste apartamente. Camera de zi, dormitor, bucătărie separată (și nu bucătărie-living), terasă cu vedere minunată la orașul vechi.

Aventuri - un nebun singuratic - în Alpi

Și cel mai important - o zonă foarte liniștită, departe de agitația turistică. În apropierea supermarketului mare, lângă care puteți lăsa mașina pentru parcare gratuită și puteți merge pe jos pentru 20-30 de minute de mers pe jos de orașul vechi (Citta 'Alta). Un pic departe de gară, dar pentru cei fără mașini, Guido oferă un transfer ieftin atât la gară, cât și la aeroport. Maestrul Guido este un tânăr minunat, fermecător și politicos.

Am făcut achizițiile necesare, am stabilit la fața locului și am făcut o alergare de familiarizare cu orașul vechi. O cunoștință detaliată trebuia făcută a doua zi, iar aceasta a fost finalizată cu o mică sărbătoare pe terasă în onoarea începutului sărbătorii italiene.

Dimineața ne-a întâmpinat cu un soare uimitor. Stând pe terasă, ne-am expus fețele la soarele italian, cu un bronz special, ușor de recunoscut, de la St. Petersburg, cu lapte fără grăsimi, și se bucurau de culori strălucitoare.

Aventuri - un nebun singuratic - în Alpi

După micul dejun, drumul deja cunoscut a mers spre Orașul Vechi. Cu mașina, nu am îndrăznit să mergem, pentru că la intrarea în orașul vechi am văzut semnul Zona Traffico Limitato. Era cea mai convenabilă pentru noi să trecem prin porțile fortăreței lui Porta S.Lorenza.

Și dacă te uiți la hartă, veți vedea că stația de telecabină, pe care o puteți utiliza pentru a merge în sus, este doar pe partea cealaltă și vom merge să-l inconfortabil și departe, așa că ne-am urcat pe jos.

Imediat, pe măsură ce intri prin poarta, din zidul fortăreței veți vedea vederi elegante ale orașului inferior și dealurilor din jur.

Aventuri - un nebun singuratic - în Alpi

Străzile strânse ne-am dus în Piața Veche (Piazza Vecchia).

Ghidurile spun că ansamblul arhitectural al pieței a fost format în timpul Renașterii. Clădirile vechi și cele ale primăriei noi se confruntă cu fața spre Piața Veche, turnul de ceas din secolul al XII-lea sub numele de Il Campanone este situat pe colț. În fiecare zi, la ora 10 pm, clopotele din ringul Campanone au făcut exact 100 de ori. Seara, am auzit acest clopot, dar mi sa părut că nu au fost marcate 100 de lovituri.

După trecerea prin arcurile primăriei vechi am ajuns în Piața Catedralei (Piazza Duomo). Pe acesta, în plus față de Catedrala obligatorie, decorată cu opere de pictori italieni faimoși, se află baptisteriul secolului al XIV-lea și Capela Colleoni - o adevărată capodoperă a arhitecturii renascentiste. Aici este cea mai frumoasă biserică din oraș - Bazilica Santa Maria Maggiore.
Sub arcurile primăriei vechi există un calendar solar interesant, care la exact amiază, cu ajutorul unei umbre de la turnul clopotnică, indică ziua și luna anului.

Aventuri - un nebun singuratic - în Alpi

În Baptisteriu, nu am lovit, a fost închis, iar faimoasele basoreliefuri cu scene din viața lui Hristos au rămas nevăzute de noi. Mi sa părut că Baptisteriul, în general, se află într-o anumită măsură și nu este destinat vizitării turiștilor. De fapt, povestea lui este foarte originală, a fost transferată în mod continuu din loc în loc. Construit prima dată în interiorul bazilicii Santa Maria Maggiore, apoi dezmembrat și expus în afară, iar câteva secole sa mutat din nou într-un alt loc.

Capela orbita Colleoni este de fapt dedicata lui Ioan Botezatorul, dar toata lumea o numeste dupa numele clientului - Bartolomeo Colleoni. Șeful uneia dintre cele mai notabile familii din Bergamo, Colleoni, a construit o capela ca o biserică de familie și o boltă de înmormântare în care a fost îngropat după moartea sa în 1475. Există, de asemenea, un mormânt decorat magnific și fiica sa Medea, care a murit foarte devreme. Capela ma impresionat. Este foarte mic, dar în interiorul frumuseții este imposibil. Arhitectul Giovanni Antonio Amadeo a creat o adevărată capodoperă reală.

După ce a decis să-și construiască propria capelă, Colleoni a demolat una dintre absidele bazilicii Santa Maria Maggiore, construită la mijlocul secolului al XIII-lea. După aceste schimbări, apariția bazilicii a rămas practic neschimbată până în prezent, ceea ce este de fapt foarte rar.
Decorarea principală a bazilicii este porticul nordic, sau Porticul de lei roșii, creat de Giovanni da Campione în 1353. Stâlpii de marmură din portic suportă figurile leilor, iar deasupra arcului se află o loggie cu statui de sfinți, martiri și Fecioara și copilul - și marmură. Leii roșii înșiși sunt bine lustruiți fotografi de turiști.

Interiorul bisericii, pe care îl observăm astăzi, datează din secolul al XVII-lea. Pereții și coloanele sunt decorate cu tapiserii de maeștri renascentistari flamandi, iar cupola a fost pictată de celebrul venețian Giovanni Battista Tiepolo. În bazilica este îngropat compozitorul italian și renumitul nativ din Bergamo - Gaetano Donizetti.

Și, desigur, așa cum se presupune, templul principal este Duomo. A fost construit de standardele locale, destul de recent - în secolul al XVII-lea, dar se mândrește cu lucrări ale unor artiști Andrea Previtali, Giovanni Battista Moroni și Giovanni Battista Tiepolo.
În Catedrală am fost martorii unei pregătiri. El a fost împodobit cu flori, a fost așezat un covor, s-au adunat oaspeți minunați. A devenit clar că se pregătește o vacanță. Sa dovedit - o nunta. Mirele minunat pe trepte. În jurul lui s-au pomat prieteni și prietene.

Turiștii curioși ca noi ne-au înghețat în fața anticipării acțiunii. Așteptarea a fost destul de lungă și apoi deodată în aer, „Vine, vine!“ Și mașina alb minunat taxied mireasa, însoțită de tatăl ei.

Aventuri - un nebun singuratic - în Alpi

Bucurându-se de atmosfera festivă și de nuntă, am mers pe jos în jurul orașului. Strazile vechi oferă întotdeauna o mulțime de emoții pozitive în orice oraș.

Fiind acolo, ne-am întors din nou în piață. Am fost chemați de clopotniță. Creșterea costă 3 euro, dar merită să urcați pe ea. De la o înălțime de 53 de metri, o priveliște minunată a întregii zone se deschide, inclusiv nu atât de departe de Alpii Bergamo.