Așa cum am călătorit de la Petersburg la Izhevsk și înapoi cu mașina (rusia)

Am fost surprins să aflu că nu ți-am spus încă despre călătoria noastră de anul trecut la Udmurtia. Am dreptate!

Vara trecută, Ira și cu mine aveam o mașină aproape nouă - Gesha (sub pașaport: Hyundai Getz). Și am decis să ne grăbim spre patria noastră, la Izhevsk. Beneficiul călătoriei cu mașinile, ne place cu adevărat, dar la volanul însuși pentru a depăși imediat aproximativ două mii de kilometri nu sa întâmplat niciodată.

Ne-am lasat pe iubitul nostru Petru in zori si pana la ora trei dupa-amiaza se afla in Moksve. Drumul a fost amintit de gropi, blocaje de circulație (Vyshniy Volochek, Khimki) și. mai mult decât nimic. Traseul Moscova-Peterburg este plictisitor, direct și destul de tensionat. În viitor, ne-am hotărât să nu mergem mai departe decât dacă este absolut necesar. Este mai bine să faci un cârlig de 150-300 km, dar să străpungi prin locurile pitorești, decât să pierzi întregul drum, să privești la peisajele triste și să te muți într-un curent tensionat.

În Sankt Petersburg, suntem atât de obișnuiți cu marcarea și navigarea pe drumurile care au ratat imediat turnul drept la intrarea în cel de-al Treilea Etaj de Centură din Moscova. Faptul este că în indicatorii de capital sunt adesea plasați după turn, așa cum am văzut de trei sau de patru ori. Ca rezultat, era necesar să stai în blocaje de trafic pe căldura de treizeci de grade aproape întregul TTK.

Din capitală a decis să meargă noaptea. După ce au petrecut noaptea cu prietenii, au plecat la ora trei dimineața și. sa mutat foarte strâns de-a lungul autostrăzii Gorky și aproape a întregii regiuni Moscova de către M7. Drumurile în timpul reparării se suprapun parțial, iar fluxul de camioane și autovehicule este în creștere.

Dimineața am intrat în Nižni Novgorod. au rămas în blocaje de trafic, au fost opriți de un ofițer de poliție rutieră care a privit documentele și a dorit o călătorie fericită și a părăsit orașul calm.

Apoi au început peisaje.

Gesha pe malurile râului Kama

Am vizitat, de asemenea, muzeul Kalashnikov din Izhevsk. Și atunci este timpul să ne întâlnim pe drumul înapoi.

Într-adevăr, călătoria de întoarcere a fost mult mai interesantă, plină de impresii și descoperiri noi. Interesant, în ciuda calitate mai slabă a drumului și o distanță mai mare (aproximativ 300-350 km, cu o oprire în Darovskoy) merge mai ușor, iar oboseala a fost plăcut.

sat Tartar Liked cu o casă cu textură pe deal, gâște, rațe și găini pe drumuri, și atelajelor trase de cai pășunat în pajiști.
Vyatskie Polyana a întristat drumuri foarte proaste. Dacă există o oportunitate de a merge în jurul orașului - mergeți! Nu este nimic de făcut acolo, dar lăsați suspensia sau intră într-un accident - cu ușurință.

Impresionat de Urzhum. Oraș foarte frumos, mic și liniștit. Din anumite motive, era foarte frumos să rămâi în el.

Așa cum am călătorit de la Petersburg la Izhevsk și înapoi cu mașina (rusia)

Și nu am vrut să plec. Pentru a întârzia, am început chiar să fim fotografiați cu steagul:

Următoarele au fost foarte bune (după reparații) și drumuri foarte proaste din regiunea Kirov. Satul Darovskaia, în care am văzut casa bunicii mele, care nu sa schimbat puțin în ultimii douăzeci de ani:

A doua zi dimineață am urcat în Kostroma. Nici măcar nu au mers în mașină, au navigat, deoarece a fost o ploaie torențială și drumurile au devenit literalmente râuri.

Așa cum am călătorit de la Petersburg la Izhevsk și înapoi cu mașina (rusia)

Această fotografie a fost făcută prin lipirea camerei de pe fereastră, ceea ce ar fi mai bine să nu faceți, deoarece camera a fost imediat inundată cu apă. Cu toate acestea. ea nu a încetat să mai lucreze.

Yaroslavl ne-a întâmpinat cu soare, un mic dejun delicios într-un lux, așa cum ne-am gândit atunci, McDonalds, gemuri și ieși frustrant din oraș, datorită căreia am fost capabili de a explora atracțiile locale. )

Apoi a fost Rybinsk pustiu. Pe străzi - nimeni nu! Dar era o plajă cu un nisip cald.

Podul din Rybinsk

Plaja din Rybinsk

Pe plaja din Rybinsk

Un oraș frumos, nu ești de acord?

Mai departe drumul nostru a mers de-a lungul Rybinsk Reservoir de-a lungul unui drum foarte puțin, dar în general tolerant, cu sate pitorești.

Așa cum am călătorit de la Petersburg la Izhevsk și înapoi cu mașina (rusia)

Baie de lângă râu, într-un sat liniștit, de-a lungul Rybunsk Reservoir

Am vrut cu adevărat să încerc peștele local. Ce sa dovedit de aici, puteți citi în cafeneaua de la R Road pe P-104.

Cherepovets a fost amintit de trei încercări nereușite de a ieși din oraș pe drumul spre Sankt Petersburg. Pentru a ne aduce gândurile într-un fel, ne-am oprit la Shell realimentând imediat după podul din Sheksna. Refueled, odihnit și am decis să întreb cum să meargă la Sankt Petersburg la casier. Fata frumoasă, fără să spună un cuvânt, dar doar ușor zâmbit, se aplecă sub tejghea și extrase din ea o foaie de hârtie A4 cu o copie a hărții trase de mână a trecerii prin oraș. Se pare că mulți se rătăcesc aici. )

Apoi, totul era simplu: încărcat și rupt în drumurile de gunoi din regiunea Leningrad. chic Murmansk autostrada la intrarea în Sankt-Petersburg și casa. Acasă. )

În doar două săptămâni am condus 5600 de kilometri. Această călătorie a întărit doar dragostea noastră pentru călătoriile cu mașinile. Chiar și lucruri mici, cum ar fi drumurile proaste și lipsa de calitate a serviciilor pe rutele (benzinarii, moteluri, toalete), eu încă mai cred că acest mod de a călători în jurul valorii de țară cele mai interesante și plăcute.

Apropo, recent am trecut prin Ucraina și Belarus învecinate, care pot fi citite într-un jurnal. O călătorie de la Sankt Petersburg la Kiev de-a lungul drumului "de la varangieni la greci". Route E95.

Curând vor exista noi excursii la Geshe în Rusia și țările vecine. Dar acest lucru este încă un secret. )

Utilizați acest cod pentru a insera un link către acest material în textul unei note de călătorie, a unui forum, a unui mesaj pe blog sau a unui forum pe turbină.