Straw Dogs »- 2018 (recenzie) - cinema

În box-office-ul rus - "Straw Dogs" Rod Lury, un remake al faimoasei picturi de Sam Peckinp (1971).

Regizat de Rod Lurie (el însuși fost critici de film) din imaginea Peckinpah neagă în avans: regândirea aici, suportul sursa - cartea Gordon Williams «Asediul de Trencher fermă», despre sângeros conflict intelectual timid al unui băiat de la țară.

David acum - nu un matematician genial (Dustin Hoffman), și cu greu în măsură să calculeze că un scenarist la Hollywood jucat de James Marsden. Conform planului de Luri, noul David nu încercați măcar să fie ca Peckinpah erou nu este profund cufundat în gânduri intelectuale (astfel de eroi de pe marele ecran, aparent, nu există), și un membru al clubului de elită al Universității. Aparent creativ, de la întâlnirea corespunzătoare. Călătorește împreună cu soția lui Amy într-un loc liniștit pentru a recicla povestea bătăliei de la Stalingrad în scenariu cozilor de la Hollywood ( „am învățat cum să transforme Hrușciov în acțiune! El este un prieten Yuri“). În loc de formule matematice de bord verde în biroul eroului este acoperit notele de complot și inserții Fable care nu stârnesc situația, cum ar fi Peckinpah: există înlocuirea pozitiv la negativ în erou ecuația ar putea și obține nebun și Amy, bararea calculele au arătat profunzimea resentimentele .

© WDSSPR Sony

Straw Dogs

Sut de la filmul "Dogs Straw"

Calculul matematic a fost baza întregului film al lui Sam Peckinp. Erou ghidat rapid și a fost un plan de salvare într-o situație extremă, regizorul a fost un matematician la imaginea de ansamblu - adăugarea script-abil, unghiuri ascuțite și camera de muzică dramatică a creat un sentiment de suspans la creditele finale, în cazul în care nu mai mult. Noul film "Câini de paie", deși este insetat de sânge, dar este mult mai plictisitor; triumful minții nu este aici.

Lurie împrumută de la Câinii de Paie din Pekin nu numai complotul, ci și toate problemele, de la sine și de la prezent, adăugând fotbal american. Important pentru 1970 tema religiei, mișcarea de protest din anii 1960, emanciparea femeilor, coliziunea a conservatorismului tradițional cu gândirea liberală, precum și reprezentarea violenței, inclusiv sexuale, - în urmă cu patruzeci de ani, a devenit baza pentru noul film, începe eliberarea de interdicții de cenzură .

În toate Lurie cip într-o singură groapă comună: o manifestare a conservatorismului devine aceeași fotbal, iar emanciparea femeilor a ajuns la punctul în care a fost Amy ucide pe toți dușmanii și asupritorii lor. sani Aceasta femeie băieți, și suedezul Alexander Skarsgård (mire Kirsten Dunst a «Melancolie») joacă fostul ei om, chiar și turnare a avertizat că ar trebui să dezamăgesc: schuplovat și uite prea lipsit de sens. Și aceasta este doar o enumerare a semnelor externe: în remake, cu excepția exteriorului, nu există nimic.