Nha Trang, recuperez de ce ar trebui să alegi un bungalow vip

Prietenii mei, după cum știți deja, în Nha Trang sunt trei băi uluitoare: 100 de ouă cu un frumos parc, Thap Ba și cu mine.

Detalii despre Recurg în Nha Trang am scris, a mers acolo de mai multe ori, dar a avut întotdeauna un pachet minim de servicii (sau numai baie de plante sau o baie cu nămol curativ, sau doar in vizita cu bazine de apă minerală). Astăzi vreau să vă spun despre serviciile premium de pe teritoriul stațiunii I. Desigur, serviciile acestui nivel în băile de noroi sunt mult mai scumpe. La sfârșitul articolului, decideți dacă merită să plătiți mai mult sau nu.

Baia de nămol pe care o folosesc are multe avantaje (un teritoriu frumos și mare, personal bun, produse de înaltă calitate pentru vânzare), dar există un minus - un număr mare de persoane în fiecare zi. Soțul meu a avut o zi de naștere, am decis să-l petrecem în stațiunea I, dar să aleg un bungalou individual VIP. Pe locul băilor de nămol a fost reprezentat un loc de liniște absolută și liniște, în care nimeni nu ne va deranja.

Am ajuns în după-amiaza, am cumpărat bilete la biroul de bilete. O fată din tovarăși a chemat mașina radio electrică și ne-a condus la el. Ne-a dus pe întregul teritoriu al băii de nămol, sa transformat într-o zonă închisă pentru alte rulote și a ridicat-o pe deal. La bungalow așteptam deja o altă fată care ne-a povestit în detaliu despre vacanța noastră în acest domeniu.

Nha Trang, recuperez de ce ar trebui să alegi un bungalow vip

Așa arată bungaloul în afară.

"Lebede" pe pat.

Baia este spațioasă, cu o chiuvetă solidă din piatră și o robinet de bambus. În general, vreau să notez materialele naturale din întregul bungalou, din cele mai mici detalii, și care se termină cu un acoperiș arcuit.

Nha Trang, recuperez de ce ar trebui să alegi un bungalow vip

Toate articolele de igienă din cameră erau, inclusiv halate de baie.

Loggia pe care se afla bazinul de baie avea o formă interesantă, cu o fereastră rotundă pe o parte și un "triunghi" triunghiular pe colț. A trecut cu vederea piscina.

Puteți vedea piscina primitoare.

Pe verandă erau scaune cu balansoare. Și nisipul din fața casei a fost albă de zăpadă, aparent, adus de pe o plajă frumoasă.

Nha Trang, recuperez de ce ar trebui să alegi un bungalow vip

Totul pentru odihnă și bucurați-vă de frumusețea naturală.

Piscina a fost uimitoare. Apa turcoaz, care cascaded in piscina la un nivel mai mic.

Un bolovan imens pe marginea bazinului.

Nha Trang, recuperez de ce ar trebui să alegi un bungalow vip

Aici puteți petrece toată ziua.

În plus, a existat o cascadă și o vedere uimitoare de sus. Și cel mai important, în jurul sufletului viu, numai noi și natura.

În spatele pietrelor este o cascadă cu apă minerală rece.

Vietnamezul ne-a adus o baie plină de noroi cald și sa retras. Întinzându-se cu mult în noroi util, am chemat personalul pentru a lăsa baia în jos. În timp ce unul a coborât și a spălat cada, celălalt a adus o găleată de gheață și o sticlă de vin, precum și o farfurie cu o varietate de fructe.

Nha Trang, recuperez de ce ar trebui să alegi un bungalow vip

Apoi în programul nostru era o baie cu ierburi. Piscina a fost reumplută cu apă minerală și a turnat în ea un decoct de plante medicinale. Un astfel de parfum care cuvintele nu pot transmite! Relaxarea a continuat!

Se umple cu apă minerală și adaugă perfuzie pe bază de plante.

Vreau să remarcăm că personalul nu ne-a grăbit, au venit la bungalow și ne-au făcut cererile doar la un apel, iar tot restul de timp nu au fost vizibile sau auzite.

După ce faceți o baie cu ierburi, este timpul să faceți un masaj. Conform biletelor noastre, masajul a fost doar pentru adulți. Au venit maseuzele, au aprins desene animate pentru copii și au început să ne mascheze. Voi spune imediat, mi-a placut foarte mult! Au fost 60 de minute de plăcere.

Apoi au oferit cina. Nu am vrut să mănânc, pentru că fructele și vinul au satisfăcut perfect foamea. Dar, după cum se spune, războiul este un război - masa de prânz la timp. Ne-am făcut alegerea de feluri de mâncare și am mers să înotăm în piscină, în timp ce sunt gătite.

În ceea ce privește meniul, ne-am bazat pe supa dulce vietnameză de la cuibul Swift, iar restul (mâncărurile principale și băuturile) alese din meniu. Au consultat cu fetița că este posibil să comande copilul, a recomandat piure cu cârnați bavarezi și o pizza cu fructe. Ei au ascultat-o ​​și nu au regretat, copilul a plăcut foarte mult, a fost delicios și, de asemenea, ni s-au adus cervii de fructe.

Nha Trang, recuperez de ce ar trebui să alegi un bungalow vip

Au adus un prânz delicios.

După înotul în piscină, un apetit este într-adevăr jucat, dar această masă este suficientă pentru a mânca totul în abundență. După un prânz consistent, timp liber, puteți înota, faceți plajă, mergeți pe jos.

Și admirați o asemenea frumusețe.

Pool-ul de diferite adâncimi: acolo în cazul în care înot pentru copii (vestele de salvare se află lângă piscină), există un loc pentru adulți, cadă cu hidromasaj și cocoșilor bambus spate de masaj și gât jeturi de apă minerală.

Nha Trang, recuperez de ce ar trebui să alegi un bungalow vip

Apa minerală caldă curge.

Piscina are șezlonguri sub baldachin.

Nivel inferior pentru copii.

După cină, m-am dus să inspectez teritoriul nostru. Tot ceea ce era situat mai jos, am văzut deja și am scris despre el, dar teritoriul privat a rămas un mister.

Jacuzzi în alte piscine.

Și cât de frumoasă este acolo! De sus, o priveliste minunata a muntilor, palmieri, o piscina rotunda comuna, piscine cascading si cascade.

De sus puteți vedea o piscină rotundă.

Nha Trang, recuperez de ce ar trebui să alegi un bungalow vip

Din bungaloul VIP există o cale, iar apoi încep să treacă astfel de minunate coridoare de răchită.

Am văzut cum vietnamezii se ocupă de plante cu atenție.

Lucrați în această căldură.

Apoi a fost deschis un alt bungalou VIP, dar încă nu era pregătit să primească oaspeți. Piscina nu a fost umplută cu apă și amenajată în jur. Acum, câteva luni mai târziu, am văzut o baie de noroi pe site-ul că acest bungalou (THE TENT) a fost deschis pentru a vizita și, de asemenea, incluse în categoria de servicii premium I stati. De acolo vă puteți bucura de priveliști uimitoare ale râului.

Nha Trang, recuperez de ce ar trebui să alegi un bungalow vip

Sincer, mi-a plăcut foarte mult!

Un loc minunat pentru o vacanță minunată.

Totul a fost exact așa cum am vrut: natura, relaxarea și niciun turist în jur. Prieteni, dacă sunteți în Nha Trang și de gândire în Recurg, din toată inima recomandăm să alegeți pachetul premium (NINE SPA sau cort), mai ales dacă aveți o vacanță: ziua de nastere, aniversare de nunta, o aniversare sau luna de miere. Vă doresc o mare vacanță și o mulțime de emoții pozitive!