Referințele utilizatorilor

Informații utilizator

Mesaje 1 pagina 10 din 22

Și despre Pompei și despre Paestum este scris și re-scris atât de mult încât, chiar dacă vreți, nu veți fi surprins.

De aceea am unit două epoci complet diferite, două locuri complet diferite într-o poveste.

Și, de fapt, ce vrei de la o blondă? Și coloane acolo și acolo! A Th, nu-i așa?

Am mers la Paestum în ziua următoare sosirii. Și după-amiaza, aproape la apus. Binecuvântarea de la noi este la numai 30 de minute pe un tren regional.

Paestum și Pompei

Nu sezonul, plus seara devreme, și nici o mulțime de oameni, du-te la tine în mod liber, bucurați-vă. Chiar și trenul local a fost pe jumătate gol, este prea devreme pentru ca oamenii să se întoarcă de la serviciu.
Indiferent cât de mult m-am uitat la fotografie, nu l-am citit mai devreme, din anumite motive a fost un sentiment persistent că erau trei biserici pe teren gotic. Cu cât era mai plăcut să mergi pe iarba verde, între ruine și coloane mici.

Între o pereche de coloane ale unei perechi de englezi, de rupere a lanțului de barieră, așezat pe un picnic, desfășurarea sandvișuri și punerea pe pietrele antice din sticla de Coca-Cola. Am vrut să arunc un bolovan înaintea erei romane.

Paestum și Pompei

Nu sunt un fan al ruinelor și templelor vechi, dar Paestum a fost al doilea loc după forumul roman unde eram interesat.

Și drumul dintre câmpurile verzi și turnurile vechi și munții în depărtare și frunzele de aur ale copacilor vechi la apusul soarelui. starea de spirit a fost creată înainte, iar chiar ruinele rupte, care ar trebui să fie o gară, nu l-au stricat.

De obicei, dacă nu știți unde să mergeți, veți fi atașați de alte personalități de tip turistic clar. Aici, doar noi am părăsit trenul pe o stație goală. De când am fost învățat în prealabil la un limbaj greșit în dialectul napolitan, am etalat înainte, așa cum sa dovedit, în direcția cea bună.

Paestum și Pompei

Am călătorit cu gândul să stau pe o piatră și, pentru mult timp, să stau, să privesc templele, să fiu imbătată cu veșnicia, ceea ce am făcut de fapt. Și lîngă pietre se înțepau mici șopârle.

Am prins soarele dintre coloane și am privit mult timp umbrele de seară ...

Fata din biroul de informații a sfătuit să nu aștepte autobuzul din zona arheologică, ci să se întoarcă la stație. "Autobuzele", își coborâse vocea, "sunt imprevizibile. Și trenul (aici am deja snort), cel puțin să adere la program.
Așa că au mers din nou la gară sau mai curând în casă semi-reconstruită, semi-reconstruită. În spatele apusului, templele s-au topit, iar munții Cilento s-au înecat în ceață albastră. Cicadas cântă ... Frumusețe!

Paestum și Pompei

În Pompeii, nu păream că ne-am adunat. Ei au decis să-și petreacă ziua liniștită, după o lovitură nebună deasupra Calabriei. Înainte erau ultimele două zile în sud.

Nefericirea trebuia să meargă la autobuz și pe tren, din anumite motive am decis așa, trebuie mai întâi să ajungi la Napoli, apoi la Pompei. Dar gândul a rostit că a fost greșit, pentru că nu ar fi fost văzut în Campania și Pompei, oamenii nu înțelegeau! Soțul, spre deosebire de soția sa blondă, era mai bine pregătit, iar călătoria în Pompei era pregătită. Și eu, ca întotdeauna, akyn-impresionist, văzus-a plăcut, sa bucurat.

Ei s-au așezat "la o masă în cafeneaua preferată" la Duomo, s-au așezat pe deplin, prosecco - care a primit o grămadă de sandwich-uri și sandvișuri și cafea.
Aici, Adriano pe o bicicletă se rostogoli. În sud, bicicleta, spre deosebire de Toscana și de nord, nu este în vogă, ci începe să apară mai des. Astfel, în Salerno, o restricție a fost făcută la intrarea în centrul istoric: numai pentru autovehicule cu anumite numere, iar Adriano pentru distanțe strânse sa mutat pe o bicicletă.

Am discutat despre călătoria de mâine la Cilento.
"Cafea", am întrebat?
-nu mulțumesc, răspunse Adriano
După cinci minute de conversație, gazda unei cafenele cu cafea și un tort a apărut.
-Ei bine, nu a fost necesar, mulțumesc, - Adriano mi-a spus cu bucurie, plecând de la bun.
M-am întors la tejghea și am întâlnit zâmbetul nevinovat al amantei. Sud, naibii.
Apoi l-am întrebat pe Adriano cum să ajungă la autobuz spre Pompeii.
- Și de ce autobuzul - a fost surprins de asta. -Ai ajuns aici, la doi pași, el a fluturat în partea de sus a stației Duomo
-Stația de ce? - Acum am fost surprinși, - mulțumesc, că în ultima zi am aflat că o stație regională este la doi pași de la noi și de aici este exact o jumătate de oră până la Pompei. (Și la stația centrală pe un tren regional de mare viteză, în general, 20 de minute). Singura subtilitate este că trenul nu vine chiar în zona Pompei, cum ar fi Chirkumvesuviana, ci la stația obișnuită a orașului obișnuit Pompei. Oraș plăcut la prima vedere.

Paestum și Pompei

Și apoi, la fiecare 15 minute de aici există autobuze - o singură oprire sau o plimbare de 2 km. Am ajuns acolo exact trei minute și ne-am întors pe jos în 15 minute. Am văzut-o.
Așa că am ajuns la Pompei după prânz, spre seară.

Și în multe locuri, spre deosebire de zilele fierbinți ale sezonului, oamenii s-au rătăcit singuri. De mai multe ori a trecut prin grupuri germane sau japoneze sau chiar ruse, vorbind limba engleza, în cea mai mare parte, au venit peste indivizi.

Paestum și Pompei

Oamenii normali merg acolo ore în șir, cu o hartă și ia în considerare fiecare casă, în cazul în care toată lumea a trăit că era ... tocmai am intrat, doar ocazional referindu-se la cartea, donate de bar hostess rus în apropiere de stația.

- Vedeți curând. Nu ai timp. - Ne-a condus de la cafea cu cronetti - deja trei ore. La opt se închide același lucru. Nu vei avea timp!
-În cinci ore nu vom avea timp "am fost surprinși. Și pentru a rătăci, după cum sa dovedit, este cu adevărat posibil și cinci ore, și toată ziua, și nu o singură zi.

Paestum și Pompei

O bătrână doamnă nu poate fi numită bătrână doamnă ", a fluturat, sprijinindu-se pe bagheta ei, și cu cealaltă mână pe ghidul individual. Pe scări era în general blocată timp de cincisprezece minute
Ai grijă, sinora- ca aceasta, ca aceasta, tihonechko.- a încurajat ghid, în fața căruia a fost citită la client ura și ziua nefericită și în întreaga lume ca un întreg în acest moment.
Mi-era rușine de durerea din spate și din picioare, deși am fost evitați în locuri diferite mai mult decât oricând în ultimii ani - dar mergem. și apoi doamna abia a rătăcit, și, de asemenea, vrea să Pompeii ..

Paestum și Pompei

Strazile nesfârșite și casele monotone erau ușor obositoare, până am ajuns în piață ...

M-am prins pe slăbiciunea coloanelor și dacă deasupra lor se ridică Vesuvius ...

Câinii trăiesc în Pompei. Există chiar și o organizație care colectează subvenții pentru vaccinări alimentare și veterinare. Deci atârnă apelurile, adoptă un câine de la Pompei! Un simbol al organizării este imaginea unui câine într-o frescă pompeiană.
Tristeți câini de la Pompei. Acesta știe sigur ceea ce nu știm ... sau poate doar obosit de mulțimea de turiști.

După cutremurul din 62 de ani, o parte din termale nu au funcționat, iar o parte din oraș a fost încă distrusă, asta e doamna și a început să închirieze proprietatea comercială. Vila ei este frumoasă și chiar acum este îngropată în verdeață și au fost păstrate mari bazine.
Pompei înfricoșător de mers pe jos așa, știind a cărui casă este, orașul vine la viață, și este imposibil să ne imaginăm ce sa întâmplat în acea zi teribilă atunci când a murit ... Pompei

Seara am verificat poșta, am scris unul dintre prietenii lui Chertald: "În prezent lucrez în Pompei. Adunați-vă, sunați. " Și unul dintre arheologi, liderii de la săpături, "numai în Pompei promit să nu meargă fără mine".
Ahn a condus. Poate pentru bine. Să nu fii torturat de povești. Și așa, numai tu, apusul și aproape Pompeii goi. Frumos.