Prindeți poppers în luna iunie

De atunci, nu mi-am oferit pretutindeni vînzare normală, am o momeală chineză în mâna mea și când am încercat să obțin cablarea corectă de la ea, nu am putut să o fac. Bite de zero și plăcere prea. Probabil, timp de un an, am aruncat o captură pe popper și am prins momeli clare. Acum, când multe momeli de acest gen mi-au fost deja în mâinile mele, am și eu pe popperul chinezesc, doar că nu este foarte stabil și încearcă în mod constant să se scufunde undeva în direcție.

Este posibil să nu mă mai întorc la acest subiect de mult timp dacă nu m-am familiarizat cu un pescar care mi-a arătat cum să prind popper. Chiar la mine a prins cîteva bucăți și apoi mi-a dat momeala, așa că am încercat să-l prind. Cablarea a fost imediat, iar bibanul a fost prins. Apoi mi-am dat seama ce e, și am început să prind câteva poppers, să dobândesc abilități și abilități.

Din moment ce am vorbit deja despre ultimul sezon, voi încerca să spun, prin exemplul acestor activități de pescuit, care sunt caracteristicile capturii poppers. Rareori îl prind singur, iar partenerul meu nu era deloc familiarizat cu poppers. A trebuit să-l introduc rapid la elementele de bază ale cablajului, la câteva încercări și la luptă. Acesta a fost primul meu pescuit cu popper in acest sezon, iar pentru partenerul meu - primul din viata mea.

Faptul că pentru momeli ciudate, adică vrăjitori, jerks, stickbaits și alții au nevoie de o leșie de oțel, știu aproape totul. Eu folosesc o chingă de oțel fără nici o rotire și catarame, ele sunt elemente suplimentare care pot eșua la un moment inutil. Pe lesa în rolul acceleratorului acționează răsucirea, care nu se dezlănțuie niciodată. Totul este simplu și de încredere.

Mate nu-i plăcea o astfel de lesa, în opinia lui, momeala joacă prost cu el. El a folosit o leșă disponibilă comercial dintr-un fluorocarbon cu o încuietoare mare. Bineînțeles, el nu a putut evita să se înfundă. Câți dintre ei s-au întâmplat să pescuiască, nu-mi amintesc, ci mult, și totuși, el a continuat să prindă această lesa. Persistența este mare, dar în direcția greșită. Pentru a nu descuraja dorința de a pescui, începătorul ar trebui să fie condus în locuri de pescuit. În cazul în care bibanul va fi acum peck, am putut doar ghici, și a ales traseul pentru ziua, bazându-se numai pe experiența mea.

Au început să prindă din satul Masalaevka, plutind cu barca în satul Sosnitsa. Cu un pescuit relaxant până seara, vom înota până la capătul traseului. O mare inundație de primăvară a dus la malurile râului un număr mare de animale de sânge - mlaștini și țânțari. Atacurile nu au permis să rămână confortabil în apă. Binecuvântarea cu ea însăși a fost țânțarii și un spray "Дета". Frații mântuiți, numai tu te simți ca un astronaut, și în căldura care stătea în picioare, era imposibil să stai în această pălărie timp de șapte sute de transpirații. Sprayul a durat cel mult o jumătate de oră, dar a funcționat, alte unguente nu au ajutat deloc. Iar atunci când momeala peștilor se duce una după alta, miezul pur și simplu încetează să mai fie văzut.

În sat, nu departe de pod, de sub copaci niște cocoșari au apărut pe popper și numai după a treia încercare am reușit să o iau. Era aproape 600 de grame, un biban frumos, primul pește - și imediat de această dimensiune. În acea zi, bibanul era în mod clar activ, pentru că aflorimentele sale au apărut aproape în fiecare carieră în care s-au întâmplat probleme și există o mulțime de astfel de locuri. Cu toate acestea, rezultatele nu s-au terminat întotdeauna cu mușcături eficiente. Când a apărut o singură mincă, a fost de 90% că nu va rata și va sta pe furiș. Dar, de cele mai multe ori, cîteva cîrlige au mers imediat la popper, erau cinci, și-au împiedicat fiecare să-și aducă scopul, au avut multe lovituri, dar nu avea prea mare sens. Zbura de pe teiul din spate al popper este deja toate rastrepali, următorul pescuit a trebuit să atașați noi.

Mărimea medie a gălbenelei era de 150-200 grame, uneori sărit peste 300 de grame, doar una era pentru o lire. La prietenul următorului mușcăt, pe rezistența pe care a decis-o, că este un stiuc, deoarece bibanul de o asemenea dimensiune nu poate fi și în zadar. Peștele nu a vrut să se ridice și a continuat să se împingă până la fund, este clar un biban. Eh, de mult timp nu am prins așa ceva! În mâinile unui prieten, puteți spune, un monstru de ape locale cu o greutate de 760 de grame.

Cu știucul, nu am reușit, au existat trei mușcături, dar nu am putut prinde nici una, a ratat foarte rău. Și unul dintre ei a zburat complet din apă cu popper, momeala a zburat la un metru de la suprafață, știucul nu la prins. Vederea este încă atunci! Pentru că îmi place să pescuiesc momeli de suprafață: poppers ar fi putut mânca o mulțime de pești, dacă nu pentru mulți gafici, dar de ce? Trebuie să oferim o șansă și un adversar, pentru că după aceea ne îndreptăm: să înnebunească, să înșele și să câștige, și nu doar să umple sacul fără plăcere.

Încet, dar încrezător, tancurile noastre au fost umplute cu găuri, pentru că am înotat în astfel de locuri îndepărtate, unde este dificil să mergem chiar pe o barcă. Aici, popperul sa arătat în toată gloria sa. Perch-ul doar prost cu burgling pe apă, am văzut-o pentru prima dată. În spatele momelei ieșea pe primele zece câmpuri grele, apa din furia lor fiartă. În acest ritm, ei au însoțit popperul la barcă și doar atunci unul sa hotărât într-o rolă disperată și apoi sa mutat în rezervor. Atunci când prindă poppers, trebuie să ai nervi puternici, pentru a nu cădea și nu te hai prea devreme.

Toate acestea sunt bune, dar după ce au prins una, toată turma de copac a fost speriată și sa retras în adâncuri. La noua locație situația a fost repetată. Au fost de mai multe ori când am reușit să prind câteva bucăți înainte ca peștele să se ridice. Cea mai mare parte a peștilor se aflau pe tevi, dar uneori și pe bușteni creștea de asemenea și dintr-o adâncime mare. Cred că bibanul a ieșit din curiozitate, dar nu și-a pierdut vigilența. Dacă ar avea un zor, atunci mușcăturile ar fi complet diferite.

Către seară am ajuns la Sosnitsa, am fost mușcați și obosiți, dar eram mulțumiți de pescuit, nu am mai văzut atât de multe băuturi pentru mult timp, dar datorită popperului. De-a lungul zilei am observat cum sa schimbat adezivul, când pentru o oră s-ar putea să nu fie mușcături și apoi a existat o distribuție, înotată doar în locurile de pește. Aproape de sat, golfurile erau aproape goale, ceea ce nu este surprinzător de unde pot veni peștele.

Nu m-am deranjat niciodata atunci cand aleg un popper, principalul lucru este sa ai un pumn si un sunet, iar forma si culoarea nu conteaza. Dacă prindeți unul, este dificil să comparați capabilitatea unor momeli. Staționând pe un punct și schimbarea constantă a atragerilor este o sarcină ingrată și este puțin probabil ca aceasta să dea un rezultat pozitiv. Există modele de poppers, pe care le puteți efectua cabluri wolverine cu o anumită abilitate. Momeala începe să se ciocnească în lateral, iar acesta este un alt atu pentru o mușcătură proastă.

Într-o altă excursie de pescuit la popper am observat un fapt interesant: am fost pecked de perches de 300 de grame, și prietenul meu aproape toate cele mici. În timp ce pescuitul se desfășura în apropiere, momele noastre nu erau departe unul de celălalt. Se pare că nu este așa de simplu. O greșeală obișnuită pentru începători este să nu acorde prea multă atenție calității cablării. De multe ori am privit plumbul de popper astfel încât acesta începe să se suce, sunetul este indistinct, dar încă reușește să seducă peștele.

Prăjitorul de lucru vă permite să creați ceva la orice tâmpit - scuipat, sunet - și chiar și cu defecte semnificative în cabluri pentru a aduce rezultatul. În cazul în care jocul de popper este rupt, jerks de diferite rezistență și lungime, atunci peștele observa toate acestea. Poate musca stiuca si în această versiune, iar bass-ul nu va trece lateral, dar totuși am observat că, pentru o mai bună bas cabluri monotonă, fără pauze lungi, și puteți face fără ele. De la început până la sfârșit, ați stabilit un ritm de jaf și nu îl schimbați până la finalizarea postării. În cazul în care peștele este însoțit de mirajul, dar nu vrea să, în orice caz, nu trebuie să se oprească de cabluri popper, fără a muta bibanul de un interes scăzut, și, așa cum se întâmplă de multe ori într-un astfel de caz, doar dispare.

Poate că a fost acest factor care a afectat mușcarea unui copac mare, dar poate că motivul este diferit. Atunci când apa din apropierea efervescența mal care conduce bas Fry, tu chiar a lua în zona lui de vânătoare și poklovki le-ați furnizat. Nu e de mirare producătorii pune momeala într-un anumit joc: unele Poppers face doar o ușoară apă scuipatul și aproape nici un zgomot, în timp ce alții crea sunete puternice biban supt. În general, peștele captează schimbările în cablare și joc și mușcă pe ceea ce îi place. La zece biban trohsotgrammovyh prins folosind 3D Popper de Yo-Zuri, popper POP-R Rebel ar putea răspunde doar la câteva cozi. Nu spun că rebelovsky popper ceva mai rău, este de lucru momeala, chiar la biban moment ca „Yuzurik“.

Am menționat deja că bug-ul activ nu durează mult, iar exact o săptămână mai târziu a existat un eșec complet în aceste locuri. După ce am trecut o distanță considerabilă de-a lungul râului, pentru doi am prins până la zece cărămizi mici, unul era aproape un kilogram în greutate. Momeala a fost foarte rară, iar acele outcropuri rabioase ale turmelor dungate nu mai erau observate. În cazul în care peștele a plecat, nu știu. Sau poate nu a plecat, dar nu doar în starea de spirit. Deși vremea a fost identică cu cea de acum o săptămână, aceleași țânțari și țânțari.

Dar, în timp ce apa nu a căzut prea mult, există încă timp pentru a prinde o coadă. Acum, pescuitul se afla în traseul Kuta, care nu este departe de casa mea. Aceste locuri au fost întotdeauna celebre pentru prezența mare a gălbenușului, dar acolo l-am prins doar cu spintecare, înainte de a prinde pe popper mâinile mele nu au ajuns. Este necesar să ajungeți la momentul potrivit - aceasta este perioada de musculare activă în câteva săptămâni. Apoi, puteți doar să sperați de noroc.

Bibanul a fost găsit întâmplător, iar apoi nu l-am prins, pentru că eram înarmat cu un trusă. Pike a refuzat să-și piardă, așa cum m-am odihnit. Fratele meu a fost prins un mic wobblack, dacă nu mă înșel, pe "Chubik", nu au existat nici mușcături.

Pe partea cealaltă, observăm vânătoarea de prădători, biciul care se plimba la suprafață și nu numai. În astfel de momente, trebuie doar să faceți momeală în pachet. După sfatul meu, a pus popperul și a lăsat imediat zero. Bărbierita nu a pătruns peste tot, au fost patru sau cinci locuri de muncă în care sa acumulat. Din fiecare punct a fost posibil să prindeți până la cinci bucăți, iar mușcăturile goale erau mult mai mari, pe fiecare coadă turnată fugind pe popper. Pescuitul a avut succes, în câteva ore a prins douăzeci și cinci de biscuiți și un puț pe kilogram. Și eu cu "șoferul" meu puteam observa doar extravaganța cazanelor de percuție.

A pierde o astfel de eroare ar fi o mare greșeală, deci într-o zi vom merge din nou în aceste locuri. O pauză într-o zi nu a fost dată în zadar: iazul este mic, iar după pescuit trebuie să-l lăsați să se odihnească. Se întâmplă adesea că în a doua zi în același loc rezultatul pescuitului nu era fericit. În fiecare zi apa a scăzut, malurile râului erau ude, ceea ce, firește, provoca țânțarii aici. Nokomarniki și de această dată, la îndemână, doar mâinile care au fost expuse la o mulțime de muscaturile au rămas deschise.

Pentru a ne scufunda complet în pescuitul de popper, nu am luat toate celelalte momeli. Și din nou au găsit peștele în locurile vechi. Mergând de-a lungul țărmului, ne-am apropiat de nuc, unde cu o zi înainte de ieri a fost cea mai mușcătoare. La primele postări, bibanul nu ne-a acordat atenție și sa așezat instantaneu pe cârlige, dar după ce a prins mai multe piese, el a devenit perceptiv alertă și nu sa urcat atât de repede la suprafață. Bătăturile erau aproape de țărm, adică la terminarea cablării. A trebuit să se ducă mai aproape de apă sau să se țină pe o bancă abruptă, pentru a nu se întinde înaintea peștilor. Și a funcționat, zgura a reluat, din acest loc, în cincisprezece minute, am prins șaisprezece peri - un record pentru acest râu.

Dar acest lucru nu este sfârșitul pescuitului. Pe locurile fierbinți, care au fost deja testate astăzi, basul speriat și-a luat din nou poziția și a continuat să apuce popperul. Pe cincea zece cozi am oprit, trebuie să avem o măsură și să lăsăm peștele pentru pescuitul viitor. Ceasul a fost doar nouă dimineața și am fost deja prinși și plecați acasă.

Cu acest lipici, peștii acordă puțină atenție modelului popper, culorii și dimensiunii acestuia. Când peștele rulează, puteți să prindeți totul. Dar există o nuanță. La o scufundare o gura mica, si chiar un popper in lungime de cinci centimetri la el sau el nu întotdeauna se dovedește că este necesar să suge. Pentru a crește numărul de mușcături eficiente atunci când pescuitul de popper, tee din spate trebuie să fie echipat cu o muște, bibanul înghite această momeală mai bine decât tee goale. În plus, zbura este punctul de urmărire, care este necesar pentru pește.

Pentru muștele de tricotat sunt folosite ca materiale naturale - pene, lână și artificiale - lurex, fire și alte sintetice. De obicei, încerc să fac o zbuciumă de pene albe cu adăugarea unui fir roșu, pentru o mai bună fiabilitate îl fixez pe o tee de superglue. Acum, în vânzare există tepe gata cu muște, doar pentru scopuri similare, vă puteți pregăti, rămâne doar pentru a ridica tee dorit pe dimensiunea.

Există două moduri de a ține brațul în cazul cablării de pe țărm: cu vârful în sus și în jos. Fiecare are propriile sale avantaje. De exemplu, ținând în mișcare învârtirea, aveți posibilitatea să treceți de o mulțime de tufișuri și iarbă. De la începutul dezvoltării poppers, m-am obișnuit să prind, să arunc tijă în jos, pentru că astfel puteți aduce momeala pe țărm. Dacă tija este ținută strict în sus, apoi zece metri la țărm, popperul nu mai poate crea un sunet sau un zgomot, deoarece unghiul dintre filare și momeală este ascuțit. Pentru turnarea pieselor lungi, poți să faci ce îți place zdruncinături dacă un pește este prezent, acesta nu va da Popper ajunge la țărm, dar în cazul pescuitului în înghesuielii nu este abandonată. De la barca în poziția de ședere este posibil să se țină doar pe lateral, plasând tija în paralel cu apa. La această metodă de capturare este necesar să se obișnuiască, dar pe rezultat nu afectează în nici un fel.

Dintr-o bancă abruptă este mai convenabil să prindeți o filare lungă, de exemplu, 270 de centimetri. Deci, popperul va funcționa chiar și cu o aruncare de cinci metri. Conform observațiilor, unghiul optim între vârful tijei și cordon ar trebui să fie de aproximativ 90 de grade, atunci nimic nu împiedică obținerea jocului.

În plus, prietenii mi-au spus că au avut o mușcătură proastă asupra ultimului pescuit. Vremea a fost udă, a plouat dimineața, dar este chiar mai bine: să comparăm cum funcționează momele în ploaie. Început de capturare de la puncte testate anterior, ardere accidentală și alte locuri. Ori de câte ori nu-i dăduse trecătoarea poparului, am prins doar câteva puțuri.

Vremea nu sa îmbogățit, poate a existat o dorință de a merge acasă, dar totuși am fost ars într-o groapă, încă nu am pierdut nimic și măcar voi verifica ce se află în partea de jos. Abordarea la apa a fost rău, în zabrodnikah am putea merge doar câțiva metri în față era o fâșie mare de vegetație acvatică, care, în cazul poklovki rănit atunci când joacă.

Risky, dar am prins. Au existat două tipăriri indistincte, dar apoi cu următoarea mușcătură am reușit să detectez un prădător, în funcție de rezistența destul de mare, în regiunea de trei până la patru kilograme. Un minut mai târziu, el a târât acest pește la marginea iarbă, dar niciodată nu a crescut de jos. Atunci mă simt, cum face o întoarcere, iar momeala zboară din gură. Între noi erau doar zece metri de cordon, dar ceea ce era acolo nu puteam vedea. Cel mai probabil, stiuca, judecând după tăieturi pe silicon.

Am pus jigul deoparte și am pus din nou popper-ul și am avut noroc: într-o secțiune de patru sute de metri, găsesc două turme decente, dar din nou, după ce am prins câteva cozi, bug-ul se oprește. O tactică suplimentară a fost următoarea: n-am prins nicăieri altundeva, când într-un singur loc biciul este speriat, mă întorc într-o altă turmă, unde se reia cleiul.

În decurs de o oră de la prinderea asta, m-am plimbat înainte și înapoi, luând mai multe puncte de la apel. Ceea ce este interesant, chiar lângă punte de parcare nu sunt musca. În ciuda ploii, bibanul a ieșit pe popper, dar vremea a fost complet înfundată. Aproximativ o oră dușul aștepta, dar nu sa oprit, a trebuit să plece acasă. Suferința mea a adus rezultatul sub forma a douăzeci de pergamente. Un pic, dar munca. Cei care au vizitat aceste locuri după mine și au zbuit, peștele lăsat cu apă.

Acesta a fost ultimul meu pescuit pentru poppers în acest sezon de apă deschisă, nu mai am vrut să le prind, pentru că timp de o lună îmi mulțumesc pe deplin dorința mea de pescuit. Acum trebuie să așteptăm din nou pentru un nou sezon, vară, apoi o jumătate, poate chiar un stiuc, dar acolo va fi văzut.

Prindeți poppers în luna iunie

Wobblers "retro", care chiar pește!

Filozofia pescuitului de iarnă

Instrumente și sfaturi pentru capturarea canițelor

Spinning Prezentare generala Norstream Micromania 662 UL

Spumă de fund în plumb bob, cu succes bunicul

Despre vărsarea și reproducerea în Volga de Jos

Prindeți poppers în luna iunie

Scoateți copilul din calculator - și pe râu!

Marcarea fundului. Cum un iaz ne face indicii.