Prietenie ", pe care au reușit să o salveze - Actob Times

Prietenie

Elevii orfelinatului Alginsky și copiii din tabăra de vară "Prietenie" au ținut un meci amical și au pregătit un concert festiv.

Cățărare pentru extreme

Șeful "Prieteniei" Nurbek Shurenbayev a spus de ce tabăra se numește sport și turistic.
- Scopul nostru este un stil de viață sănătos. Astăzi desfășurăm opt tipuri de competiții. În general, avem multe cluburi sportive. Am construit chiar un zid artificial de alpinism, unde băieții învață cum să urce. În plus față de secțiunile sportive, există multe altele. Aceasta este arta, coregrafia, dansurile în masă, în cazul în care repetiții flash sunt repetitive. Alegerea diferitelor cani. Noi nu restricționăm copiii. În ce cerc copilul vrea să meargă, el vizitează. Dacă nu-i plăcea un lucru, el merge la altul. Munca în cerc ajută la descoperirea abilităților fiecărui copil. În plus, organizăm diverse evenimente. În fiecare zi este o nouă vacanță. Există o zi de râs, Neptun, dragoste, sport, ziua de naștere, profesori, consilieri. Întotdeauna avem o mulțime de oaspeți. Suntem vizitați de un planetariu, centrul HLS. Recent vizitat centrul ucrainean de la Casa de prietenie. Personalul include un psiholog copil, o asistentă medicală, garda este responsabilă pentru siguranța copiilor și clubul patriotic Berkut.
De două ori pe zi, copiii înota în piscină. În tabără sunt cinci detașamente. Pentru fiecare - doi ghizi și un tutore. Copiii au cinci mese pe zi: mic dejun, prânz, gustare după-amiaza, cină și cină târzie.

În fiecare zi - surprize

7.45 - ridicare! Astfel începe ziua în tabăra de vară "Prietenie". Somnul lung aici nu va da. Desigur, când există atât de multe lucruri interesante în jurul! Băieții sară din pat și continuă să se încarce. Apropo, încărcarea nu este ușoară, numită aerobic. După încălzire, toată lumea merge cu micul dejun în sala de mese.
- La ora zece vom merge pe cani, - spune Aldiyar Maksutov. "Nu e greu să te ridici dimineața, suntem obișnuiți cu asta".
Aldiyaru îi place cel mai mult turismul. În timpul competiției sportive băiatul a călcat cu îndrăzneală pe frânghie.
- Urcăm pe munți, trecem prin feriboturi. Învățăm să fim dexter, puternici și îndrăzneți. Aș vrea să vin aici anul viitor.
Fetele din detașamentul senior s-au adăpostit de căldura din foișor și au comunicat vesel între ele. Uldaulet Kipchakova se odihnește în tabără pentru prima dată, dar și-a făcut deja prieteni cu toți.
- Nu vreau să plec, recunoaște fată. - Au fost mulți prieteni. Mă duc la tenis și volei. De asemenea, merg la școală pentru volei. Ca și aici, faceți exerciții, distracție, cu cântece.
Există copii care se odihnesc în fiecare an în "Prietenie". Aimgul Karabaeva este folosit pentru a petrece vacanțele în detașament.
- Sunt mereu aici vara, "zâmbește Aymgul. - În fiecare zi avem jocuri diferite. Seara sunt concursuri. Recent am ales tabăra dorită. Au participat două fete din fiecare unitate. Ei au concurat între ei.
- Din pachetele obișnuite am făcut haine pentru participanți: rochii, fuste, jachete - prietenul lui Aiymgul Khorlan Ismailova se conectează la conversație. - A fost o zi foarte interesantă de clipuri. Pentru muzică trebuia să vinăm cu o schiță.

"Tabăra mă bântuie și mă botează"