Naruto cronici uragan (serie, 12 sezoane)

Știi, absolut sincer # 151; toată viața cu o neîncredere legată de anime, puteți spune chiar prejudecată.

Asta pentru că, practic, fanii anime-ului care mă înconjurau nu aveau un intelect special și de ani de zile au fost, bine, la maxim 14 ani.

Acest desen animat poate înlocui nu numai desenele animate ale producției sovietice și Disney, poate înlocui filmele și ceea ce poate fi ascuns aici # 151; majoritatea cărților scrise.

Eu nu împrăștie cuvintele în zadar, nu sunt un maniac care urmărește pachetele de anime, sunt doar o persoană care spune fapte obiective pe care unii nu le vor dori.

Da, poate că prima serie par să fie strânse și prostie, dar după 10 ați înțeles că acest lucru nu este doar un spectacol pentru publicul țintă la 14 de ani, acest lucru este un spectacol pe care o puteți viziona totul, de la copii, la persoanele în vârstă.

Absolut fiecare persoană va trage de la el ceva propriu, fiecare își va trage propriile concluzii, fiecare își va stabili propriile morale, dar, în cele din urmă, efectul pe care această capodoperă îl are asupra conștiinței # 151; este uimitor.

Începeți să credeți absolut totul. Începi să crezi în tine. Înțelegi că totul în această viață depinde de alegerea ta. Din perseverența ta. Înțelegeți că în viața voastră nu există nimic mai valoros decât oamenii care vă iubesc. Și că la momentul potrivit le poți da viață. Aceasta este prietenia. Aceasta este dragostea.

În acest desen animat nu există minusuri. Există doar plusuri nesfârșite.

Și dacă aveți convoluții să vă gândiți și să înțelegeți ce încearcă să vă aducă, Naruto vă va schimba viața. opiniile tale, poate chiar personajul tău.

Mi-ar pune un miliard din 10.

La inceput vreau sa spun ca am aratat o multime de anime, dar Naruto este, fara indoiala, cel mai bun! Nu este doar un spectacol, ucideți timp, este singurul meu lucru pe televiziunea de astăzi, care are ca scop să facă această lume un loc mai bun! Îmi cer scuze pentru patos.

Naruto face tot ce va fi recunoscut de locuitorii propriului sat, în speranța de a găsi înțelegere și prieteni, optimismul și perseverența lui, este transmis tuturor celor care urmăresc această serie. Pas cu pas, el deschide noi puncte forte și calități, găsește noi prieteni fără a se împrăștia cu opiniile altora. La urma urmei, a spus, ca profesor, legendarul Sanin Jiraiya, o tehnică unică pe care numai el o știe! El știe cum să schimbe inimile oamenilor, făcându-i buni!

Naruto prin durere, rănit, încercări, moartea părinților, profesorilor, trădarea unui prieten și blestemul său trece prin viață cu un zâmbet și un motto pentru a nu renunța și nu-l ia înapoi, pentru că e modul lui de ninja! Acest anime arată o continuitate incredibilă a generațiilor, îngrijirea unii altora și o grămadă de alte lucruri pe care oamenii au început să o uite! Privind la Naruto crezi că în cele din urmă va deveni Hokage, care nu era în fața lui.

Încep să înțeleg mai clar că îmi place foarte mult Naruto.

Nu m-am implicat imediat, mă pocăiesc. Am început cu adevărat. pătrunde într-adevăr în această lume doar undeva până la sfârșitul primei serii. De ce? Pentru că este obositor, naiv și prost. Pentru că e bun. Deoarece te face să râzi, să plângi, să empatizezi și cu totul sincer, să tragi de la tine aceste emoții o poveste interesantă. Pentru că el este inspirat și, cu asta, cred că cu siguranță nu puteți contesta. La început, pentru moment, această lume nu sa îndrăgostit, în timpul următoarei bătălii a existat o dorință de a mârâi, a zâmbi și a spune: "Da, stai jos, prostule, ce vrei cu toții! Va termina # 151; și să fie făcut cu ea, culcă-te deja! „Și așa a fost repetat de multe ori, pentru că nu știu o singură persoană care ar putea recupera de la aceste răni, și nu atât de mult ca și fizică mentală. Și de fiecare dată, atunci când personajul principal, Naruto, a crescut, a crescut, scuipat lăsând forțele, inima nu poate ajuta dureros si cu bucurie sa redus de la coafuri ciufulit celor incapatanat, chiar dacă pictat, ochi, din zâmbetul său masiv, din care proprietarul nu ar fi va renunța. Acest lucru este cu adevărat inspirator.

Și, din moment ce am atins subiectul personajelor, aș vrea să menționez repede cele mai iubite. Și voi începe în ordine, așa cum sunt incluse în top-list. Și nu, primul nu a fost Naruto, după cum se credea, dar cel mai uimitor și mai elegant ero-sennin. Da, este vorba despre Dzirae-sensei, un pervert nobil și profesor al protagonistului. Starea de spirit Jester sau de a fi grave, el nu încetează să mai fie neobișnuit, este ca la fel să fie pompos împinge unele discurs pe câmpul de luptă, iar când spionaj pe fete beat. Și, desigur, puterea și înțelepciunea lui sunt admirate, ceea ce, totuși, el nu arată adesea. Mă plec în fața acestui personaj.

Data viitoare # 151; Naruto însuși. Și din moment ce l-am lăudat deja mai sus, aș vrea să observ că Naruto # 151; un nebun. Adevărat. Uneori, acțiunile sale provoacă doar scepticismul și întrebarea: "Ce faci, idiot?" Dar este special. Creatorii (și, desigur, mangaka, printre altele) au încercat tot ce pot. Când este în disperare # 151; doare. Când se întâmplă ceva ridicol # 151; râzi cu voce tare la lacrimi. El este bun și credincios. Din expresia care se repetă în mod constant "Acesta este calea spre ninja", vrei să bați ceva în capul tău, dar zâmbești involuntar, admirând persistența și intenția fermă de a nu opri calea aleasă. E grozav.

Al treilea personaj pe care l-am iubit # 151; Shikamaru Nara. Oh, Shika-chan, esti cool! Acest "mendokse" ("supărător") repetate leneș a devenit partea iubită inalienabilă a lui Shika-chan. Abilitatea lui de a raționa cu rațiune și de a crea strategii într-o situație critică îi adaugă și puncte. Iar obiceiul de a se îndepărta, de a se concentra și de a se conecta într-un mod special în timpul următorului brainstorming, întotdeauna se întâlnește cu un zâmbet ușor și o așteptare nerăbdătoare a unei noi idei câștigătoare. Și, în general, Shika-chan cutie!

Și aș vrea să reamintesc Rock Lee complet subestimat. E urât, mă pocăiesc. L-am văzut pentru prima dată și m-am înspăimântat. Dar, de-a lungul timpului, nu am mai acordat atenție. Este uimitor! Acestea, împreună cu Guy Sensei lacrimi curaj curge râu, și în mod constant scandat expresia „Puterea de tineret!“ De fiecare dată forțat să lovit de râs. El este un fel și dulce, tovarășul minunat și prieten, dar, de asemenea, incredibil de incapatanat: nu deține Ninjutsu și genjutsul, a studiat Taijitsu, astfel încât este imposibil să nu-l recunoaște, de asemenea, este munca grea, am fost în stare să bat un „loc sub soare.“

Pentru aceasta, eu, în particular, iubesc Naruta: arată formația de personalități, mândru, încăpățânată și pentru care cuvântul "prietenie" nu este o frază goală.

Nu pot să nu menționez pe seiyu. Vă mulțumim pentru aceste voci preferate, atât de bine alese pentru personaje. Mai exact, întreaga echipă care a creat acest animech, a încercat să se laude. Mulțumesc.

De ce am decis să scriu o revizuire acum. Încă o zi, manga Naruto sa încheiat, colectând până la 700 de capitole. Din moment ce nu am ajuns încă la ea, nu știu sfârșitul acestei mari saga și eu evit cu grijă pe spoilerele despre sfârșit, pentru că vreau să o văd singură. Când a mai ieșit o manga, ce ipoteze nebunești au făcut despre finalizare! Și sincer, mi-e teamă că încheierea va fi deschisă și că îmi va strica impresia în ansamblu. Prin urmare, în timp ce încă mai sunt într-o ignoranță plăcută și nervoasă, dezabonați-vă, probabil, să mă chicotesc peste prostia mea.

Când mi-am dat seama că a fost o descoperire pentru mine, dar m-am îndrăgostit de această lume strălucitoare și inspirată.

Nu cu mult timp în urmă a intrat în cele din urmă final 500 seria anime „Naruto: Hurricane Chronicles“, și vă poate pune în sfârșit în jos o imagine coerentă a comentarii în jurul produsului, nu pe baza unei manga, în care este filmat.

Acest anime se referă la genul "syonen", care este destul de comun în rândul adolescenților din țările occidentale, ceea ce înseamnă "tânăr". Lucrările în acest gen sunt de obicei simple și nu sunt împovărate cu un complot complicat. Atenția se concentrează asupra personajului principal # 151; de fapt, un "tânăr" care, după ce a căzut în situația dificilă pentru el, pentru prietenii săi sau chiar pentru întreaga lume, încearcă să-i salveze pe toți.

De ce a dezamăgit acest anime, întrebi? La urma urmei, se pare că toate motivele mai înalte # 151; salvați prieteni, salvați lumea, deveniți erou? Răspunsul la această întrebare veți găsi mai jos, dar voi începe cu o revizuire a personajelor.

Ceea ce aș vrea să notez în primul rând despre personaje # 151; ele sunt foarte simple. Eroul salvator al Naruto și restul publicului. Da, da, e drept, pentru că în acest anime accentul se pune exclusiv pe personajul principal, deși istoria unor personaje este prezentată în detaliu. Voi analiza unele dintre personaje în detaliu.

Sasuke are o poziție nedefinită în întreaga serie, dar mai ales un antagonist. Personajul în ansamblul său este complet inimaginabil în sine și a fost introdus în această poveste ca un rival veșnic și, în același timp, un prieten (un paradox!) Al lui Naruto. Strict vorbind, psihicul său este distrus de uciderea părinților săi ca un copil de către fratele său, care în detaliu i-a arătat cum sa întâmplat. Constant obsedat de fratele răzbunător, din nou din primul sezon. Același personaj neobișnuit de "întărit", ca Naruto, aveți nevoie de un adversar demn de el pentru el!

Despre celelalte personaje, protagoniști nu voi scrie, pentru că va fi foarte lung. În orice caz, ele nu joacă nici un rol important de complot.

Este principala mea pretenție despre complot # 151; pentru că pentru mine nu este nimic interesant în ea. Shoenen și nu implică plexuri speciale ale complotului # 151; totul ar trebui să fie simplu. Iată personajul principal și aici sunt prietenii săi # 151; dar pentru tine e un rău din lume care "ofensează" prietenii și, prin urmare, trebuie imediat distrus de personajul principal. Aceasta este tema principală a anime-ului din genul "syonen" cu abateri minore, iar "Naruto" urmează această lege în mod riguros.

De fapt, ce sau cine oferă astfel de popularitate acestui anime? Evident, complotul muncii și tipurile de personaje sunt foarte simple, dar popularitatea principală este asigurată de "vrăjitoria" ninjelor # 151; execuția jutsu-ului, cu care se luptă ninja. Acest atribut este de asemenea larg răspândit în genul "syonen". De fapt, "jutsu" # 151; exact ceea ce este evaluat acest anime # 151; Atracția sa sub forma unor acțiuni magice care creează din nimic un curent de apă, zid de piatra, arme de toate elementele și cele mai avansate chiar schimba peisajul local al planetei.

Publicul principal al acestui anime, așa cum s-ar putea ghici, adolescenti, dintre care majoritatea nu au nevoie de nici un subiect extrem de complexe, și au nevoie de distracție și simplu trucuri interesante, ca „jutsu“. Și le atrage, de asemenea, că Naruto însuși este gata să-și dea viața pentru prietenii săi.

În general, acest anime este proiectat pentru o vacanță ușoară, nu este nevoie să se gândească, și puteți viziona doar și relaxați-vă. Cu toate acestea, acest lucru nu garantează interesul său, și urmăriți-l, în principal, în scopul de a ocupa timpul liber # 151; că, cred, acest anime devine destul de bun având în vedere seria de 500 de câte 20 de minute fiecare. În primul rând, mi-a plăcut Naruto # 151; dar în cele din urmă mi-am regretat foarte mult timpul petrecut pe el.

Aș putea pune 1, dar am adăugat un scor pentru un desen bun. Cu toate acestea, vreau să vă reamintesc că aceasta este doar opinia mea și că toți oamenii au opinii diferite.