Două zile în Moksha

Moksha este greu să numim un mic râu. Lungimea sa este de 656 km - este mult mai mare decât lungimea de Kerzhenets și Tesha, de exemplu. Acum douăzeci de ani, râul era încă navigabil - se spune mult. Moksha curge 25 km în regiunea noastră (cartierul Voznesensky), dar noi, după sfatul lui Serghei, am ales un loc în Mordovia, lângă satul Zhegalovo. Și nu au fost văzuți dezamăgiți.

La ora 9 dimineața m-au adus pe țărm, m-au ajutat să "umflez", să mă întâlnesc și, binecuvântat, să fiu trimis pe drum. A trebuit să plutesc aproximativ 10 km, pentru care trebuia să determin locurile cele mai interesante. Echipa principală a plecat în aval pentru a selecta un loc pentru pescuitul de hrană și la tabără.

Cu o alegere de a aborda un pic pomuchilsya. Toată vara am petrecut "într-o îmbrățișare" cu Smith Interboron 53 MTN. Este foarte scurt, rapid și precis, la turnare, dar „gnutky“ atunci când joacă creșterea copil de 159 cm Ele sunt foarte ușor de a lucra pe aliaje ale râurilor mici -. Poate fi tăiat complet în jos de frecare, făcându-l responsabil pentru vyvazhivanie filare - și el va putea face față. De data aceasta am decis să ia o abordeze cu o rezervă și „aerisi» Rise Hearty Halcyon 732L cu testul 3-18 - turnare, care poate fi definit ca fiind «grele-lumină». Este rapid, ușor, dar lungimea de până la 222 cm este cu 63 cm mai mare decât cea a lui Smith! Este clar că a durat timp pentru ca "mâinile să stea pe loc".

Două zile în Moksha

De îndată ce s-au sculat, au început să vadă peleți și mușcături. Două ore mai târziu, aliajul a prins asp ca un kilogram. Apoi am găsit acest fapt un început bun, dar sheresper va rămâne majorarea maximă în pește, îmi pare rău, că nu a rezistat și a fugit mai departe ... Am luat prădător dayvovsky Baby, Crank - Wobbler cu un luminos „zăngănit“ joc. Au existat câteva mușcături, dar unele perverse, foarte precaute, făcând clar că starea de spirit în această zi nu este atât de fierbinte.

În cea de-a douăsprezecea oră, am fuzionat într-un loc netrivial, care era o rolă stâncoasă, cu o mulțime de insulițe. A devenit imediat clar că a trăit aici. De câteva ori a reușit chiar să observe bufonul "bulki". Dar într-o oră de capturare a unui singur homar pentru a prinde și nu ar putea - doar câteva cocoșuri și un mic ghimbir. La această răsturnare s-ar putea petrece o parte considerabilă a zilei, dar programul rigid a necesitat alierea în continuare.

După rolă, era un drept lung, prost, care mă trata cu un vânt nerăbdător. Pescuitul de ceva timp sa încheiat, a început vâsla. În locuri mai mult sau mai puțin decente, se plimba mai aproape de trei zile. Am primit prima gavaj de grame pentru 200. Dar nu "în gură", și podagrilsya, care a indicat din nou starea proastă a peștilor.

De mai multe ori se vedea stropi de un bun asp, gonflabile gloante până la capătul plutei mult mai mult și nu l-am văzut, deși locurile foarte decent - țâțe cu copaci căzuți și adâncimi de până la 4-5 metri au mers. Este un pic ca Vetluga, dar consider că este nerecunoscător să comparăm râurile, foarte rar (deși se întâmplă), cele două cursuri de apă arătau cel puțin.

În legătură cu percuțiile nu voi scrie cu permisiunea ta și au existat doar zece dintre ele în ambele zile. Deci, următorul trofeu poate fi numit shchurenka pe o jumătate de kilogram - și divertisment. Capturarea a avut loc la intrarea în groapa de zece metri - în rafting există câte trei! Pescarul nu a scrâșnit pe groapa asta, dar nu am cercetat cu atenție - programul mi-a dat drumul înainte.

Două zile în Moksha

La ora 4 dimineața, în cele din urmă a existat o muscatura mult asteptata de cubul dorit! Pe Camionul Magnum Dredge stătea un mic tulpină exact 600 de grame. Apropo, loviturile de baie au dat mai multe mușcături, a devenit clar că nu se află în zona de suprafață a coloanei de apă și este necesar să se lucreze momeli scufundând cel puțin un metru. Dar aici a fost, de asemenea, un model de "ambuscadă" - modelul de baie, în mod regulat agățat de prăpastie, iar doi luptători excelenți au rămas în cerința lui Moksha.

Inițial, aveam de gând să mă prind mai mult pe krenki mari - bazându-mă pe pești mari și pește - pentru acest scop am luat rezervă cu rezervă. Cu toate acestea, după câteva ore de capturare a devenit clar că peștele este într-o stare deprimată, astfel încât momeli mari nu se rostogolesc. Chiar a trebuit să schimb bobina: în loc de Daiwa Luvias 2500 cu un fir de 0,6, a pus Daiwa Luvias 2506 cu un cablu de 0,4. Aruncarea luminii krenki a devenit mult mai convenabilă.

În curând încă prind un dolofan - pentru 400 de grame. La Linda, aș fi foarte mulțumit de acest eveniment, de la Uzole - aș considera o plăcută previzibilă. Și după ce am urcat la 265 km de casă, am vrut, desigur, mai mult. Dar, din păcate, un vânt puternic și nori mici mi-au ucis șansele. Ei bine, cel puțin ploaia nu sa întâmplat, și, de fapt, în ajunul acestor locuri au fost ploile ... Dar nu a existat nici un vânt cu o zi înainte - aici și selectați ... (Două zile mai târziu, a fost stabilit vreme - un miracol - cu siguranță capturile vânător cleanul au fost foarte bune ...)

Acest chub a fost urmat de o greutate de 200 de grame, urmată de 150 de grame ... În loc să se mărească, m-am dus pentru o reducere - mi-a stricat starea de spirit. Dar speranța încă a trăit. Cubul de 300 de grame a corectat ușor situația. Periodic a trebuit să "încep vâslile" - și asta în ciuda faptului că fluxul a fost destul de decent aproape peste tot. Un alt copil este de 200 ... Și acesta a fost ultimul pește al zilei. De la 18:00 la 20:00 nu am văzut mușcătura. Chiar și răceală, chiar și rare, a dispărut și am vrut deja un lucru - să ajung la prietenii mei cât mai repede posibil, să mă duc la țărm, să-mi întind picioarele și să beau ceai tradițional de drumeție cu un trandafir de câine.

Două zile în Moksha

Noaptea mea a trecut sub sforăitul instruit de trei țărani adulți. Ei spun că și eu am sforăit - nu-mi vine să cred! Mi se părea că n-am dormit toată noaptea, ascultându-mă de mâna dreaptă și de stânga. Din păcate, am luat dopuri de urechi, care vin puternic la salvare în astfel de cazuri ... și ia-un singur loc „dormit“ cort, care poate fi plasat la 15 metri de lagărul principal - aproape de lupi, dar cu prieteni sforăit departe.

A doua zi a fost decisă după cum urmează. Michael ne duce cu Daniel și cu bărcile de sus, iar el și Igor se îndreaptă spre groapa de zece metri, la care practicantul meu a arătat o acumulare semnificativă de pești mici. Operațiunile de alimentare în primul loc de parcare nu au funcționat. Pe drum, am văzut un buzzard, care stătea liniștit lângă drum, ne-a oferit ocazia să ne oprim și să facem câteva fotografii. La jumătatea a zece au început raftul. Nu au fost stropi de prădător, iar pe krenki peștele a refuzat să-și piardă toată ziua! Este bine că a existat o versiune de rezervă în arsenal - turntables. În timp ce m-am întors periodic la manivele, nu am prins un singur pește pe ele în a doua zi - numai pe platan. Pește maxim - un stiuc pentru 800 g. În spatele ei "pe creștere" - o coada de cal mic sub o lira.

Era singurul portar al campaniei, care a luat o lingură cu o lovitură caracteristică, a zburat brusc la suprafață și, în general, a adus astfel de emoții dorite. Restul peștilor prinși răsuflă ușor și se opuneră cu reticență. Cunoscând, aparent, că va fi încă eliberată. Daniel cea mai mare parte a rafting-ului a rămas fără mușcături, dar a părăsit și linia de sosire. Și încă am certat în ziua precedentă! Da, el a fost doar fabulos generos în mușcături comparativ cu al doilea! Până la sfârșitul rafting-ului, am reușit să extrag doar încă un cub de grame de 300.

În prima zi am trecut 10,5 km, în al doilea, exact de trei ori mai puțin - doar 3,5. Acest lucru a făcut posibilă acum și apoi să ancoreze în locuri promițătoare și să le gestioneze cu atenție cu momeli diferite. Dar ancorarea nu a adus nici un fel de dividende - întregul pește, ca și în prima zi, a fost prins exclusiv în derivă.

La ora trei după-amiaza ne-am întâlnit cu feederii noștri. Au scuipat în groapă fără întrerupere, dar toate acestea erau un mic baster care nu lăsa momeala să se afle pe fundul și pe minut! Schimbarea momelilor nu a corectat situația. Este clar că o astfel de captură pentru tovarășii noștri s-a hrănit repede.

Două zile în Moksha

În timp ce se adunaseră, norii începu să se dezintegreze lent și, în lumina strălucitoare, apărea cerul albastru. Puțin mai târziu, soarele a ieșit afară și a devenit clar că frontul opus a trecut, iar acum râul va rambursa datoriile. Numai pentru cine? Am plecat deja!

Și acum, poate, cel mai important lucru. În ciuda rezultatelor destul de modeste ale pescuitului, mi-a plăcut foarte mult râul. Gropi adânci cu arcuri abrupte, arbori cu arbori căzuți în apă, șanțuri cu păduri și iarbă, tufișuri inundate și arbori înclinați - acestea sunt cu siguranță locuri de pește! Și sper că într-o zi, poate într-un an și poate în câțiva ani - vom putea să ne întoarcem la Moksha într-o vreme mai potrivită și să "îndepărtăm" bine prădătorul alb! Deci, fără o umbră de îngrijire, spun că Moksha vă mulțumește și vă la revedere! Intre timp, echipa noastra de redactie asteapta alte drumetii si trasee.