Legendele străzilor - cronici de asfalt - bloguri

Dar ce puteți spune despre astfel de jucători: Curtis Jones, Joe Hammond, Earl Manigo sau Loud Daniels # 63; Știți cine sunt și cine au fost # 63; Cu greu. Dar dacă întrebați oameni din centrul orașului New York, Philadelphia și Detroit, unde baschetul pentru mulți este un bilet fericit de la ghetou, departe de droguri și sărăcie, atunci este foarte probabil să primiți un răspuns.

Baschetul nu este doar un joc, ci o întreagă cultură, un stil de viață în ghetou și cei care dau rezultate bune devin legende, iar cei care nu pot depăși dependența de droguri și sărăcia rămân acolo pentru totdeauna, iar amintirile realizărilor lor rămân în ghetou. amintirea oamenilor care aveau norocul să se uite la jocul lor.

Jucătorii, care vor fi discutate, merită nu mai puțină atenție decât cele mai strălucite stele ale NBA. Acești jucători au trecut prin multe lucruri: sărăcia, închisoarea, drogurile, problemele personale. Viața fiecăruia a fost diferită, dar pe drum au fost uniți de unul, iubirea de baschet.

Earl "Capra" Manigault

Joe "Distrugătorul" Hammond

Lewis "Black Magic" Lloyd

Lewis "Black Magic" Lloyd În anii 70 a dominat străzile din Philadelphia. Potrivit personalului din Liga Sonny Hill, punctele lui Lewis corespundeau numărului de recuperări, iar dacă suma acestor doi indicatori este împărțită la 3, atunci numărul de blocuri va fi obținut. În liceu, în Ohio, într-un meci de toate stelele, el a luat mingea la câțiva metri de inel, apoi, după ce a făcut un zâmbet corporativ (fanii lui spun că nu este prea încrezător în sine, doar un zâmbet era un semn că știe că nu), a lovit mingea cu o astfel de forță din partea de sus prin atacantul DeWayne Scales, că aproape că ia rupt brațul. În curând, Lewis nu a jucat mult timp pentru Houston Rockets până când nu a fost eliminat timp de 2 ani din cauza încălcărilor cu medicamente.

James "Fly" Williams, o pereche de 2 metri înălțime, a sosit la New York din Brooklyn. Fly Williams și-a primit porecla pentru stilul elegant și viu al jocului. În 1972, a fost invitat la Universitatea Austin Peay din Tennessee. Apoi, în Austin Peay, Fly, în medie, a câștigat 28,5 puncte pe joc până când a încetat să mai joace din cauza unor probleme personale. Fanii s-au aliniat cu cinci ore înainte de meci pentru a-și vedea jocul, driblingul în timpul pauzelor sau a fi printre fanii în timpul unei dispute cu judecătorii. Fly a reușit să joace în ABA, CBA și chiar și în străinătate, dar, în cele din urmă, nu a întrunit așteptările NBA în multe privințe din cauza atitudinii non-relaționale. Având rănit o pușcă în timpul unui jaf nereușit al băncii, el a decis să pună capăt carierei sale. Acum, Fly sa schimbat în bine și își petrece cea mai mare parte a timpului cu copii din familii dezavantajate.

Pee Wee Kirkland

Richard "Pee Wee" Kirkland este o legendă de stradă, originară din Haarlem, New York. Pee Wee și-a făcut numele la Rucker Park din New York în mare parte din cauza rivalității sale cu Tini Archibald. Pee Wee a fost elaborat de Chicago Bulls în runda a patra din 1969, dar în cele din urmă a abandonat propunerea Chicago, spunând că va câștiga mai mulți bani pe stradă în timp ce se angajează în activități ilegale. În cele din urmă, această activitate la adus în închisoarea în care a slujit pe termen lung. Cu toate acestea, după ce a părăsit închisoarea, Kirkland nu a renunțat la baschet și a marcat 100 și 135 de puncte în cadrul jocurilor individuale ABL. Acum, Pee Wee Kirkland, complet schimbat, călătorește cu programul său Școlile de îndemânare (sponsori Nike), care ajută copiii să-și dezvolte abilitățile de joc. Kirkland a fost, de asemenea, un antrenor de succes, câștigând campionatul cu liceul Trevor Day.

Demetrius "Hook" Mitchell

Lloyd "Sweet Pea" Daniels

Lloyd "Sweet Pea" Daniels este un jucător de baschet legendar, unul dintre cei mai renumiți jucători de pe străzile din New York. Ei spun că este mai bun decât Karim. Mai bine decât Connie Hawkins. Fostul jucător de rezervă al NBA, Sam Vorten, spune: "Când Loud avea 16 ani, el nu avea înțelesul jocului pentru a intra acum în NBA." Se spune că el este ca Magic Johnson, doar cu o împușcătură mai bună. Daniels a mers rar la școală și, în cele din urmă, nu la terminat. În echipă el era un singur jucător, el putea să recruteze, să selecteze și să facă tot ce voia. Arestarea sa pentru posesia de droguri la împiedicat să joace în UNLV. În curând a fost și rănit, iar după ce sa recuperat dintr-o rană împușcată, el a reușit să joace pentru scurt timp în San Antonio. Lakers și Philadelphia.