Vulcanul Bromo de pe insula Java, Indonezia, călătorii independente

Călătorind în Indonezia Vă recomandăm să vizitați vulcanul Bromo și să o faceți mai bine, astfel încât vederile și emoțiile frumoase să fie lăsate nu numai în fotografie, ci și în memorie. În acest articol, vă voi spune despre vizitarea Bromo Mountain, legende și impresii interesante. Mai întâi informațiile utile, apoi călătoria mea spre crater prin câmp, întâlnirea în zori pe munte, cum să ajung unde să trăiesc și ce să văd.

Muntele Bromo, la 2329 m deasupra nivelului mării, este situat în partea de est a insulei indoneziene Java, la 85 km de metropola mare - orașul Surabaya. La 45 km de orașul Probolingo și aproximativ la același oraș din Malaga. Este un stratovulcan activ - vârful muntelui Bromo a fost vărsat în timpul erupției, iar craterul deschis fumează în mod constant în mijlocul unei calde, de zece kilometri, înconjurată de munți și vegetație. Vulcanul Bromo face parte din Parcul Național Bromo Tengger Semeru. Vederi panoramice minunate și accesibilitate ușoară au făcut ca vulcanul Bromo să fie cel mai vizitat în Indonezia. Vulcanul Bromo pe harta insulei Java sau uita-te la harta interactiva mare de pe pagina principala a site-ului de mai jos. Toate locurile sunt marcate acolo.

Bromo Tenggger Semeru - parc național

În parc, pe lângă caldera cu cinci vulcani, înconjurată de o mare de nisip vulcanic, există încă 7 vârfuri. Muntele Semeru - cel mai înalt dintre insulele Java și un vulcan activ activ, înălțimea de 3676m. În fotografie, partea de sus este vizibilă în fundal. Pe de alta parte, pe partea cealalta este Muntele Penanjakan, unde toata lumea merge de obicei in zori. În chiar caldera, pe lângă Bromo există încă patru vulcani. Doar unul dintre ele - Muntele Batok 2440m, spectaculos priviți lângă craterul Bromo - dormit, restul funcționând. Suprafața totală a parcului este de 502 kilometri pătrați, există multe râuri, există lacuri, cascade, o natură foarte frumoasă și vederi în jur. Cel mai bine este să veniți aici chiar și pentru câteva zile, nu unul, așa cum mulți fac. De obicei, turiștii vin să vadă răsăritul pe munte și chiar pe craterul vulcanului Bromo, și aici este interesant să fii în jur.

Vulcanul însuși

Cum am ajuns. Am venit din orașul Yogyakarta. pe un autobuz interurban de pasageri obișnuit, care mi-a dat drumul la terminalul de autobuz din orașul Probolingo la ora 4:00 am (conducea la ultimul autobuz). Biletul costa 58 de mii de rupii. Autobuzul era împachetat și oamenii se așezară chiar pe culoar pe scaune mici. Și scaunele din cabină nu sunt două, ci trei pasageri una lângă cealaltă, înguste. M-am simțit ca un prizonier. E bine că ea a întâlnit o călugăriță cu ea lângă ea și a șezut, ea cel puțin nu grăsime și nu fumează. V-am spus deja că în autobuzele din Indonezia oamenii fumează chiar în salon.

Noapte, întuneric, m-am dus la drum. Deschiderile sunt închise, lanterna strălucește și nimeni nu este acolo. M-am așezat pe bancă așteptând. În zori, micile Bemo (microbuze) vor începe să meargă în satul Chemoró Lovang - cel mai apropiat de vulcanul Bromo. O oră mai târziu, un tip a apărut, a oferit să aștepte în clădirea terminală, am refuzat, mi-a fost frică să pierd banca)) ... După un timp sa întors cu un tip, de asemenea un călător independent. Era un italian de aproximativ treizeci de ani, cu care am condus doi în zori, căci în acel moment nu erau alți pasageri. Du-te de la Probolingo la Bromo sau la Chemoro Lavang aproximativ o oră și jumătate. Drumul spre munți este foarte pitoresc, cu vederi uluite, vedeți fotografia din partea de jos a articolului. La sosire, am găsit o casă - trebuie să spunem că este mai scump aici decât în ​​alte locuri, așa că am închiriat o cameră cu două paturi și am împărțit prețul în mod egal. Totul este corect. Proprietarul a adus un termos, a băut ceai fierbinte și sa dus la Bromo.

Trekking către craterul vulcanului Bromo

Din satul Chemono Lavagna până la vulcanul Bromo, la doar 3 km, după cum indică indicele. Puteți ajunge acolo pe jos, cu mașina sau cu un cal. Locuitorii locali oferă în mod activ serviciile lor.

Vulcanul Bromo de pe insula Java, Indonezia, călătorii independente

Este bine că există un gard, deși rupt, și apoi curiozitate, și se trage să privească mai adânc. Din nou, norocos, oamenii erau foarte puțini, în ciuda zilei de Sabat. Sau poate chiar încă devreme.

Templul hindus lângă vulcanul Bromo

La poalele vulcanului Bromo și a muntelui Batok, se află templul Pura Luhun Poten Hindu din Pura Luhur Poten. Localnicii din Tenggas predică hinduismul antic. Acest templu mi-a atras imediat și pe drumul înapoi am fost la el. Da, este atât de mic în fotografia din mijlocul calderei.

Vulcanul Bromo de pe insula Java, Indonezia, călătorii independente

De fapt, nu există decorațiuni speciale, cu excepția porții din templu. Templul a fost închis, dar am spus că vreau să văd și că am urcat peste gard. Există doar o curte interioară și asta-i tot.

Celebrarea tradițională a poporului lui Tengger și a legendei

Există o legendă. potrivit căruia prințul și printesa, fugind de către islamiști cu multe secole în urmă, și-au fondat împărăția aici, dar nu aveau copii și moștenitori. Ei au început să se roage, să-L întrebe pe Dumnezeu și apoi pe Dumnezeul care a apărut din vulcan, le-a spus că vor avea copii, dar ultimul copil născut trebuie sacrificat. După ce au avut aproape 25 de copii, nu au vrut să-și sacrifice copilul. Dumnezeu, desigur, a fost supărat. O puternică erupție vulcanică a luat viața copilului și, de atunci, oamenii umilesc anual pe Dumnezeu și fac jertfe și jertfe simbolice sub formă de pui, ouă, fructe. Toate acestea sunt aruncate în crater. Oamenii săraci așteaptă această sărbătoare, încearcă să prindă și să obțină pui și chiar folosesc diverse dispozitive pentru acest lucru.

Vulcanul Bromo de pe insula Java, Indonezia, călătorii independente

Pe drumul dinapoi, au trecut prin nisip - aici canioane de nisip și dune întregi. Speciile sunt foarte interesante în opinia mea, am fost foarte bucuros că am mers pe jos și am văzut atât de multe lucruri. Deși adidașii și picioarele mele erau negre în pulbere vulcanică.

Aici este un astfel de turneu interesant de auto-ghidat la Vulcanul Bromo, sa dovedit. Din nou, sa întors în sat. Este bine ca camera să aibă un duș și un încălzitor de apă, a fost posibilă spălarea acestui praf vulcanic. Deși camera era rece și într-adevăr nu era caldă în munți.

E foarte frig noaptea, nu puteam sa dorm in mod corespunzator, sa stau complet in haine si chiar intr-o jacheta, acoperita cu doua paturi si tremurand. Din ce în ce mai des sa auzit zgomotul mașinilor care trec. Au condus turiștii să privească răsăritul soarelui. Am biruit lenea, ca să nu regret mai târziu despre cei pierduți, și pe bună dreptate. Ea a luat italianul și am mers de-a lungul drumului, în întuneric, după lumina mașinilor, până când s-au atașat la cineva cu o lanternă.

Dawn pe Bromo

Dawn este întâlnit pe Muntele Penanjakan, care este la aproximativ o oră de la sat, mai ales când se întâmplă noaptea și fără lanternă. Este adevărat că există o mulțime de mașini cu turiști din agențiile de turism, puteți angaja pe cineva pe care îl doriți în avans. Aici, două platforme de vizualizare Vizualizați punctele 1 și 2, cu atât mai mare.

Vulcanul Bromo de pe insula Java, Indonezia, călătorii independente

Desigur, aș merge acolo, dar acest italian ... nu poate fi imposibil. Acolo a fost blocat. La puntea de observare, turiștii au sosit și m-am mutat mai sus. Tipul a vrut să rămână, ia spus, fă ceea ce vrei și m-am ridicat. El mi-a spus că eram nebun, dar m-am tresărit după mine. În caldera, nimic nu este vizibil, ci o priveliște minunată spre sat, doar extraterestră). Aceasta este o clătită pe care oamenii o văd și, de asemenea, pripersya, adevărat om doar 4. Drept rezultat, din punctul meu de vedere, totul era vizibil și fără capul cuiva în cadru. Deși nu era loc acolo deloc. O cale îngustă în care poți sta pe un plasture mic. Cred că nivelul acestui loc a fost între prima și a doua platformă de observare. Zorile peste Bromo au fost însoțite de nori mari. În timp ce noi am urcat, a început să se înnebunească, se părea că soarele în ascensiune era pe punctul de a le împrăștia, dar nu.

Lângă munții ridicați, îngroșați de vegetație, ca de catifea.
Am coborât puțin din poziția mea.
Vulcanul Bromo de pe insula Java, Indonezia, călătorii independente
Norii s-au apropiat de o masă densă și au părut că vor să înghită toată lumea, așa că a trebuit să începem coborârea. Pe parcurs, ne-am oprit la platforma de vizionare. Toți turiștii organizați au dispărut deja și puteți face în siguranță o fotografie pe fundalul Muntelui Bromo.
Apoi ne-am întors în satul nostru de Lawang Chemoro cerne deja mocnită, el a trebuit să poarte o haină de ploaie, cel care mi-a dat o fată indoneziană, după ce coboară din vulcan Sinabung. Pe drum, ne-am bucurat de vederi frumoase. Cu toate acestea, în mijlocul modul în care am fost aproape cu sufletul la gură departe, mai ales pe mine. Coșul de ploaie sa umflat ca o minge. Imaginea pare rău Eck eliminat, a decis că ea urâtă.

Ce fel de lucrare este prelucrarea acestor grădini, care, ca un mozaic de mozaic, se uită atât de eficient la munți și văi. Același lucru este acolo pentru a trage totul pentru a construi o casă și pentru a aduce echipamentele de grădină necesare. Aceste specii rămân în memorie nu mai puțin decât marșul de pe Bromo.

Sfaturi de călătorie

Pentru o excursie la vulcanul Bromo este de dorit să aveți:

• haina de ploaie și vântura în caz de vreme rea sau o haină seara și dimineața este rece
  • apa de baut (nu am avut, asa ca am recomandat, as vrea sa beau)
  • ceva protejat de praf - o eșarfă, o mască ... Dacă îndrăznești să mergi pe jos pe mare de nisip
  • fată pe vreme însorită
  • lanterna dacă te duci să întâlnești zori

Cum de a planifica timpul - depinde de tine. Puteți întâlni mai întâi în dimineața devreme dimineața, și apoi du-te vedea și urca craterul vulcanului Bromo. Totul depinde de traseul dvs., de unde și când ajungeți. Dacă timpul permite, stați cel puțin pentru câteva zile pentru a face o plimbare prin parcul național Bromo Semeru Tenggger - acolo frumos.

Puteți mânca într-o cafenea, un mic restaurant sau un bar mic obișnuit. Prețurile sunt acceptabile, există chiar mâncăruri europene, unde unele.

Cazarea poate fi găsită în localitate sau în cazul în care sezonul rezervă un hotel sau o pensiune sau se află într-o casă privată. Există, de asemenea, hoteluri obișnuite, la alegere, o pungă și condițiile dorite.

Dacă te duci la munte Bromo din Bali. este nevoie de 10 ore, cu autobuzul mai mult de 12 ore, inclusiv cu feribotul. Biletul pentru un autobuz ordinar de călători de la Probolingo la Bali până la Denpasar a costat 58 de mii de rupii indoneziene. Bromo-Probolingo 35 mii rupii pe bcm.
Dacă este din orașul Surabaya, atunci aproximativ 3-4 ore. Acesta este un oraș imens în care are un aeroport internațional. Aeroportul local mic este, de asemenea, în orașul Malaga.