Pescuitul zonei de păstrăv blog - prima experiență

Buna ziua tuturor! Vreau să vorbesc despre prima mea experiență în pescuitul păstrăvului. Îmi pare rău că am fost prea detaliat. În caz contrar, nu trece!

Aproximativ 5 ani în urmă, m-am dus adesea la plătitori cu tatăl meu, unde au prins păstrăvi. Dar acestea erau momeală de linguriță Mopsovski, unelte grele ... Este o întindere a zonelor? Și nu aici. Apoi au fost probleme cu bani pentru a prinde păstrăv pe plătitori. Acum a fost o șansă. Am avut un mic set de momeli de păstrăv. De ce nu mergem?

Pentru mult timp nu am putut decide timpul. Nu puteam să plec acasă înainte de șapte și prietenii mei mi-au spus că nu vom putea găsi un loc. Toți vor fi ocupați. În general, toată lumea sa certat și a anulat călătoria. Dar la ora 10 Vladimir ne-a răspuns pe Internet. A spus că dacă ajungem la ora zece, locul va rămâne. Deci, hai să mergem!

Mă trezesc la 5:55. Nu vreau să mă ridic, vreau să dorm ... Dar trebuie să mă ridic. Iau mâncare cu mine, mă imbrac, ieșesc. Andrei și cu mine ne întâlnim la 7:25 la Biblioteca Lenin și mergem la Komsomolskaya, unde ne întâlnim cu Igor. Avem timp pe un tren timpuriu. Mi-au dat chiar și un bilet școlar! Am crezut că nu ar face-o.

La 7:50 stăm în tren. Mergem, rezolvăm momele, le punem pe neborodniki.

Pescuitul zonei de păstrăv blog - prima experiență

În bătălie! Încep cu "vechiul" Nekstina și Forest Marshal 3 grame de culoare acidă. Primele postări. Avem deja tchki. Îmi aduc momeala pe mal și ... Păstorul luminos și galben zboară în spatele strălucitorului! Dar am scos lingura prea devreme. Există o gheară de fricțiune în stânga mea! Mă întorc. Și acest Andrew trage păstrăv. Câteva clipe și se înapoiază în podsak. Ea a zburat într-o voce negru și galbenă. Photoshoot.

Bine, păstrăvul nostru. Nu ne-am îndoit de faptul că Andrew ar fi făcut primul.

Câteva minute mai târziu, simt o bătaie în lingură, care a prins păstrăvul Andrew. Și aici Igor Nekstin se înclină sub greutate. Acum, el a lăsat și zero.

Pescuitul zonei de păstrăv blog - prima experiență

Sunt gol. Puțin nervos. Mă deplasez spre stânga - până la marginea podului, unde era Andryukha. Turnând sub piatră și simțiți greutate! Din moment ce nu am experiență în capturarea păstrăvului de iaz, am făcut greșeli în călătorie și păstrăvul a fost drenat pe următoarea lumanare. Mareșalul acid a lucrat. Am pus Forest Miu culori de caramel. După câteva postări, peștele zboară din nou la mine. Rezistență excelentă! Și acum am făcut niște greșeli, dar păstrăvul mi-a iertat pentru mine. Peste în padoc!

E frumos. Scorul a fost egalat. Încerc să experimentez. Am incercat sa-i fac pe vobitori. Ridge, X-30, Libika. Dar ele sunt prea mici. Și în baie se află teiuri. Schimbarea a fost lenea.

În curând Igor trage o frumusețe mai mult. Și aici este în podsak. Toată ziua Igor a lucrat mărul verde Forest Miu.

Pescuitul zonei de păstrăv blog - prima experiență

Următorul păstrăv de la mine. Este foarte frumos să o tragi, bineînțeles! De data asta nu am făcut greșeli. Peștele a prins același mareșal acid.

După 10 minute și Andrew compară cu noi factura. Pește pozaralsya pe mărul verde fluturând. A luat acest păstrăv.

Scorurile: 2 - 2 - 2. Și apoi Igor a tras înainte, prinzând două păstrăvi la rând. O mărime standard și una mică, cântărind 200 de grame.

Pescuitul zonei de păstrăv blog - prima experiență

Mă hotărăsc să merg puțin mai departe de pod și să prind o piatră, unde am avut toate muscaturile pe o altă traiectorie. La început, în spatele țărmului meu strălucitor, era un păstrăv mic. M-am dus puțin mai departe și am simțit rezistență la cel de-al doilea cablu. Trageți păstrăvul nebun! Există! În podsaka. Ghici ce ai! Desigur, mareșal.

Continuam sa prind aici. Igor cu plasă de aterizare (el este unul dintre noi) sa dus la pod, și am luat Nekstinu la două grame și legat Nories Rooney, cântărind 2,2 grame, galben - roz. După câteva postări, peștele se așează din nou pe lingura mea! Probabil a fost cea mai interesantă luptă pentru pescuit. Igor a refuzat să mă ajute și Andrew a adus un pod. A fost foarte dificil să vă păstrăm păstrăvul într-un pod. Nu puteam să-i plictisesc în nici un fel. Apoi a intrat în iarba de pe litoral. Cumva, am târât peștele în podsak. Din păcate, nu l-am fotografiat.

După aceea, Andrew a prins o altă frumusețe. A lucrat la fel de răsfățat, pe care la prins primul păstrăv.

Pescuitul zonei de păstrăv blog - prima experiență

Am luat o rotire. A aruncat același mareșal sub piatră. Și brusc babaaah! Există! Toți oamenii sunt în stare de șoc. Am pompă o frumusețe puternică. Da, este un păstrăv - un albinoș! În plus, nu este kilogram, ca trecutul, ci aproximativ doi. Sunt foarte atent. Și ... HURRY! Există! Un babe de aur într-un paddock.

Cât de frumoasă este!

Andrei și Igor sunt în stare de șoc. Ei au rămas, au încercat, au experimentat și am prins-o așa. Acum m-am înveselit și am început să prind. Campanie, așteptați cinci nu trebuie să. Pe cel de-al doilea cablu, dar deja pe Forest PAL. Draga pește. Aici este deja în podsaka meu! I-am dat păstrăvul lui Andrei.

Pescuitul zonei de păstrăv blog - prima experiență

Între timp, Andrei și Igor sunt amețitori că nu prinde, dar am prins. Și oricum, toată lumea e goală. Am pus caramelul și am aruncat-o acolo. Simt o mușcătură puternică, dar, din păcate, o coborâre. Următorul film este gol. Arunc din nou. BAMS! Există! Se așează din nou. În acest moment, Andrew, Igor și podsak stânga, așa că am crezut că podsak și nu este nevoie. O voi elibera în apă. A fost acolo. Bine, am făcut-o. În acest sens, am încheiat mușcăturile.

După 30 de minute de momeli de clătire, am decis să întorc cercul în jurul iazului. Am mers de-a lungul celeilalte maluri. Acolo este gol. M-am dus la cușcă. Aici, apa curge din conductă, așa încât peștele trebuie să-l păstreze. Și dintr-o dată observ că Vladimir și muncitorul de pește se urcă în cușcă. M-am gândit că au vrut doar să ia pește pentru cineva și au hotărât să ducă păstrăvul într-un iaz. Ura! Iată-mă acum. Mă trezesc la începutul podului de la grădină și-mi sun prietenii. Și, se pare, nu va trebui să cheme, ei deja merg. Încep să prind. Pe mareșalul carabinei. Casting. Poklevok între timp acolo.

Undeva în a treia și a patra cablare simt impactul. Ăsteia! Există! Forța nebună a jucat în acest capăt al gardului. Trageți această forță. Igor îmi dă un paddock. Am început. N-am făcut o fotografie de pește. Apoi a scos un alt pește. Iar ultima a fost dată lui Igor. Andrew a prins și unul sau doi.

Lucrările plătitorului se apropiau. 19 ore după toate. Așa că ne-am pregătit să mergem acasă. Ne vedem, Senezh!

Pescuitul zonei de păstrăv blog - prima experiență

P.S. Pescuitul a fost excelent. Mi-a plăcut foarte mult să prind păstrăv. Învață să gândească, rezistă perfect. Foarte multumit! Apropo, am fost foarte norocos astăzi. În total, am 10 păstrăvi în averea mea. Campanie, am prins majoritatea oamenilor. Mi se pare că am obținut un astfel de succes din cauza postării extrem de lente. Și culorile cu care am lucrat au fost: caramel, galben strălucitor, roz - galben. Cât m-am odihnit împotriva negru și portocaliu - aur, nu am prins pește. În afara concurenței, mareșalul acid.

P.S.S. Chiar mi-a placut platitorul. Păstrăvul nu este agățat de nimic și vă lasă să experimentați. În același timp, se întâmplă destul de des. Mulțumesc-o pentru această mușcătură.

Apropo, astăzi a fost o masă gratuită - un pilaf foarte delicios! Mulțumesc!

Vă mulțumesc pentru atenție!