Râul kwai este o călătorie independentă - locuiesc în Thailanda și locuiesc în Thailanda

În urma articolului actualizat privind gradina zoologică Khao Kheo. Am decis să actualizez articolul despre călătoria pe râul Kwai. Ultima dată, ne-am dus la râul Kwai, cumpărând o excursie la o companie de turism. De data aceasta am mers independent, am închiriat o mașină și am rezervat un hotel pe râu.

În articol, vă voi spune cum am rezervat propriul hotel și am ajuns la râul Kwai și, de asemenea, arată modul în care am petrecut sărbătorile de Anul Nou în acest minunat loc.

În dimineața următoare am mers la orașul Kanchanaburi. În cazul în care hotelul nostru este situat nu ne-a fost necunoscut. După ce am ajuns în oraș, am decis să luăm o gustare lângă râu, unde am descoperit faimosul pod peste râul Kwai.

Căile ferate thailandez-birmane, cunoscute și ca Drumul morții, sunt căile ferate dintre Bangkok (Thailanda) și Rangoon (Burma), construite de Japonia Imperială în timpul celui de-al doilea război mondial. Lungimea drumului a fost de 415 km (din care aproape 13 km (8 mile) de poduri). Drumul a fost folosit pentru a furniza trupelor japoneze în campania birmaneză.

La construcția drumului a fost folosită forța de muncă grea. Condițiile de muncă și conținutul au fost teribile. Aproximativ 180.000 de condamnați asiatici și 60.000 de prizonieri de război ai coaliției anti-Hitler au construit Drumul morții. Printre prizonierii de război morți au fost: 6.188 britanici, 2.815 australieni, 2.490 olandezi, 356 americani și câțiva canadieni.

Pe harta trasată, am ajuns la primul punct de control, unde am fost "Saiyok Waterfoll". Și aici există o secțiune a căii ferate de moarte și o cascadă. Pe partea cealaltă a drumului există o piață unde puteți cumpăra vinuri de fructe.

Am avut o casă separată pentru două camere cu cabine de duș, toaletă, aer condiționat și un ventilator.

Seara se apropia de sfârșit. Autobuzele cu turiști au început să se apropie. Am luat cina și ne-am culcat. Dimineața ne-am trezit și am dat seama că turiștii plecaseră deja. Toată lumea care vine pe un voucher doar doarme și pleacă devreme dimineața. Hotelul este la dispoziția noastră. N-am făcut nimic toată ziua! Imediat ce a sosit primul grup de turiști, am fost de acord să mergem pe o plută. Turiștii au sărit în apă și au rătăcit. Și am călătorit de-a lungul râului.

După schi pe râu, am relaxat pe un masaj. Masseuse sunt birmaneze aici. Masajul se face foarte bine. Cuvinte greu de transmis, dar sentimentul a fost grozav.

După masaj, am găsit gazda hotelului și ne-a prelungit șederea pentru o altă zi. Plata la hotel a fost puțin mai mică decât prin intermediul companiei. Ultima zi pe râul Kwai a fost cea mai bună. Dimineața ne-am dus în cel mai apropiat sat, în căutarea unei tije de pescuit. După o oră de lichidare de la un magazin la altul, am ajuns la locul potrivit și am cumpărat o rotire. Bucuria a fost marea! Ne-am întors la hotel, prevăzând un pescuit reușit.

Thais, care ne-a vândut, ne-a făcut o revistă cu imagini de pește care se găsesc în râul Kwai.

Fără a pierde timpul, eu și Dima m-am dus la plută, luând o sticlă de bere, unde unul câte unul au aruncat strălucire în apă limpede. După un timp, am văzut un pește uriaș care plutea pe fundul râului împotriva curentului. Taika, așezând fructe pe mesele plutei, pregătindu-se pentru sosirea unei alte petreceri de turiști, ne-a adus o farfurie. A fost frumos mega.

Mai târziu a venit Thai, care ne-a povestit vestea neplăcută. El a spus că aici nu vom prinde nimic, mai ales pe lingură. Este necesar să prindeți în apă calmă pentru pâine. Ne-am mutat, am rupt lingura, am găsit pâine în bucătărie și am așteptat până la cină, așteptând peștele, dar nimic nu a fost prins. Cina a început. Dintr-o dată, un secret ne-a abordat și ne-a invitat să tipăm mâncare, care este expusă sub formă de bufet. De obicei, nimeni nu invită, toată lumea merge singură pentru a mânca alimente, dar mai târziu mi-am dat seama de ce a făcut-o.

Nu am mers totul. Natasha și cu mine am rămas la masă, așteptând Nick și Dima, care trebuiau să ia mâncare. A venit un secret și a pus o masă mare pe masă, pe care era un pește mare, coaptă într-o crustă de aur. Taika spuse: - Asta e pentru tine. “. N-am avut timp să spun nimic. Câteva secunde mai târziu mi-am dat seama că a fost o recompensă pentru eforturile noastre. Se întrebă mult timp cine a comandat peștele, dar sa dovedit că personalul hotelului, obișnuit cu noi, ne-a răsfățat. A fost doar ireală frumos.

După cină, nu am putut să mă calmez. Așa cum este, peștele înotă, îl văd, dar nu-l pot prinde. Lângă casa noastră am aruncat un cârlig în râu și am prins un pește. Mici, dar încă un pește. Fericirea și bucuria erau pe fața noastră în acel moment. Acum sa terminat ziua și era posibil să dormim.

Râul Kwai este exact locul unde trebuie să vă petreceți timpul cu prietenii. Aici vă puteți relaxa și faceți afaceri.

Așa că am petrecut sărbătorile de Anul Nou într-o companie bună a lui Dima și Natasha, cu care ne-am întâlnit pe blog. Dima a citit blogul nostru pentru o lungă perioadă de timp și a decis să petreacă o vacanță în compania noastră. Mulțumesc, Dimon, pentru compania excelentă și pentru tot ce ai făcut pentru noi! Aștept cu nerăbdare să Tai!

Citiți povestea călătoriei noastre la râul Kwai pe un permis turistic în articolul "Râul Kwai este prima zi"

ACȚIUNE CU PRIETENI ÎN REȚELE SOCIALE!

Mi sa părut că călătoream cu tine, fotografii atât de interesante, uimitoare, pe care le citești și de parcă în realitate simțiți tot farmecul: natura minunată, Thaisul binevoitor, spiritul captează din frumusețea râului. E minunat.

A spune. "A fost bine", să nu spun nimic. Există puține cuvinte care ar putea descrie pe deplin ceea ce sa întâmplat în timpul acestor două săptămâni trecătoare. Știi, după astfel de întâlniri ne-aleatoare. ca și cu Stas și Nika, începeți să credeți în dezinteres, vedeți această bunătate și îngrijire fără limite)))

Băieți, vă mulțumesc foarte mult, curat, sincer și chiar prezent Vă mulțumesc!

A fost o mică digresiune =) Vă spun cu sinceritate, când am venit recent la Moscova, nu mi-am dat seama de unde am venit. Da, eram pregatita pentru ceva de genul asta =) Se pare ca era un vis. Un vis bun, cu aventuri și un complot imprevizibil, cu urmări pentru un apus de soare frumos și pentru un nisip marin impecabil și curat ... Toate acestea au fost, dar atât de puțin. Sincer puțin. Nu sunt o persoană lacomă și niciodată n-aș fi crezut că aș spune adesea cuvântul "puțin", dar crede-mă, este LITTLE =) Acest lucru nu poate fi satiit. Această Asia uimitoare și amabilă, această mică casă pe râul Kwai, care, cu toată aparența ei, a spus asta. "Aici este un prieten, timpul se oprește și nu vă puteți grăbi nicăieri", această viziune de pe balconul hotelului, care ar putea aduce la plăcerea sălbatică a oricui a pus-o pe picior. Nu listați toate. Și, cel mai important, vreau să spun că oamenii apropiați care m-au înconjurat mereu, și anume Stas și Nick, erau ca niște ghizi mici în această lume fascinantă din Asia.

Mulțumesc Good Stas și Darling Nick =) Ne vedem curând! Promit!

P.S. Stasyanych nu arunca privire la tija de pescuit, va veni la îndemână =)

Dimon, bucuros să-ți petrec vacanța și să sărbătorim Anul Nou! Aceste două săptămâni erau minunate. Nu arunc tija de pescuit, astept)))

filmul recent a arătat "Podul pe râul Kwai" Doar despre construirea unei secțiuni a drumului, bine, pentru învățarea limbii engleze este utilă.

Stas și Nick, vă mulțumesc pentru blogul dvs. minunat! Este posibil să rezervați de la Pentru odihnă? Vom avea o odihnă în Rayong pentru o săptămână, într-adevăr doriți să ajungeți la râul Kwai, vrem să încercăm să mergem de la noi înșine.

Cu toate acestea, poate chiar și fără armura pe care o vom putea plasa, sau să considerăm că nu riscăm?

În ce lună vei merge?

În această zonă există multe stațiuni similare pe râu. Și deja nu există un astfel de aflux de turiști. Fără locuințe, nu stați. În zilele săptămânii - lucrul principal nu este o sărbătoare și nu o sâmbătă, duminică. Deoarece și thai-ii place să se odihnească în weekend.

Stați o zi bună pentru tine! Sper că veți răspunde, puteți da contacte sau puteți coordona cum să găsiți acest lucru sau cel puțin un astfel de hotel plutitor pe râu. Stau pe google, nu o găsesc. Vă mulțumim anticipat!

Stanislav, și prin ce companie ați comandat hotelul?

Nu mai amintesc numele companiei. Încearcă să contactezi pe cineva, aproape toți au pe Kwai.